Jaunais interaktīvās tv portāls ir vienkārši neciešams. Burti sīki, nesalasāmi, nepārskatāmi, tv programma lēni lādējas. Turklāt regulāri uzkaras dekoders.
Patstāvīgi pazūd piedāvātie pakalpojumi interaktīvā televīzija + internets.
Dekodera restartēšana un zvanīšana uz 177 ierasta lieta.
Soda naudas par nokavētu rēķina apmaksu par 3-4 dienām sarēķina zibenīgi, bet piemērot kādu atlaidi par traucējumiem nesteidzas.
Optiskais tīkls ievilkts nekvalitatīvi, sūdīgi, bet atbildes vietā saņem - viss čiki, web jau var browsēt. Bet lielās ar savu optisko kā tādi plebeji, būtu labāk mācījušies optikas ievilkšanā. Man iepriekšējā dzīvesvietā ar parasto ethernet kabeli baltcomam bija daaauuuudz labāks pings pret lv serveriem un nekādi pakešu zudumi. Vienvārdsakot nerisina parasto mājaslietotāju problēmas.
Pilnīgi piekrītu Krisslv. Tieši tā pati problēma. Un arī par to maksāšanu esmu rakstījusi, lai proporcionāli sarēķina laiku, kad pakalpojums nav nodrošināts un atspoguļo to rēķinā, uz to man pat necentās sniegt atbildi :)
Piekrītu.
TURKLĀT, Lattelecom krāpj klientus solot 3 mēnešu izmēģinājuma laiku, bet rēķins sāk nākt ar pirmo dienu! Ziņoju par to alkatīgajam Lattelecom, bet tas turpināja slaukt, kamēr neatteicos no visiem pakalpojumiem. Ja vēl kādam līdzīgas problēmas, dodiet ziņu, pievienojieties kolektīvam iesniegumam par krāpšanos. Pietiek klusēt!
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (6)
Tieši tā, Gultā nepalasīsi jāceļas augšā! Iepriekšējie bija labāki.
Patstāvīgi pazūd piedāvātie pakalpojumi interaktīvā televīzija + internets.
Dekodera restartēšana un zvanīšana uz 177 ierasta lieta.
Soda naudas par nokavētu rēķina apmaksu par 3-4 dienām sarēķina zibenīgi, bet piemērot kādu atlaidi par traucējumiem nesteidzas.
Optiskais tīkls ievilkts nekvalitatīvi, sūdīgi, bet atbildes vietā saņem - viss čiki, web jau var browsēt. Bet lielās ar savu optisko kā tādi plebeji, būtu labāk mācījušies optikas ievilkšanā. Man iepriekšējā dzīvesvietā ar parasto ethernet kabeli baltcomam bija daaauuuudz labāks pings pret lv serveriem un nekādi pakešu zudumi. Vienvārdsakot nerisina parasto mājaslietotāju problēmas.
Pilnīgi piekrītu Krisslv. Tieši tā pati problēma. Un arī par to maksāšanu esmu rakstījusi, lai proporcionāli sarēķina laiku, kad pakalpojums nav nodrošināts un atspoguļo to rēķinā, uz to man pat necentās sniegt atbildi :)
Ir beidzot atradies risinājums Jūsu problēmām ! Ir parādījies ļoti kvalitatīvs TV Latvijā ! Gan satura ziņā, gan kvalitātes un cenas ziņā !
Ja vēlies baudīt jaunākās filmas no kinoteātriem, labākos sporta un citus kanālus no visas pasaules, kā arī iztikt bez reklāmām, tad nekavējies !
Visiem interesentiem rakstīt uz e-mai: [slēpt]@inbox.lv :)
Piekrītu.
TURKLĀT, Lattelecom krāpj klientus solot 3 mēnešu izmēģinājuma laiku, bet rēķins sāk nākt ar pirmo dienu! Ziņoju par to alkatīgajam Lattelecom, bet tas turpināja slaukt, kamēr neatteicos no visiem pakalpojumiem. Ja vēl kādam līdzīgas problēmas, dodiet ziņu, pievienojieties kolektīvam iesniegumam par krāpšanos. Pietiek klusēt!