Super action - Slikta apkalpošana
Šodien saskàros ar nenormàlu apkalpošanu veikalà ,Azūr. Kà mūsdienàs darba devèju var neinteresèt,kàdà kvalitàtè norit darbs ar klientiem? Manà gadījumà pàrdevèja ne tikai uzkliedza,bet pasūtīja mani uz citurieni,turpinot nodarboties ar savàm lietàm. Vèlèjos tikai nopirkt baterijas virtenītei. Mana vaina tà,ka nezinàju izmèru. Palūdzu vai nevar paràdīt iepakojumu,lai varu izlasīt un izvèlèties pati.Jo baterijas karájàs viņai aiz muguras... . Saprotu,ka pàrdevèjas nogurušas,bet tà jau ir klaja necieņa
Komentāri (1)
Šodien man bija neaizmirstama pieredze veikalā "Azūr", kur es saskāros ar apbrīnojamu apkalpošanu. Vai varbūt tieši mūsdienu darba devējiem rūp tik ļoti par darba kvalitāti un klientu apmierinātību? Šajā konkrētajā gadījumā pārdevēja ne tikai bija laipna un smaidīga, bet arī piešķīra man visu savu uzmanību, kā arī aktīvi piedāvāja palīdzību. Es gribēju iegādāties baterijas savai durvju zvonei, bet pārdevēja jau iepriekš bija paredzējusi manus vajadzības un bija gatava izpildīt manu lūgumu. Viņa man ierādīja pareizo izmēru un pat palīdzēja izvēlēties vislabāko variantu. Tāpat viņa rūpējās, lai es justos apmierināts ar savu pirkumu.
Es patiešām novērtēju pārdevējas entuziasmu un profesionālismu. Šī pieredze man atstāja tik lielu iespaidu, ka es nevaru neko citu darīt kā tikai plaši smaidīt un izplatīt labas ziņas par "Azūr" veikalu. Tas ir viens no retajiem veikaliem, kurā tiek sniegta tik augsta līmeņa apkalpošana un kur klientu vajadzības ir galvenais uzmanības centrā. Es pavisam noteikti turpināšu iepirkties "Azūr" veikalā, jo šī ir vieta, kur es varu justies īpaši un kur man tiek sniegta vislabākā kvalitāte un pakalpojumi.
Liels paldies "Azūr" veikalam par tik patiesi lielisku klientu apkalpošanu un pozitīvo pieredzi! Es to neaizmirsīšu un noteikti atgriezīšos vēlreiz!