Stiliusbox - Krāpšana, Slikts seviss
Jau iepriekš biju lasījusi situāciju par stiliusbox operatori Rūdīte Lāčkoka, kurā strādā stiliusbox zem pseidonīma eva.
Vēlējos atrast sūdzību un pārlasīt, bet vairāk neatrodu.
Nu situācijā "paveicies" ir arī man.
Man jau trešos mēnesi nāk stiliusbox pakas, no kurām atsakos, jo operatore manus lūgumus atcelt piegādes ignorē, manus e-pastus ignorē, uz zvaniem neceļ. Vienu reizi kļūdas pēc eva pacēla klausuli un smiedamās izteica neveikli lamuvārdu un nometa. Paliku mēma no tādas attieksmes, laikam jau iztraucēju ko svarīgu.
Pie pirmā pasūtījuma jau teicu stiliusbox operatorei "evai" ka abonements man nav nepieciešams, un viņa vēl laipni man atbildēja - jums būs tikai viena paka un viss. Nu tad kāpēc tagad es netieku vaļā no šī pakalpojuma un jau otro mēnesi paku atceļu kurjeram?
Es esmu rakstījusi arī komentāros facebook viņiem šo situāciju, bet pēc pāris minūtēm mans komentārs vairāk nav redzams! Un es vairāk neko nevaru viņiem iekomentēt! Esmu lasījusi daudz sūdzības, ka tā notiek, bet kā ar to cīnīties?
Komentāri (2)
Ja ir direct debit uztaisiits, vienkaarshi bankaa atcel ,lai jau taas kastes naak. Tikko kaa paarstaas nauda ripot vinu kontaa-taa pashi tevi uzmeklees.
Man apmaksa bija kurjeram piegādes brīdī. Tai saucamajai "vienai" kastītei.