Tele2 - Slikts serviss, apkalpošana
Briesmīga apkalpošana T/c Origo, filiāle kas tuvāk rimi.07.09.2018 no 18 līdz 19.30. Trīs vīrieši darbinieki. Jauns, bez matiem un miesā.
Atnācu nomainīt simkartes kopa ar meitu, personāls pļāpa bez gala savā starpā, kad pieversa uzmanību, tad bija viss "saraustīts" - turpinājā pļapāt un uz "atšujies" mainīja simkartes, piedavāja nomainīt tarifu plānu man un meitai-piekritu, bet darbinieks saputroja numurus un kam kurš tarifa plāns, teica lai nākam pec 40 minūtem, visu izlabos. Beigās man simkarte strādā, bērnam iestatījumi neiestājas, kad nācām atpakaļ, jau cits jauns un augstprātīgs jauneklis, pat neskatoties pateica ka viss kartība, uz ko es iebildu un pateicu lai paskatās tālāk telefonā, noburkšķēja un iestatīja.
Es pirms tam biju pielimējusi aizsargplēvi, bet nepareizi to izdarīju, es saprotu ka tas nav jūsu darbinieku pienākums to pielīmet normāli, bet uz lūgumu var atbildet vismaz pieklajigi, mani rupja veida atšuva ar vārdiem "es jau eju mājās". Situāciju mīkstīnaja vecāks virietis bez matiem, viņš vispār situāciju uzlaboja ka varēja.
Tas bija pāri visam manas pacietības un izpratnes par klientu apkalpošanu, robežam. Pieklājibu un laipnu uzmanīgu, uz klientu orientētu apkalpošanu neviens biznesā un apkalpojošā sfēra nav atcelis.
Mums žēl par šādu situāciju un esam nosūtījuši ziņojumu lietotājam Bella.
Pievienot komentāru