Telia MultiCom
Gribēju pieslēgt kabeļtelevīziju. Pazvanot pa telefonu izsaucu meistaru, lai pievieno kabeli piektdien - neatnāca. Piektdien brīdi pirms noteiktā laika beigām pazvanīju, Telia man saka, ka meistars sajaucis laiku. Labi, sarunāju uz pirmdienu. Pirmdien neatnāk meistars. Sarunāju uz otrdienu, gaidu - nav, zvanu - saka, ka būs, lai gaidu, zvanu vēl - saka būs pēc 20 min. - neatnāca. Nu ko šodien gaidu vēl pēdējo reizi!! Biju viņu kliente arī agrāk, bet nu šitāda attieksme tad nebija! Varbūt arī citu pakalpojumu un kanālu kvalitāte ir pasliktinājusies????!
Komentāri (1)
Pārtraucu līgumu ar Telia Multicom viņu sliktās attieksmes dēļ un arī kvalitāte slikta.Bija tikai solījumi labot un nn-ās reizes uzmanīgi uzklausīja, piereģistrēja un muļķoja uz nebēdu tālāk.