AtrisinātaSuncore - Riebīga īpašnieka attieksme un Neizmaksā SMS naudu.
Sveicināti, Stāsts ļoti īs un vienkārš. Bīju SIA "SUNCORE" klients. Protams kad viņi mani pārvilināja no cita komersanta bīja solījumi daž ne dažādi. Pievienojoties SIA "SUNCORE" vis bīja kārtība, tikai vienīgi ļoti fascinēja Jāņa Blausa attieksme kāda ta ir pret klientu. Kad paprasīju izmaksas ātrāk kas ir iespējams protams kad viņš ieturēja savu komisījas maksu, bet tur nav tas sāls. Sāls ir tajā kad viņš neveica izmaksa noteiktajos termiņos un man ļoti vaidzēja naudu. Tāpēc nācās pieprasīt izmaksas. Līdz ar ko SIA "SUNCORE" vainas dēļ man nācās vēl šķirties no komisījas maksas.Kad es nomainīju pakalpojuma sniedzēju uz SIA "AIRTEL" tad SIA "SUNCORE" apvainojās un manus īpašos tarifus samazināja, līdz ar ko 200 ls vietā saņēmu 100 ls tas taču nav godīgi no viņa puses. Kopš pārgāju pie SIA "AIRTEL"SIA "SUNCORE" īpašnieks Jānis Blaus mani internetā nomelno un apsaukā arī bīja caur skype saruna kurā viņš mani izlamāja ar rupjiem vārdiem, kas ta par īpašnieku kurš atļaujās klientu ar rupjiem aizvainojošiem vārdiem nolamāt.Kopš es aizgāju no SIA "SUNCORE" esmu saņēmis vairākus uzbrukumus saviem projektiem, līdz ar ko mans projekts sāk pasliktināties tikai tamdēļ kad es ateicos iet atpakaļ pie SIA "SUNCORE". Kāpēc manam projektam visu laiku kāds uzbrūk ? Tāpēc kad Jānis Blaus ļaunprātīgi censās ieriebt un iznīcināt manu projektu, jo esmu aizgajis no viņa kā klients un daudzi klienti ir aizgājuši tam dēļ viņš cenšās visiem iznīcināt projektus.Arī naudas ziņā viņš man veljoprojām nav izmaksājis SMS Izmaksas, kas nav godīgi un mans profils ir ticis dzēsts ļaunpratīgi :( Lai nebūtu pierādījumi.Tāpēc neiesaku iet uz SIA "SUncore", bet gan meklēt kādu citu pakalpojuma sniedzeju, kā piemēram AIRTEL vai citu.
Uzņēmuma Suncore pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (17)
Izskatas ka problemu sevii meklejis neesi un nemaz netaisies to dariit.
Visiem kas šīs muļķības lasa - atvainojos savu konkurentu vārdā. :) Šāda situācija patiešām ir notikusi, bet par brīnumu ar šo klientu ne tikai tika rasts kompromiss, bet viņš joprojām izmanto mūsu pakalpojumus. Tāpēc ir mazliet interesanti redzēt šo sūdzību uzrakstītu un it īpaši redzot pieminētu kaimiņu uzņēmumu tik labā gaismā. Bet prieks, ka tas beidzot ir noticis un arī esam iekļuvuši šajā portālā, tas nozīmē ka daram ko pareizi un sākam traucēt citiem. Saviem konkurentiem novēlu mēģināt tomēr sacensties godīgā veidā
Jādomā ka lieki piebilst par to, ka SMS nauda flip.lv projektam ne tikai tika izmaksāta norunātajā datumā, bet arī profils netika dzēsts. Kā arī nekādi draudi, uzbrukumi vai jebkādas sankcijas no mūsu puses netika veiktas, jo pamudinājums beigt sadarbību nāca tieši no mums, dēļ noteikumu pārkāpumiem, kas tika atklāti no īpašnieku puses.
es kā FLIP.lv īpašnieks varu pateikt to, ka problema ir atrisināta un viss ir vislabākajā kartībā. :)
Laikam Jānis Blaus ir aizmirsis klientus kuru izlamā un apkrāpj ik dienu !
Jo tādu klientu visticemāk ir daudz !
Uz katra stūra pa diviem :)
Skatoties uz tavu praksi nešaubos, kad negodīgi apkrāp nepilngadīgos bērnus !
patiesība ir tur...
Saprotu, ka raksta autors nemaz nav tas cilvēks, kurš itkā ticis apkrāpts.
Un dieva dēļ, ja apsūzi kādu pāridarijumos, pārbaudi gramatiku, fiziski sāp lasīt šos "visticemāk" un "Stāsts ļoti īs un vienkārš". Uzreiz zūd jebkāda ticība tam ko dari vai raksti. Vienkāršs jautājums, alfabita kungs, kāds ir Jūsu īstais Vārds, Uzvārds un projekta nosaukums?
Janis Es esmu Viens no tiem cilvekiem kas ir sen pie tevis! Un varu teikt kodigi lai ko vins nerakstitu vai ko neteiktu, vienalga vins ir Krapnieks JO Naudas nekad NEKAD Jani tu neesi man izmaksajis pasrocigi noteikta datuma, + Jaludzas tev + Izmaksas tiek veiktas mistiska veida velkot garuma! Mazins salidzinajums Janis ka Kada Oficiala Bankas iestade! Pienemsism zvanu uz savu banku paintreseties! Zanu jautat kapec nauda vel nava parskaitijusies man pasaka IDIOTS un ka man nekas nava jaatgadina jo esmu MUDAKS! Man ir saglabata bilde no sis sarunas! Es nezinu cik lojals ir sis Janis Blaus bet pret klientiem vins izturas vienkarsi briesmigi nemot vera ka apgroza svesu naudu! Taka +1 Pie ta ka esam uz katra stura pa 2viem!
Lai arī pēdējās dienās mums nāk milzīgs vilnis virsū ar negatīvajām sūdzībām, ko šķiet raksta vienas un tās pašas personas - mans vārda brālis iepriekšējajā komentārā varētu pārlasīt mūsu lūgumu - norādīt klienta informāciju, pietiktu taču tikai ar klienta ID numuru. ;)
Nu es pirmo reizi Jani ko tadu rakstu un vel tas sudzibas pasas no sevis gan jau nekur nerodas viena pagale nedeg! varu jau iemest seit to bildi no musu sarakstes tik nezinu vai busi sajusma! A par ligumu id es vairs nelietoshu shos pakalpojumus tapec domaju tas vairs nava svarigi!
Lūdzu norādi savu vārdu un uzvārdu, tai skaitā klienta ID numuru, kopīgi šeit pat noskaidrosim kas Tev bijusi par nelaimi un kāpēc neesi sapratis vai nepareizi pārpratis mūsu līguma noteikumus. Ar bildīšu ievietošanu droši vari necensties, ļoti labi arī paši mākam lietot attiecīgās programmas, lai tādas izveidotu tieši tāpat kā taisies to darīt arī Tu. Vēlreiz uzsvēršu, lūdzu norādi klienta ID(nevajag līguma numuru, tikai klienta), pretējā gadījumā vairs neatbildēšu.
Jani tu esi nekaunja ! Njem vien savu bilditi nekadas programas neko tadu nevar izdarit un ari ja varetu domaju ka jega nekada.Ja maki palaist muti pret klientiem tad ari maki atbildet par to ko lai par savam lupam, vai pirkstiem! Stastis vel pekstinjus kads vins te labs kaitinat tikai maki!
Smiekligi lasu to LIGUMA NOTEIKUMI pagaja 30 datums bet naudas ka nava ta nava parskaitiju draugam, atdevu paradu, jo laikam jau pats ara nebutu dabujis! ja tu butu tads liguma kalps nebutu nekadu sudzibu ne no viena! Skatos originali te nevar apskatit laaga to bildi no skype tapec uzhosteju uz Bildites saita http://www.bildites.lv/viewer.php?file=n70s3gflzlpknotjvphw.jpg Veiksmigu dienu!
Njaa man ir lidziga situacija pedejos 2 meneshhos saksaas problemas ar suncore izmaksam un par support vispar nerunasim...