Lattelecom - Klientu apkalpošana
Mums ir pieslēgtas Lattelecom 2 ekonomiskās pakas. Par abām sanāk maksāt 28 euro.. Tā kā pacēla cenas otram televizoram vēlējamies atslēgt nost. Tā kā līgums bija uz tēva vārda viņš man atstāja savus datus. Pazvanot uz Lattelecom klientu centru sieviete pieņēma datus un pajautāja kas zvana. Tā kā zvanītājs nebija tēvs man atteica apkalpot. . Atteica jo spēkā stājies datu aizsardzības likums. Vienkāršāk būtu bijijs pateikt ka zvana līguma turētājs jo pa telefonu viņi pārbaudīt nevar mani. Pasūtīja, lai rakstu caur mans https://mans.lattelecom.lv jo tur viņi domā ka raksta līguma turētājs ko arī izdarīju.
Komentāri (5)
tā jau var piezvanīt un bez identificēšanās un joka pēc kaimiņam līgumu pārtraukt vai pakalpojumu pieteikt. ja arī agrāk tas bija iespējams , uzdodoties par citu, tas bija nepareizi, bet diez vai to varēja. telefonbankā taču arī identificē. lattelecom-a vietnē notiek identificēšana (ja tēvs iedevis savu piekļuves datus, uz viņa atbildību).
Man jau visi personas dati bija iedoti jo pats neprot apieties ar internetu. Ja būtu pateicis līguma slēdzēja vārdu tad viņi par tādu uzskatītu mani.. Regulu vēlas ievērot. Tikai pajautājot vai jūs tiešām esat tas cilvēks kas zvana..
Būtu jāpieslēdz kads pakalpojum, diez vai interēsētos, kas runā!
Īsti nesaprotu par ko ir "sūdzība"? Par to, ka stājusies spēkā ES datu aizsardzības regula? Tad sūdzību vajag adresēt Eiropas padomei, kura šo regulu apstiprināja. Par to, ka Lattelecom ievēro likumdošanu? Nu šādu sūdzību var adresēt tikai kvalificētam psihiatram!
Вы будете удивлены, но у большинства интернет-провайдеров, чтобы отключить услугу, по телефону это вообще невозможно сделать. Нужно ехать к ним в офис и писать заявление от руки! Зато, когда нужно что-либо подключить, приедут сами и даже документ, удостоверяющий личность, не спросят.