AtrisinātaSuper Action Daugavpils veikals - Slikts serviss un bojata prece
Labdien! Vēlos paust savu viedokli par Super action veikalu Daugavpilī.
Es iegriezos šajā veikalā periodiski un pagaišo nedēļ biju kartējot reizi nepatīkami pārsteigta par veikalu un strādājošo tur personālu.
Veikala personāls strādā zem visādas kritikas.
Pirmkārt, vēlu Jums veiksmi, lai atrastu kaut vienu pārdevēju veikala zālē.
Un tas pie apstākļiem, ka pārsvarā veikalā iepērkos pusdienlaikā un pēc darba. Vakaros tur vispār klusums un pie kases vari nostāvēt min 15 un neviens pat klāt nepienāks. Šis apstāklis tik tiešām pārsteidz, jo kase ieslēgta, bet neviena nav pat veikala zālē. Piemēram, pagaišnedēļ, kad redzēju, ka kase tukša un pārdevēja mierīgā solī, iespējams, ar draudzeni, smejoties, gāja ārā no veikala, palūdzu viņai mani apkalpot, jo steidzos, bet viņa tik atvilka, lai es gaidu, kad kāds pienāks. Tā nu pēc 10 minūšu gaidīšanas, es neapkalpota aizgāju prom.
Otrkārt, pievērsiet uzmanību preču stāvoklim. Esmu jau sākusi rūpīgi pētīt preces pirms to iegādes, jo nevienu vien reizi jau biju veiksmīgi nopirkusi sabojātu preci – sasistu, ieplēstu utml. Un kad nesu atpakaļ, atruna no veikala vadītājas, ka mana vaina un neko mainīt netaisās.
Veikala vadītāja, protams, ir atsevišķs stāsts un, satiekot viņu, nav pārsteigums, ka veikals ir tādā stāvoklī. Vienā situācijā, kad vērsos ar lūgumu pamainīt preci, pārdevējas pasauca vadītāju un tad manā priekšā parādījās augstprātīgi vēsa dāma ļoti īsos svārkos un atvērtā dekoltē, kura rupji pateica, ka nav viņas problēma un ka pati esmu vainīga, un ka viņa vairāk neplāno ar mani runāt un tērēt savu dārgo darba laiku uz tādiem sīkumiem. Viņa vienkārši pagriezās un aizgāja uz savu kabinetu. Domāju ar šo preci vērsīšos Patērētāju aizsardzības birojā.
Bet nav jau brīnums, ka puse preču ir sabojātas, jo veikala zālē nemitīgi atrodas kaut kādas nesaprotamas kastes ar precēm, kuras pircēji aizķer un apgāž. Kā arī, pati prece bieži ir novietota uz grīdas. Tas vispār ir pieļaujams?! Bez tam, atrast sev nepieciešamo preci paliek aizvien grūtāk un vēl grūtāk ir atrast to cik tā prece maksā. Nav skaidrības, kā tik mazā veikalā valda tik liels haoss veikala plauktos. Pat Maximā un Rimi nekad neko tādu nebiju novērojusi. Rodas iespaids, ka pārdevējas to vien dara kā kaut kur kambaros sēž un pļāpā un cenšas pēc iespējas ātrāk izmētāt, šī vārda tiešajā nozīmē, preces.
Tā kā vēlējos ar savu rakstu vērst uzmanību, lai Jūs neiegrābtos kā es un būtu uzmanīgāki ar precēm ko iegādājaties šajā veikalā.
Žēl, ka šis veikals ir nolaidies līdz kaut kādas nesaprotamas bodītes līmenim un varbūt ir laiks domāt par pārvākšanos no t/c SOLO tuvāk autoostai, kur atrodas Don Žuan veikals ar kramiem un viss pārējais. Šāds veikals tikai bojā kopējo t/c SOLO tēlu.
Es nu priekš sevis esmu nolēmusi vairāk tur neiegriezties un ieteikšu to darīt arī saviem tuviniekiem un paziņām.
Komentāri (19)
Mana paziņa kādreiz strādāja tur, ilgi un labi. Viņu un vēl vairākas atlaida, jo vadītājai bija jāsavāc sev pietuvinātās, tāpēc negaidiet nezin kādu aizstāvību, tur visas uz vienu roku.
Labdien.nezinu par kadu veikalu jus te runajat bet es stradaju par pardeveju daugavpils veikala jau 3 gadus.visas meitenes kas ir aizgajusas ir vai nu uz labaku vietu kada cita firma vai aizbraukusas no pilsetas.nezinu nevienu kura tika atlaista bez iemesla vai vel jo vairak ka te sakat-ka atbrivoja daudzas lai panemtu pietuvinatas personas. Mums kolektivs ir stabils un pat esot meitenem dekreta atvalinajuma,tika panemtas aizvietotajas UZ DEKRETA LAIKU,jo pec dekreta meitenes naks atpakal. Lidz ar to tuvaka gada laika mums bus kolektivs tads ka bija sakuma 2 gadi atpakal. Pilna sastava. Un nemot vera ka veikals te pastav tikai 5 gadi??par kadiem daudziem gadiem nostradatiem iet runa?kapec jaapmelo veikals un ta kolektivs?ka bernu darzs goda vards..skumji..
Nav vis bērnudārzs. Tieši pirms trim gadiem notika tīrīšana. Iespējams, manu paziņu atlaida tāpēc, ka krieviete. Un paņēma vietā baru latviešu meiteņu. Tatad esi viena no tās ,,jaunās maiņas".
Mmm..interesanti gan. Kura tur tika atlaista del valodas? Es varu katru nosaukt varda kas tur ir stradajusas. Un pat tiku pastradat vel ar tam meitenem kas bija no veikala atversanas. Masveida tur vispar netika laistas vala. Ko tu stasti? Es speciali pajautasu vadibai. Man loti interesanti. Kad tur ta bija. Jo te visu laiku ir patstavigs kolektivs. Ja netiktu parkaptas cilvektiesibas es te pat publiski visas uzskaititu kas tur ir aizgajusas un kuras reali tika atbrivotas pirms parbaudes termina beigam jo to vnk neiztureja.
Kapec vina nesudzejas ja jau tika atlaista bez iemesla. Ja atbrivo nelikumigi kapec cilveks nesudzas darba inspekcija???es nesaprotu. Zinu ka pie mums likumu neparkapj. Ja cilveks ir apzinigs.atbildigs un censas vinam vienmer tika dota iespeja sevi pieradit. Un pat ja krievvalodigais. Protams ja vins nav ar lat.val. apliecibu 2 kategorija un neparzin elementari valsts valodu tad protams ka nedrikst stavet aiz kases un apkalpot cilvekus. Tas ir tikai logiski.
Un ko nozime baru latviesu meitenu?mums kolektiva ir tikai 3 latvietes?!ka vispar var ta skirot cilvekus?latviete krieviete??!!tas ir nesmuki. Musu kolektiva strada visi labi cilveki neatkariba no tautibas vai adas krasas.
Tā sieviete strādāja ilgi, nevis bija paņemta uz pārbaudes laiku, pret klientiem laipna, pati dzirdēju, kā apkalpo. Tagad - kā kura. Neesmu atlaistā, esmu tikai klients, bet autorei piekrītu. Tagad vairs nav tā apkalpošana kā agrāk. Un jūs jau kopā esat tikai kādas 3-4. Veikals taču maziņš, telpa un palīgtelpas.
Šausmas, cik mēs pareizi! Daugavpilī 80% pircēju ir krievvalodīgie.Un tas nekas, ka meitene aiz kases vispār nesaprot, ko viņi grib? Te nav runa par nacionāliem principiem, bet par to, ka pārdevējam ir elementāri jāzina galvenās valodas, kādās runā pircēju vairākums. Ja angliski, tad angļu, ja vāciski - tad vācu utt.
Iet darba inspekcijā sūdzēties, lai pēc tam vadītāji izplatītu informāciju, lai šito darbā neņem?! Lai cilvēkam 30+ būtu grūti iekārtoties citur par pārdevēju?! Ne visiem ir blati.
Sarunajam ta..lai ka tur bija ir un bus. Slikti vai labi. Klients izvelas kur iet un kur ne. Lai abam pusem ir uz sirdsapzinas pasiem tas lietas. Ja personala puse ir nolaidiga-gan jau vadiba to pamanis. Ja jusu puse apmelo-tad lai jums tas ir uz sirdsapzinas. Cik cilveku tik viedoklu. Tas ir smiekligi te diskutet. Kuram nepatik tas nenak. Jo vnm ir citi varianti dzive.Kuram patik tas nak.
Jo ka neka cik noprotu sudziba ir par veikala sa laika darbu.
Nē, sūdzība ir par apkalpošanas kvalitāti un bojāto preču neapmainīšanu. Kas attiecas uz apkalpošanu, tad klienti ir jāapkalpo, nevis jāliek gaidīt, arī klientiem laiks ir nauda. Bet bojātas preces ir veikalu plauktos, tas tiesa. Tur jau jāskatās, ko ņem. Kā jau lēto cenu veikalā. Par vadītājas rīcību sūdzībā - nu ko tur teikt, karalieņu sindroms ir raksturīgs daudzām sīkveikalu vadītājām. Tikai te tāds sīkums - katrs pircējs atstāj naudu, daudz vai maz, bet atstāj. Pērkot regulāri, atstāj daudz. Esot apmierināts, slavē veikalu citiem.
Žēl, ka nespēj elementāri izlasīt sūdzību un saprast, par ko teksts. Uzrakstīts taču latviski :)
Es labi visu saprotu. Palasi par citiem veikaliem. Problema visiem vienada. Un katrs savu darbu dara no labakas sirdsapzinas. Lai ka tur butu. Viss beidzam diskusiju:) velu visu to labako:)
Tātad visi veikali var apkalpot šā tā, tā jau ir norma :) Tikai šoreiz diskusija ir tikai par vienu veikalu. Jūsējo.
Es saprotu ka Jums si tema ir loti aktuala. Te diskutet var muzigi. Ir elementari jasaprot viena lieta. Katrs cilveks ir tikai cilveks. Es domaju ka ari Jus neesat Dievs-tapec neparspilesim un nesabiezinasim krasas. Mums ir 80% no visiem kas nak patstavigie klienti-vnm viss ir kartiba. Ja kautkas neapmierina tad tas tiek risinats veikala uz vietas,bet ne jau kkur rakstot sudzibas. Un tie 80% vnm aiziet apmierinati. Tirdznieciba vienmer ir tadi kas ir neapmierinati,piemeram ka-konkurenti,klienti kas vnm grib ideali un leti vienlaicigi,tadi kam vnk nav kur savu zulti izgast un vini iet pa veikaliem un sava cela mekle vainigos pie visam bedam. Busim reali-mes ta varam spriedalet stundam..par musu veikalu,par jebkuru citu veikalu..ja es tagad ieiesu un uzdrukasu par kadu veikalu sudzibu lidzigu shai-tur ar atradisies tadas personas kuras apgalvos to pasu ko Jus te:)ar to vienmer ir jarekinas-visiem labs nebusi. Tapec atslabsti. Ipasi nesaprotu kapec vispar ta iecepies par so temu?tevi ta kautka personigi skar?vai tu vnk gribi padiskutet? Manuprat tadiem sikumiem pievers uzmanibu tikai ar dzivi neapmierinati cilveki kas nedoma neparko iznemot sevi un cik viss apkart ir slikts:(
Man vispar nepatik tada apmazgasana anonimi. Kautkas kautkam kautkur kautkad teica vai neteica..varbut redzeja..mana pazina..tad un tam.. tadas lietas ka problemas perkot preci vai apkalpojot jarisina uz vietas veikala. A ja atlaiz bez iemesla vel jo vairak. Tas ta butu normali vispar. Tad nebutu te jalej mazticami teksti..
Normāli pirmām kārtām ir atzīt savas kļūdas (nevis: visi veikali tā dara). Nedara vis, tepat blakus Solo ir Ecco veikals, varat aiziet pamācīties no tām meitenēm, kā klienti jāapakalpo. Un kādā veidā vēlies, lai stādos priekšā? Pati taču arī esi tikpat anonīma cik es.
Esi mieriga-atzistam kludu!labosimies!!!
Pie kases vienmēr pa pus stundu jāgaida pārdecēju, nerunāju jau par sameklēšanu zālē...
Sañēmu daudz daudz negatīvu izteiksmju par to, ka gribēju iegādāties preci, kurai nav cenas, un vina protams, nezin kā to uzzināt...
Un reiz gribēju dabūt lielu vełas kasti, kas atradās augšējā plauktā, passucu (meklējot ap stundu pa zāli) pārdevēju, palūdzu palīdzību nonemt, vina atteica, ka nezin kā to dabūt zemē un ieteica nopirkt kaut ko citu vai atnākt, kad strādās vainas vietā kāds cits....
Nu ārprāts!!!!!