Lattelecom - Automātiskais atbildētājs
Gribēju jau sen padalīties ar šo sviestu. Lattelecom saviem klientiem nespēj nodrošināt bezmaksas informācijas tālruni, sazvanot tev jāmaksā liela nauda. Lai tiktu pie sarunas ar opratoru tev sākumā jāuzklausa 5min. gara pentere, ko tev noskaita automātiskais atbildētājs viss būtu labi, ja tas nebūtu par maksu. Pirmkārt, vai tiešām ir tik grūti nodrošināt bezmaksas numuru? Otrkārt vai tiešām ir tik grūti atrast vairāk darbinieku, lai sarunas gaidīšana nebūtu garāks par 1min.? Šobrīd klausos šo kaitinošo/pamācošo balsi jau 12min., un nav laikam nav cerības parunāt ar dzīvu cilvēku.
Komentāri (4)
Sazvanīt 177 nav iespējams ! ! ! Šis MAKSAS tālrunis tikai pa labu naudiņu izdevīgs tikai kompānijai ? !? !
Zvani uz 67000177
Nu... Neviens bez maksas nestrādā, izņemot trakos labdarīgos Āfrikā (bet Āfrika praktiski var pārtikt ne no kā). Noteikti cilvēks, kurš atbildēs tev otrajā galā gribēs samaksu par savām atbildēm!
Tā tāda domāšana - neko nemaksājot saņemt pakalpojumu "pa miljonu". Dažreiz šķiet, ka tipiskais klients uzskata, ka operatoram jābūt visuzinošam pa jebkādiem jautājumiem un sfērām, ar ko uzņēmums nodarbojas. Ne tikai Lattelekoma gadījumā, arī citur.
Piekasīgu šaurpieru domāšana!