Teikas "AL" kafejnīca - konditoreja - Rupja attieksme pret klientu
Gaišmataina pārdevēja pasūta mūs ēst uz citu vietu, pēc tam, kad laipni pakomentēju, ka "negaļēdājiem" ir maza izvēle. (neskaitot piedevas un auksto zupu, 2 mēnešu laikā, regulāri šeit ēdot, ir bijusi nemainīgi pagatavota viena zivs) . Pat, ja iestādes ēdienkarte ir orientēta uz cita tipa ēdājiem, to var un būtu jāpaskaidro laipni, pieņemot, ka katrs klients ir svarīgs. Tā vietā mums rupji tika norādīts, ka varam iet ēst citur.
Komentāri (3)
Ja 2 mēnešus regulāri apmeklējot nav skaidrs , ka minētā iestāde nav piemērota, tad ko tad vēl jāvelkas uz turieni un jābojā apkalpojošam personālam garastāvoklis. Iekāp 1. tramvajā un brauc pie Krišņām uz Barona ielas. Būs tev veģetārais ēdiens.
Zinu šo cilvēku tipu, snobs, kas pievērsies ''veģetārismam'' staigā apkārt un pretīgā tonī propogandē savu dzīves veidu, priecājieties, ka jūs ar slotu no turienes neizdzina :D
Vispār, nevis ēst jūs bija jāpasūta! Kad atvērsi savu kafejnīcu, varēsi tur gatavot, ko vēlies un izlemt, vai tev katrs klients ar savu uzpūsto ego ir vajadzīgs. Tādiem radījumiem ir viens nosaukums - parazīti. Paši ne gatavot, ne vispār kaut ko radīt, nav spējīgi, bet attieksmi pret savu nožēlojamo organismu pieprasa royal. Pretīgi!