Sultan Kebab Marijas ielā - Apkalpošanas kvalitāte
Diemžēl darbiniekiem nav piesprausta zīmīte ar vārdu, tāpēc pārdevējas/kasieres vārdu nezinu, bet strādā viņa šajā iestādē nu jau kādu mēnesi (+/-), zinu, ka viņas maiņa bija 05.10.2012., pēcpusdiena. Attieksme pret klientu - nekāda! Sajūta, ka meitene vispār brīžiem pati nesaprot ko dara - ēdienkarti nepārzin, strādāt ar kasi neprot, brīžos, kad izdara kaut ko nepareizi - stāv skatās lielām acīm uz klientu un saka - es nezinu! Komplektus tirgo par pilnu cenu, lai gan dzērieni beigušies! Un kopumā uzvedas pilnīgi neadekvāti (nemaz nerunājot par neatbilstošu apģērbu, nolupušu nagu laku un nesavāktiem matiem, kas plīvo virs "frī" pannas).
Godīgi sakot, ja tāda apkalpošana būs arī turpmāk, baidos, ka šī vieta zaudēs daudzus savus klientus!
Komentāri (2)
Uz čeka bija jābūt pārdevējas vārdam.
Sultānā nav personificētā kase, tur vārdi čekā nerādās, kā arī līgumā nav noteikts, ka jābūt vārda nozīmītei, tādēļ priekšniecība to neprasa. Esmu nedaudz pārsteigta, ka tur viss tik ātri nogājis uz grunti. Labu laiciņu tur strādāju. Nemaz nespēju iedomāties, ka man kāds ļautu strādāt ar izlaistiem matiem vai lakotiem nagiem, pietam nesmaidīt un klientam teikt, ka nezina. Bet iespējams viss nav tik traki, vienkārši pieņemu, ka meitene vēl mācās. ;)