AtrisinātaStickershop.lv - Lena piegade
Shausmiga attieksme pret klientu! Apmaksa pasutijumu un gaidi savu preci 2-3 nedelas!
Vai tiesham ir tik gruti caur Latvijas pasta starpniecibu atsutit vestuli ar uzlimi?
Ja nav laika izsutit, tad jadoma vai verts piedavat savus pakalpojumus!
Sutu otreiz, un pirmaja reize bij tieshi tas pats! Tresho reizi nesutishu un nevienam neieteikshu!
Uzņēmuma Stickershop.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (3)
Vini var tikai reklameties caur lv youtuberiem.
Mēs apzināmies, ka piegādes laiks un izgatavošana var kavēties no darbu apjoma un neviens klients nav apkrāpts vai palicis bez sava pasūtījuma. Cenšamies visu izsūtīt un piegādāt pēc iespējas ātri.
Atceramies, ka šis nav veikals, kur preces ir noliktavā. Visas uzlīmes kas tiek pasūtītas tiek izgatavotas pēc pasūtījumus. Tas nozīmē, ka veicot pasūtījumu un apmaksu uzlīmes tiek komplektētas un izgatavotas rindas secībā pēc veiktajiem pasūtījumiem katram klientam atsevišķi, jeb individuāla pieeja. Katrs klients izvēlas savu izmēru, krāsu, tipu un daudzumu kas ir dažādu variāciju kopums.
Mēs ļoti atvainojamies un ceram uz sapratni par esošo situāciju. Kā jau iepriekš minēju neviens klients nepaliek pez preces, kā arī vienmēr tiek atrisinātas ar kādu kompensāciju klientam par labu.
Pašu sistēmu jau esam uzsākuši pilnveidot, tādējādi, uzlabosim komunikāciju ar klientu un jau ar iekšējās sistēmas palīdzību automātiski paziņosim vai klienta pasūtījums ir aizkavējies vai nē izgatavošanas laikā/procesā.
Mums ir ļoti žēl par radušos situāciju un centīsimies risināt šāda veida problēmas.
Es jau ilgu laiku gaidu savas uzlīmes kas notiek?