Lattelecom - Ignorance pret klientu
Šodien 28.07.2010 secināju, ka Lattelekom dekoderis neraida signālu un jau vairakas stundas no vietas.. Mēģināju un vēl arvien mēģinu sazvanīt viņus pa telefonu-177, bet nekā..visu laiku visi operatori aizņemti, gan mājas, gan biznesa, gan tehniskie.. Izskatās, ka viņiem uz visu tikai viens darbinieks vai? Mēģināju arī tad 1188 sazvanīt, bet tie arī aizņemti..Kas tā par attieksmi, varbūt speciāli neceļ, jo negrib ar to muļķa tautiņu, kurai iesmērēti tie digitālie dekoderi runāt. Paldies, Jums Lattelekom, tagad patiesi, saprotu Jūsu attieksmi..!
Komentāri (4)
Pamēģini - 8- saruna ar operatoru. Nezinu kā citiem, bet es savas problēmas vienmēr esmu atrisinājusi, kaut gan esmu bijusi vainīga - nebiju laikā samaksājusi, bet zvanīju, savienoja, attieksme labvēlīga un veiksmīgi atrisināja manu problēmu.Arī tad, kad dekoderī bija zibena radītie traucējumi dekoderi ieradās nomainīt ļoti operatīvi un papildus samaksu par to neprasīja.
Labdien!
Apliecinām, ka mums rūp klientu apmierinātība, tādēļ vēlamies Jums palīdzēt. Šobrīd tiešām saņemam vairāk klientu zvanus, nekā parasti, tādēļ sazvanīt operatorus varētu būt apgrūtinoši, taču tas nedrīkst būt šķērslis Jūsu problēmas atrisināšanai.
Tā ka Jūsu sūdzībā nav norādīti nekādi dati, kā ar Jums sazināties (tas arī saprotams), lūdzam informāciju par problēmu un sazināšanās veidu sūtīt mums uz e-pasta adresi [email protected] vai [email protected], ja izmantojiet mūsu pašapkalpošanās sistēmu mans.lattelecom.lv, jautājumus iespējams uzdot arī tajā. Ērtākai kontaktēšanās veids protams būtu tālrunis 177, bet iespējami īsākajā laikā atbildēsim uz jebkurā veidā uzdotajiem jautājumiem.
Ceram uz Jūsu izpratni un veiksmīgu sadarbību turpmāk.
Ar cieņu, Lattelecom.
Žēl, ka tāda pieredze, bet ne jau no pirmā cilvēka to dzirdu. Manai krustmātei arī bija līdzīgi. Pārliecināju viņu paņemt Viasat. Kopš tā laika nekādu problēmu.
Cik esmu dzirdējis, tad Lattelecom ir iepirkuši lētos dekoderus, turpretī VIASATam ir kvalitatīvāki, tādēļ arī no Viasat klientiem nedzird neapmierinātību par kvalitāti...