Lattelecom - Bojajums
Lattelecom lietojam aptuveni 3 mēnešus un 3 mēnešu laikā ir bijušas neskaitāmas problēmas, sākumā ar līgumu, vēlāk ar internetu un beigās arī ar TV. Tad nu tā, sestdien saņēmām sms, ka tiks veikti uzlabojumi, pa nakti TV negāja, domājām, ka no rīta tad viss būs ok, bet nekā, tā nu TV negāja 3 dienas. No plkst. 08:00 mēģināju zvanīt operatoram, uz dažādiem nr, nebija atbildes, vislaik visi operatori bija itkā aizņemti, tad nu devos uz veikalu, kurā man arī nekādīgi nespēja palīdzēt, jo meistars neesot uz vietas un kas tur. Teicu tad lai rēķina nost naudu par 3 dienām, galu galā par ko tad es maksāju? Protams, to neviens nedarīs. Veikalā iedevu vēlvienu telefona nr uz kuru zvanīt, tad nu ar trešo reizi izdevās sazvanīt kādu operatoru, protams, bija tikai jāizrauj vadiņš no dekodera un jāiesprauž pa jaunu. Taču problēmas šo 3 mēnešu laikā ar lattelecom jau ir apnikušas. Vienmēr kad kaut kas notiek, operators pasaka, ka neko nezin, jo viņiem redz ir signāls, nu labi, ka viņiem ir signāls, tikai mums nekad nekas neiet.
Komentāri (2)
Lattelecom vienmēr ziņo, ja tiek veikti uzlabojumi un būs tehniskie pārtraukumi, informatīvajā e-pastā vienmēr ir rakstīts, ka ja pakalpojuma darbība neatjaunojas ir jārestartē ierīces - dekoderis, rūteris un t.t.
Par to, ka zvanot uz 177 ilgi jāgaida savienojums ar operatoru, gan piekrītu.
Piecus gadus lietoju Lattelecom internetu, un kad bija problēmas, meistars ieradās jau tajā pašā vai nākamajā dienā. Nevaru teikt neko sliktu. Vairs gan neizmantoju viņu pakalpojumus, jo jaunajā dzīvesvietā tie nav pieejami.
Lattelecom nav laika jums, jo viņi tagad Alfā atvēra jauno veikalu...
Ja var atļauties mobīlo telefonu varat atļauties arī jauno TV. Gan jau ta arī viss ies.