Tallink - brauciens
24. maijā nopirku braucienu uz Tallink kuģa par 150 ls! dārgs tādēl,ka braucam kopā ar bērnu, kuram tūliņ 5 gadi un vieta automašīnai. diemžēl, 2 dienas pirms brauciena puika saslima un vēl no darba īsti arī netiku [prom. zvanīju uz Tallink ofisu, kur man paskaidroja, ja Jūs šodien atnesat biļetes, tad Jūsu zaudējums ir 20%. nolemu, labāk zaudēt 30ls, nevis visus 150! vakarā aizgāju uz Tallink ofisu Spice. Tur apkalpojošais personāls man paziņo, ka esmu zaudējusi visu naudu, jo esmu biļetes atnesui, nevis 48, bet 46 stundas pirms brauciena. es viņai izstāstīju par savu sarunu ar Tallink ofisa pārstāvjiem, kuri man par 48h neko nebij pateikuši. sāku pētīt biļeti, tur rakstīts, ka ja atnesu biļetes atpakaļ 13-2 dienas pirms brauciena, tad zaudēu 20%. nākamjā punktā gan bij rakstīts par 48h. bet.. 48h ir divas diennaktis, nevis dienas! turklāt, šī ofisa darbiniece pat neierosināja samainīt uz citu laiku, datumu šo braucienu, lai es nezaudētu savu naudu! ja ir slims bērns, tad varbūt ir iespēja saprast, ka varbūt arī netiek 48, bet tiek 46. stundā pirms brauciena? uz jautājumu, kad mans un citi iesniegumi sasniegs ofisu, kas pētīs jautajumu par naudas atgriešanu, atbilde bij- rīt! tad kāda ir starpība?
un vēl Tallink reklamē savus ģimenes braucienus par 25ls!!! bet, ja braucējam ir bērns, tad bērnam pat līdz 18!!!!! gadiem ir jāpērk atsevišķa kajīte. kā tas nākas?1. tā ir bērnu diskriminācija, 2. kādēļ tad Tallink melo un stāsta par ģimenisku atpūtu? ja ir pilna ģimene, tad ok. bet ja av pilna ģimene, ja ir tikai viens vecāks, tad kādēļ nevar pirkt atsevišķas guļvietas? kādēļ ir jāpārmaksā?
turklāt izrādās, ka vasaras sezonā braukt ar prāmi ir stipri dārgāk, nekā lidot..
varu teikt, ka ar tādu kantori, kas nevis domā par klientiem, bet tikai un vienīgi par savu labumu, izrādās ir arī Tallink..:( ļoti žēl par to!
Komentāri (6)
Vajag no dēļiem sanaglot lielu sili, tad arī atkritīs visi kreņķi par biļetēm un varēs par velti izvizināties kaut apkārt zemeslodei. Vislabāk sili būtu aprīkot ar kājminamo piedziņu un stūres vietā izmantot vecu slotu.
Priekš tam arī būtu domāti pedāļi kā velosipēdam! Iznāktu viens riktīgs "конь педальный"
saulīte, paskaties vai pēc šāda komentāra Tevi nevarētu uz tiesu dot par goda un cieņas aizskaršanu!ja nu īsti nav ko teikt, tad arī savu tukšo muti turi ciet!kārtējais latvietis, kam divkosība nav nekas cits kā medusmaize. un ja kādu vajadzētu nodot, tad Tu būtu pirmais, kas otru nodotu! šai rakstā es nevienam nelieku dievināt savu bērnu, nevienā vārdā nepieminu viņa vēlmes u.t.t, nezinu, no kurienes Tu šo dabūji! un nevis es neievēroju kompānijas prasības, bet kompānijas pārstāvji man to pietiekami labi neskaidroja! un ja nu esmu akla? un ja nu nemāku lasīt? tā ir kompānijas neizdarība šai reizē!
Ja tu zinaji ka nauda netiek atgriezta jau divas dienas prieks brauciena, tad vismaz vareji piedavat kaut kadam draugam, vai gimenes radiniekam atputu? Nu ko darit, Taliink ari negrib braukt ar zaudejumiem, tas nav vinas vaina ka tev ir saslimis bernins, bet ja bernins saslimis brauciena laika? Ko tad darit?
klau, iedomajies situaciju, kad Tev ir jaunietis 15 gadigs, kursh naktis gul mierigi. vai Tu velies braukt ar 17 gadigu jaunieti.
un TEV IR JANEM ATSEVISKA KAJITE
tas ir murgs
tas ir tapat, ka ar kracejiem, pirdejiem, dzerajiem, miega runatajiem u.c. kadel, piemeram, jaunietis, nevar nemt atsevisku vietu?
varbut mans berns naktis gul mierigi, bet kads krac? (piem, 10gadigs)
turklat, ja cilveks piezvana, nosauc numuru un visu, tad jau nu var pateikt nevis "atbrauciet sodien", bet "skrieniet shurpu, lai atceltu rezervaciju".
šī sūdzība pilnīgs murgs.