Suncore - Nekvalitatīvs hostings, sms pakalpojumi
Sveiki visiem. Būtībā neko lieku centīšos nerakstīt. Diezgan ilgi izmantoju suncore pakalpojumus, pirms pāris mēnešiem vēl nebija gandrīz nekādu problēmu, lai īsti sūdzētos, bet tagad viss jau ir piegriezies. Pirmais jau tas, ka serveris tika izslēgts uz ~5 dienām, bet neviens pat nespēja pateikt kas īsti notiek, tikai īsti nopurkšķēt e-pastā, ka "ļoti cītīgi strādājam". Beigās tikai bija redzams tas, ka ir uzlikuši "jaunu" kontroles paneli, kurš pabeigts bija max 40%, bugojās + pēc tā visa, ftp ātrumi ir burtiski graujoši. Kādas 4-6x jāconnectojas pie servera, lai vispār pieconnectotos, un tad vēl tas ātrums. Editoju ~20kb failu, bet uploadot to var tikai ar kādu 3. reizi. Labi, to vēl varēju piedot, it kā tās 5 dienas pievienoja klāt. Nākamais bija tas, ka netiek izmaksāta izmaksa. Un te vairs nav tas, ka netiek izlasīts līgums vai kas tāds. Izmaksas gala datums bija skaidri un gaiši norādīts (20. maijs), bet nekas vēljoprojām nav izmaksāts. E-pastā pajautāju kas notiek, kapēc netiek izmaksāts. E-pastam sekoja piedraudēšana ar banu no visa suncore un tas, ka "izmaksas kavēšoties un suncore tur neko nevar darīt".Ar visu šo, domāju, jau ir diezgan slikta reputācija klientu acīs, bet NĒ, tas vēl nav viss. :D Vakar iegāju šajā "krutajā" gamepanelī un sapratu to, ka savu serveri nevaru ne ieslēgt, ne izslēgt, ne restartēt. Būtībā konsolei nav savienojuma ar serveri (konsole francijā, serveris latvijā). Uzrakstīju savu problēmu e-pastā, pēc 5 min saņēmu vēstuli, ka visam it kā būtu jāstrādā, bet pilnīgi nekas nebija mainījies. Šodien jau otrā diena, kad serveri nevaru pat ieslēgt, un uz e-pastu neviens neatbild. Ceru, ka sanāca daudzmaz sakarīgi uzrakstīt. Spriediet paši, vai ir jēga izmantot jebkādus šī kantora pakalpojumus, pats nevienam vairs neiesaku nevienu šī kantora pakalpojumu.
Komentāri (6)
Ļoti žēl ka ar mūsu 5 minūšu atbilžu laiku - tomēr neesam spējuši Tevi apmierināt, noteikti atradīsies citi pakalpojumu sniedzēji, kam tas izdosies vēl labāk. Lūdzu neizmanto mūsu servisus vairāk. :)
1-2 dienas jums ir 5 minūtes?
Neliela piebilde - tikko saņēmu vēstuli ar to, ka konts tiek bloķēts. :D
Tik bērnišķīgu attieksmi tikai te var sagaidīt
1. Citēju - "Uzrakstīju savu problēmu e-pastā, pēc 5 min saņēmu vēstuli".
2. Bērnišķīgi ir likt sūdzības, kad problēmas ir novērstas, nemēģinot problēmu risināt ar pašu servisu kurā tev ir problēma. Tu saņēmi brīdinājumu ka kontu bloķēsim, ja nepārstāsi mūs apvainot un rupji izturēties. Tā vietā saņēmām šo sūdzību, kā tev liekas - vai vēlamies vēl sadarboties ar Tevi? Diemžēl bezkaunībai un mūsu pacietībai arī ir robeža
1. brīdinājums netika saņemts
2. Kādas 2 vēstules 24h laikā uzrakstīju, ka nekas nestrādā, neviens neatbildēja un problēma netika risināta. Vēljoprojām gamepanelis ir bugains, brīžiem atvienojas no paša servera.
Ir arī citi izņemot suncore, suncore vienmēr ir bijis krāpnieku kantoris, kuram support vispār nav (runāju no pieredzes par pagājušo gadu)