Tele2 - Maldinoša
Es pirku jaunu iphone11, tele2 veikalā, ka papildiespēju, konsultants piedāvāja pievienot telefona apdrošināšanu. Teicot, ka maksājot katru mēnesi 10,98, es bušu pasargāta gan no visādiem bojājumiem, gan no telefona zaudēšanas. Tas bija visa informācija, kura bija prezentēta man par šo pakalpojumu. Forši, papildus pakalpojums pārdots!
Pēc 6 mēnešiem notiek gadījums - tika salauzts ekrāns. No paziņam uzzināju nepatīkamu situāciju, ka noformējot apdrošināšanu vajadzēja vienalgi maksāt pašrisku, par kuru cilvēki uzzināja tikai kad notika gadījums. Zvanu uz tele2, lai uzzināt kā rikoties talāk, saņēmu informāciju par apdrošināšanas kompāniju, pati pajautāju, vai tiešam būs vajadzīgi maksāt pašrisku? - jā, tā var būt ap 40-60 eiro, vajag precizēt, tele2 atbilde. Rezultātā, par remontu, kas maksa ap 200 eiro, man jāmaksā 140 pašrisku, papildus maksājot par apdrošināšanu katru mēnesi. Vai man šīs piedāvājums ir izdevīgs - protams nē.
Man ir jautājums: kāpēc piedāvājot pakalpojumu darbinieki nedeva pilnu un patiesu informāciju par pakalpojumu? Kāpēc nebija ne vārda par pašrisku, un tas summu?
Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.
Komentāri (1)
Domāju foto ar apdrošināšanas polisi/noteikumiem pateiks, tāpat kā rafaello, vairāk nekā simtiem vārdu