AtrisinātaSuncore - Netiek izmaksāta SMS nauda
Man izveidojās ļoti nepatīkama situācīja, iespējams lielākoties tam dēļ kad ātrāk nerīkojos. Pie SIA "SUNCORE" www.suncore.lv bīju klients 4 mēnešus, sāksim ar to kad savā accounta bīju uzkrājis prāvu summu (480 Ls ) protams kad priekš manīm tā ir ļoti liela summa, jo man ir 17 gadi es mācos skolā un nespēju apvienot mācības ar darbu. Tāpēc pa vakariem veidoju savu spēļu projektu līdz ar ko 4 mēnešu laikā uzkrāju savu augstāk minēto summu. Caur skype un e-pastu lūdzu SIA "SUNCORE" īpašnieku Jāni Blausu izmaksāt manis uzkrāto naudu. Bet nesaņēmu nekādu atbildi nu ok, nolēmu vēl nedaudz pagaidīt, pagāja 5 dienas un man no 480 Ls viņu sistēmā uzrādās 200 Ls. bīju šokēts, jo mistiskā veidā pazuda 280 Ls velreiz centos sazināties ar godāto Blausa kungu pat uz viņa Juridisko adresi "Garā Jūdze 5, Upesciems, Garkalnes nov., LV-2137" sūtīju 2 ierakstītās vēstules uz kurām tā arī nesaņēmu nekādu atbildi. Kamēr visi šie brīnumi notikās, kamēr centos sazināties ar ļoti slaveno Jāni Blausu tikmēr mans projekts nopelnīja vēl 70 Ls. Vairs nevarēju to izturēt tāpēc katru dienu sūtīju Janim Blausam skype un e-pastā ziņas, bet pēc 4 dienām saņēmu block skype. Tā tad atlika e-pasts uz kuru Jānis Blaus tā arī neatbild līdz pat šai dienai. Es vēlos saņemt savu naudu kas uz šo dienu sastāda 550 Ls apmērā. Iesaku visiem vecākiem kuru bērni nodarbojās ar spēļu serveru izveidošanu lūdzu pakontrolējiet pie kādiem pakalpojumu sniedzējiem Jūsu bērns ņem sms pakalpojumus, lai nebeidzās beigās tā kā man. Tagad esmu pie viena cita SMS uzņēmuma kur jau esmu saņēmis pirmās izmaksas un esmu laimmīgs. Vienvard sakot par cik man nav līgums ar SIA "SUNCORE" Jāni Blausu tad legāli neko nevaru piedzīt . Cik saprotu neesmu vienīgais kuram ir šādas problemas, jo cik esmu dzirdējis no citiem projektu īpašniekiem tad Jānis Blaus nepilngadīgajiem ar mazajiem projektiem dod vismazākos tarifus, bet lielajiem projektiem dod lielākus. Tāpēc labāk izvēlēties pakalpojumu sniedzēju kurš dod visiem vienādus tarifus. Kā arī ieteiktu pasekot līdzi saviem ienākumiem, jo bieži var pazust kādas SMS izziņas kuras man aŗī mistiskā veidā ir pazudušas. Ka arī tarifi bez brīdinašanas tikuši samazināti. Blaus ja tu šo lasi tad tu ar savu uzņēmumu SIA "SUNCORE" nekur tālu netiksi krapniek tu esi viens liels glumīgs krāpnieks, apkrapt nepilgadīgos bērnus nav nekāda māksla. Ja jau esi tāds pretīgs glumeklis dodies apkrāp saeimas cilvēkus nevis nepilngadīgos ! Šmauklis cūķis atgriez manu naudu !
Uzņēmuma Suncore pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (9)
Cilvēki neiesaku nekad iet pie suncore sms, ja vien nevēlaties kādam uzdāvināt savu naudu !
Vai līguma punkts 7.3 tika ievērots?
Tas ir katra mēneša 10.datumā Tu saņēmi atskaiti par nopelnīto naudu?
7.4 diezgan murgains punkts, cik saprotu tas paredz to, ka Tu uz naudu vari pretendēt tanī brīdī, kad 3ās personas ir samaksājušas savus telefona rēķinus (izņemot priekšapmaksas kartes). Kā to var izkontrolēt man īsti skaidrs nav, bet tas var kalpot par iemeslu kāpēc tava "peļņa" samazinās un līdz tevīm nenonāk vispār!
Jautājums vienīgi ir par to, vai sakaru operatori ir saņēmuši samaksu par saviem pakalpojumiem un attiecīgi tālāk norēķinājušies ar Suncore?!
Tev ir reāls līgums un ja tu vari pierādīt, ka šie (480Ls - 550Ls) tiešām ir uzkrāti tavā kontā, bet neizskaidrotu iemeslu pēc vienkārši netiek izmaksāti (un tu neko te neesi samuldējis vai noklusējis) tad mierīgi vari dot šo pasākumu tiesā, jo taisnība ir tavā pusē!
Es, Suncore pārstāvis, jeb Šmauklis cūķis esmu gatavs jebkurā laikā ar Tevi sazināties par šo situāciju un to atrisināt, ja vien protams Tu varētu stādīties priekšā šeit un/vai sazināties ar mani. Ar pasta starpniecību nav pienākusi neviena vēstule un protams ka arī neviens no klientiem nav sazinājies ar līdzīgu sāpi uz jebkuriem no mūsu norādītajiem elektroniskajiem saziņas līdzekļiem. Katrs klients reģistrējoties sistēmā slēdz elektronisko pakalpojumu līgumu, pie kura mēs turamies līdz ar zobiem izpildot to lūzt vai plīst.
Lai gan par spīti Tevis aprakstītajai situācijai mūsu sistēmā nav reģistrēts klients, kam būtu šāda ienākumu un uzkrājumu vēsture, tas liecina ka šis ir kārtējais apmelošanas mēģinājums no mūsu bērnišķīgo konkurentu puses, pie tam šodien tas ir jau trešais, katrs no tiem savādāks un citā portālā. Lūgums ieraksta autoram apdomāt divreiz katra šāda nepatiesa raksta publicēšanu. Tev tas ir smieklīgs ieraksts internetā un cenšanās iepatikties kādam no mūsu konkurentiem kura pakalpojumus izmanto, bet mums kā uzņēmumam kas cenšas savu tēlu turēt tīru un godīgu - ir ļoti nepatīkami saņemt šādas ziņas. Novēlu, lai Tev pašam tālākā nākotnē nenāktos šādā bezcerīgā veidā cīnīties par savu taisnību.
Labdien,
Tātad iziesim cauri šai sūdzībai pa punktiem, lai spētu rast skaidrību un vēlams risinājumu:
1.Būtu viss krietni vienkāršāk, ja Jūs nevis iesniegtu anonīmu sūdzību, bet viņā norādītu savus datus. Lūdzu sniedziet jebkādu sevi identificjošu informāciju: Vārdu, Uzvārdu, klienta ID vai savu suncore.lv lietotājvārdu.
2.Tas, ka Jums nav līguma ar mums nav tiesa, kā jau Jānis mazliet augstāk minēja, veicot reģistrāciju Jūs piekrītat
elektroniskam līgumam, kurš atrunā Jūsu un SIA "Suncore" savstarpējās saistības.
3.Izveidot šādu uzkrājumu ir principā neiespējami, jo ja klienta mēneša laikā uzkrātā summa pārsniedz 10Ls,
tā tiek automātiski izskaitīta uz viņa bankas kontu līgumā noteiktajā kārtībā.
4.Pārbaudot suncore epastus nespēju atrast Jūsu, kā noprotu, neskaitāmos epastus. Varbūt, lai atvieglotu šo epastu
atrašanu varat sniegt kādu papildus info, piemēram, Jūsu epasta adresi, epasta tēmu, vai kaut vai sūtīšanas datumu.
5.Tik tikko sazinājos ar Latvijas pastu, diemžēl uzzināt, kur ir palikušas Jūsu sūtītās ierakstītās vēstules nav iespējams,
ja vien Jūs nepasakiet ierakstītās vēstules/sūtījuma ID numuru.
6.Tas, ka mums ar dažiem projektiem ir noslēgti savādāki tarifu plāni ir tiesa, tomēr tie ir radušies no tā, ka viņu tarifi ar laiku ir samazināti, lojalitātes un lielā apgrozījuma pēc. Nedomāju, ka Jums vajadzētu satraukties par to
"kāpēc kaimiņam ir labāk kā man", bet gan koncentrēties uz saviem tarifu plāniem. Varu Jums droši apgalvot, ka visiem klientiem tiek piedāvāti vienādi tarifu plāni, ja vien ar tiem nav slēgts kāds atsevišķš līgums,
ar savādākiem līguma noteikumiem.
Personīgi uzskatu, ka ja Jūs tiešām jūtaties, ka Jūs apkrāpj, noteikti dodaties pie varas iestādēm, jo ir notikusi netaisnība.
Ja tomēr vēlaties atrisināt šo nepatīkamo situāciju, lūdzu Jūs pēc iespējas atrāk sazināties ar mums rakstot uz
epastu: [slēpt]@suncore.lv.
Tāpat, vēlos Jūs pamudināt izņemt šo sūdzību un rast kompromisu ar mums, savkārt mums būs jāgriežas pie varas iestādēm Jūsu vietā, lai izskata šīs sūdzības patiesumu. Mums protams pat prātā neienāca doma, ka Jūs varētu melot
vai mūs nepatiesi apsūdzēt, tāpēc ja šī sūdzība te turpinās pastāvēt mums būs japieņem, ka neesam spējuši to atrsināt,
un ar steigu jādodas pie varas iestādēm, lai tās Jūs uzaicina pie sevis, un Jūs viņiem spētu pierādīt visus šos neskaitāmos pāridarījumus, savukārt mēs spētu Jums tos pienācīgi atmaksāt.
Kārlis Stīpnieks
SIA "Suncore"
Cik skatos "KĀRLIS" ir iedomu Jāņa draugs, jo pēc lursoft.lv datiem SIA "SUNCORE" ir viens darbinieks. Piesevināties citu cilveku identitāti ir likuma pārkāpums. Nereģistrēts darbinieks ir ēnu ekonomikas cēliens, līdz ar ko sodāma darbība.
Ar cieņu
Zvērināts tiesu izpildītājs
Es tiešām cenšos būt saprotošs, bet nu jau sāk pietikt. Tagad es esmu izdomāts? Nezinu, kur Jūs savus datus iegūstat, bet pirms komentējat tos publiskā telpā, iesaku pārbaudīt to patiesumu, esmu officiāls SIA "Suncore' darbinieks jau apmērams pusgadu. Bet man nav jāataisnojas, jo es savu identitāti neslēpju. Kārtējais jaunizveidotais sūdzību profils, kurš iekomentējis katrā sūdzībā par SIA "Suncore". Bet apmelošana, un neslavas celšana gan ir sodāms pārkāpums, ieteiktu Jums visiem par to padomāt. Atkārtoju velreiz, mums nav ko slēpt un mēs visus Jūs mudinam doties uz valsts policiju un atkalāt savas identitātes, lai varam sākt kaut ko risināt.
Ar Cieņu,
Kārlis Stīpnieks
Esmu saskāries ar tieši tādu pašu lietu kādu ir šī raksta autrors. Tikai mana summa ir nieka 50 Ls, kurus Jānis Blaus ļaunprātīgi ir piesevinājies un izdzēsis manu profilu no savas datubāzes :( Krāpnieks !
SIA SunCore pievāc tikai 40-50% no visas summas, jo uztur jūsu SMS servisu, hosto visu.
Man uzkrājums 1400EUR un nav izmaksās jau 4 mēnešus... Ko man teikt?