Sūdzētāji, sūdzētājs "Ventilators" - Nepamatota nomelnošana
Interesanti būtu uzzināt iemeslu, kādēļ personas izlemj rakstīt tik daudz sūdzību. Pēc maniem novērojumiem, papētot statistiku kādā apgabaltiesā, pat nozīmīgs procents "sūdzētāju" sūdzas par visu un visiem. Cik vien var paspēt un cik līdzekļi atļauj. Tā, papētot, piemēram sūdzētāja "Ventilators" statistiku, uz šo brīdi viņš ir sūdzējies 246 (!) reizes. Tiesu praksē ir termins "slimīgs sūdzētājs". Tomēr mani interesē tieši iemesls, kas ir tas, kas pat Ziemas Svētku dienās, liek sēsties pie datora un uzrakstīt 5 (!) sūdzības. Pirmā iespējamība - konkurentu nomelnošana. Otrā - augstāk minētais "slimīgā sūdzētāja" sindroms. Trešā - kāda īpaša atkarība no nomelnošanas. Ja ir laiks, ļoti gribētu dzirdēt alternatīvas versijas. Iemesls vienkāršs, ar šādām personām komunicēju ikdienā un svarīgi izprast kādi spēki viņus virza. Laipni lūgti visi interesenti! Jūsu komentārs varētu sniegt atbalstu tiesu lietās.
Komentāri (11)
Precizējums - sūdzējies 2x.
Pārējais ir subjektīvais viedoklis.
Vēl viens precizējums - viedoklis izteikts citu sūdzībās. Tātad komentāru sadaļā.
Ja ne ponimaju pro kakie 246 zhalob idet rech, 2zhalobi u cheloveka, Pustj pishet vse 246 esli oni obosnovani, s figa terpetj. Dlja etogo sajt i susetvuet
Vai tik šis ieraksts par Ventilators nav Mobilux sūdzības sakarā! :D
Portāla apmeklētāju loks paplašinās - jau kriminālās autoritātes sākušas rakstīt sūdzības!
Interesanti, kāds šim zekam sakars ar Mobilux?
jJumts laikam.
tTie mMobiluxa darboni pat savas sudzibas raksta tik pat stulbi cik vinu krapsanas ar pelekajiem telefoniem. pPretiga firmele tas mMobilux!!! Laikam tocno vieni zeki tur strada.
Mani interesē tikai iemesli. Patiesībā, biju cerējis saņemt vairāk izglītotu personu viedokļus. Uzskatīt izplatītu teicienu latīņu valodā (Carpe diem - tver mirkli) par atbilstošu sodītas personas kriminālajai iesaukai... dēļ attēla internetā?
Protams, ja ir kas zināms par citu regulāro sūdzētāju/komentētāju motivāciju, būtu jauki kaut pāris vārdos saņemt to ziņā.
Par iemesliem - valsts pārvalde tiek ārkārtīgi noslogota šādu personu dēļ. Ir jāatrod risinājums, lai nošķirtu godprātīgus cietušos no "slimīgajiem sūdzētājiem". Katras lietas izskatīšana patērē būtisku valsts resursu, ir vesela virkne iesaistītu personu. Nodoklis, par Prasības pieteikuma sniegšanu tiesā, lielā daļā gadījumu ir niecīgs, trūcīgas personas no tā vispār var tikt atbrīvotas. Rezultātā ir virkne personu kurus ļoti "satrauc netaisnība" un kuri to vien dara (vismaz šķietami) kā sūdzas par visu un visiem. Tiesā, visās iespējamajās instancēs, šeit portālā. Šādi noslogojot gan valsts pārvaldes darbiniekus (tātad - izšķiežot valsts naudu, jo katrs darbs tiek apmaksāts) komersantus. Arī rindas tiesās mazākas no tā nekļūst. Uz šo brīdi situācija ir tāda, ka neatbrīvojoties no "slimīgajiem sūdzētājiem" var nākties paplašināt valsts aparātu. Arī tas nebūtu vēlams. Tādēļ, lai izprastu situāciju labāk, lai atrastu iemeslu, kas šādus, iespējams, ne īpaši objektīvus un ne īpaši kompetentus "taisnības meklētājus" spētu atturēt no šādas "izklaides". Daļēji piekrītu kādai no komentētājām - "stučīšana" un nomelnošana daudzus padara atkarīgus. Tomēr noteikti ir vēl kas. Un noteikti ir risinājums. Joprojām, jebkuras idejas tiek laipni gaidītas. P.s. Nav pretenziju pret kādu konkrētu personu, "Ventilatora" elektroniskais tēls ļoti atbilst vienai no klasiskajām manis minētajām grupām, kā arī to pamanīju pirmo, tādēļ minēju kā piemēru.
Bet vispār interesanti. ieraugot lietotāja profilu, no kura konkrētajā portālā publicētas divas (2) sūdzības, Tu esi automātiski iegrupējis viņu ""Ventilatora" elektroniskais tēls ļoti atbilst vienai no klasiskajām manis minētajām grupām".
Vispār Tev tāda nenopietna pieeja. Veltīju laiku TOP50 saraksta lietotāju profilu apskatei, un konstatēju, ka Ventilators vispār nez vai ieliekam tavā grupējumā ar savām 2 sūdzībām. Tajā pat laikā, rekordists ar ievērojamu atrāvienu ir konkrēti manis minētais lietotājs ar profilu "vladlat", kurš portālā publicējis 41 sūdzību un atstājis 2191 komentārus. Jeb tā jau ir "patoloģija"un šādi zmagi gadījumi Tevi neinteresē? :D
"Ventilators" pat svētku dienā ierakstījis virkni sūdzību (vai komentāru). Viņš ir kā sūdzētājs/sūdzētāja atbalstītāja paraugs. Vienmēr ir kāds, kurš ko dara lielākā apjomā. Šajā gadījumā mani vispār neinteresē atsevišķi sūdzētāji bet situācija kopumā. Precīzāk - mani interesē viedokļi par tēmu - kas šiem subjektiem dzīvē pietrūkst un ar ko to var aizvietot. Šajā gadījumā nav atšķirības, persona saņem savdabīgu apmierinājumu no sūdzību drukāšanas vai no aktīvas komentēšanas sūdzētāju komentāros. Tas, ka nav savu ideju un persona tikai ir "tikai" kā sūdzētāju atbalstītājs būtību nemaina. Tā piemēram, krimināltiesībās, personas bieži saņem vienādu sodu - gan organizators, gan atbalstītājs. Lai arī organizatora ieguldījums neapšaubāmi ir daudz lielāks, savukārt atbalstītājs tikai izpildījis kādu nelielu organizatora uzdotu uzdevumu. Šis ir salīdzinājumam. Svarīgi saprast, kādēļ dažs izvēlas mācīties, sportot, attīstīties bet dažs ir iemācījies pāris frāzes vai izvilcis kādā likumā pāris vārdu no konteksta un to vien dara kā sūdzas vai šādus sūdzētājus atbalsta. Turpināt šo dialogu man nav intereses. Lai veicas.
Carpe Diem, lūdzu izlasi, ko raksta Tong Po.
Lasot jūsu komentārus, saprotu, ka ir tikai viens redzējums un tas ir tikai Carpe Diem redzējums.
Tā nav izklaide. Neesmu TOP50 un par TOP100 nemaz nerunājot.
Ir atšķirība "Sūdzība" vai "Komentārs".
Šajā aktīvā interneta laikmetā, vēl brīnaties, kāpēc kāds atrodas internetā? Man nav ko teikt. Cik aktīvi piedalāties šādās diskusijās ziņu portālos? Komentāru sadaļā? Gribēju atrasties, Ziemassvētku laikā šeit, atrados. Tāpat, kā atrados pantini.lv, lai meklētu dzejoļus. Tāpat, kā gāju pie ledusskapja, lai gatavotu svētku vakariņas.
Šai videi ir savs mērķis un uzstādījumi. Tā arī šeit strādā. Jums iesaku uzstaisīt lapu www.pateiciba.lv, kur visi rakstīs tikai pozitīvās lietas.
Neapšaubu, jūsu, likuma zināšanas, bet droši vien pats apzināties situāciju. Lai fiziska persona kādu iesūdzētu, bija jābūt tik gudram, ka pirms savas darbības būtu jākonsulējas ar likuma zinātāju. Kad sanākusi šmuce, tad trūkst pierādījumu un paliek tikai Mans Vārds pret juridisko personu. Tiesiskā valstī, grūti kādu iesūdzēt. Mana vaina? Ja juridiskā persona būtu piedāvājusi pieklājīgu risinājumu fiziskai personai, šādu sūdzību nebūtu, jo problēma būtu atrisināta.
Sūdzība vai komentārs ir sastāvdaļa, tiem, kas gatavojas izmantot pakalpojumu vai izveidot pirkumu. Tas ir ieskats no citu puses, kad rezultāts ir bijis negatīvs.
Veiksmīgu dzīves patiesumu un uzskatu interpretācijas meklējumos.