Tele 2 - Garantijas atteikums
Labdien!
Péc nedaudz vairāk kā gada lietošanas uz nomaksu pirktajam Iphone 5s Tele2 apkalpošanas centrā veikalā Rīga PLAZA ir sabojājusies akumulatora baterija. Nododot servisa centrā savu telefonu, saņēmu atteikumu garantijai: telefonam ir mehāniski bojājumi. Jautājums: kā tie varēja ietekmēt telefona akumulatora baterijas darbību? Var jau teikt, ka par Iphone garantiju atbild Apple, bet es līgumu lēdzu ar Tele2. Beigsies nomaksas periods un es 100% mainīšu operatoru. Secinājumus var izdarīt katrs pats...
P.S. Displejs nav bojāts (man gan mēģināja to iegalvot!). "Mehāniskos bojājumus" varat novērtēt bildēs.
Labdien! Portālā https://sudzibas.lv saņēmām Jūsu sūdzību. Lūdzu, atsūtiet sava minētā telefona numuru (personas kodu, garantijas remonta kvīts numuru, līguma numuru utt.), lai varam pārbaudīt visu nepieciešamo informāciju un rast vispiemērotāko risinājumu.
Komentāri (7)
Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.
Vai man atbildēt šeit, vai paskatīsieties savā datubāzē?
Labvakar, Māri!
Aicinu Jūs sazināties ar mums atkārtoti, norādot Jūsu datus situācijas izpētei, atbildot uz privāto ziņu, kuru Jums nosūtījām.
Netērē laiku uz TELE2. Nupat nesen bija sižets BezTabu, kur TELE2 iPhone problēmu klientei atrisināja tikai pēc BezTabu iejaukšanās, citādi tikai atrakstījās laikam pusgada garumā.
Labāk ej uz FB un sameklē Apple profilu un ieraksti tur savu sūdzību. Domāju tur būs lielāks efekts, ja parādīsi kā vietējie bāleliņi čakarē lietotājus ar garantijas atteukumiem pie mazākajiem kosmētiskiem korpusu bojājumiem, kas iekārtas funkcionalitāti neietekmē.
Kopumā tās visas ir atrunas, lai atšūtu klientu un nepildītu garantijas saistības. Tā ir tehnika. Ja garantijas atteikums, tad ir jābūt konkrētam un uzskatāmam atteikuma pamatojumam, piemēram, kā tas skrāpējums uz korpusa ir saistāms ar konkrētu preces darbības traucējumu. Servisa slēdzieniem ir jābalstās uz faktiem nevis uz pieņēmumiem.
Kurš tad to nezin, ka katra mazākā švīka uz korpusa pa tiešo ietekmē akumulatora darbību! Tas apmēram ir tā, ja auto servisā censtos iestāstīt, ka Tavu auto nevar iedarbināt jo uz bampera ir švīka!
Tā jau ir,ja gribi lai darbotos mistiskā garantija,tad nopērkot telefonu nedrīkst vispār ņemt no kastes ārā,vislabākais nolikt skapī un neaiztikt,bet drošvien arī tad,ja aiznestu pa garantiju,lai nomaina bateriju,viņi atrastu ķīnieša pirksta nospiedumu un atteiktu garantiju.
Baterijas garantija nav 2 gadi - to gan neuzrāda praktiski nekur, bet lielākaji daļai ir 6 mēneši (ja nemaldos apple dod 1 gadu uz bateriju). Baterijas nolietojums ir atkarīgs no ierīces lietošanas paradumiem un cik pareizi viss tiek darīts, lai bateriju saaudzētu un to ir grūti pierādīt servisā, tāpec jau arī par pāris apsistiem stūriem uzreiz atsaka, jo tas ir vieglāk.