AtrisinātaStena Line - Krāpšana

11.01 devāmies no Ventspils uz Nīneshami ar Stena Line prāmi, uz kura tika sabojats mūsu auto, prāmja darbinieki nebija nostiprinājuši pareizi priekša stavošo auto kurš prāmja svārstību dēļ bija uzstūmies virsū mūsu auto un sabojājis priekšējo triecienstieni, darbinieki aizpildija aktu un teica, lai gaidot ar mums sazinasies pagaja paris nedeļas ne kā. Sāku meklēt, uzrakstiju uz Latvijas stenaline tie mani parsūtīja pie poļu kolēgiem, uzrakstiju tur, vini pēc brīža atbildeja, paprasīja bildes, aktu un tami un pēc tam vēl dažadu informaciju, to visu nosūtīju, tames summa 416,39, vini tāmi apstiprināja un prasīja, lai nosūta rēkina kopiju, saremontēju auto, nosūtiju rēķinu un maksajuma uzdevumu un bankas datus kur naudu parskaitīt, tas bija 24.04. Klusums, sūtu atgādinājumus 8.05. Un 15.05. Pedēja piedraudot ar ptac, atbildeja nauda bus w20, tagad jau w22, naudas nav 25.05 nosūtīju atgādinājumu ka naudu neesmu saņēmusi, klusums. Krāpnieki! Tagad laikam tikai caur tiesu.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Eva 16.06.2023

Paldies problēma atrisināta, pateicoties Latvijas Stena Line offisa informācijas centra darbiniecei

E

Komentāri (5)

A AiK 31.05.2023

Bēdīgi un nepatīkami ! Bet varbūt japadomā par kasko ?300+/- eur un sirds mierīga?

E Eva 31.05.2023

Kasko ir, bet šaja gadījumā tas īsti nav nepieciešams, jo prāmji apdrošina savus riskus, gan pasažierus gan kravas. Ja būtu zinajusi būtu gājusi caur Kasko, un lai vini pēc tam cīnās, bet nu tas vilciens jau aizgājis.

A AiK 31.05.2023

nu tad es nezinu kapēc čakarējāties un bojājāt nervus ,uzreiz KASKO un viss tip top un vismaz saprotams kapēc ir kasko .

E Eva 31.05.2023

Kasko ir nepieciešams, ja manas vainas dēļ esmu sabojājusi auto, pluss ir nepatīkamas blaknes, pašrisks(150) plus dargāks kasko nākamajā periodā(vēl apmēram 150, zinu no pieredzes jo otram auto ziemā bija negadījums),kāda iemesla pēc man tas būtu jasedz no sava maka, ja zaudējumi ir radušies viņu nolaidības dēļ, prāmja darbinieki kuri sastādīja aktu ar teica, ka viss būs kārtībā, Stena Line ar gluži nerada iespaidu, ka būtu kāds kaktu kantoris, šādam rezultātam nebiju gatava, bet nu ir kā ir, uzrakstīšu pirmstiesas brīdinājumu, ja reakcijas nebūs, sniegšu tiesa ,visi dokumenti jau sagatavoti.

Stena Line -krāpšana,meli.
Bijām uz prāmja 16 augustā Liepāja-Travemunde, izbraukšanas dienā atpakaļ Travemunde-Liepāja stāvējam sastrēgumā 2,5 stundas uz šosejas lielās avārijas dēļ.
Mēs samaksājam otrreiz par rezervāciju, un tad sākās nepatīkams, sistēma pieprasīja maksāt vēlreiz par iepriekš apmaksātu kajīti. Pēc ierašanās Latvijā mēģinājam nedēļu sazināties ar birojā darbiniekiem un risināt problēmu, nosūtījam e-pastu, lai veiktu pārrēķinu un atgriezt naudu. Viņi atbildēja, ka acīmredzot kajīte bija dārgāka,bet ne divreiz ? Un vēl,ka mums nav pierādījumu par sistēmas kļūdu.Starp citu, uz Liepāju prāmis pasažieru ziņā atgriezās pustukšs..Palika nepatīkamas nogulsnes. Mēs neiesakām izmantot Stena Line pakalpojumus.Meli un krāpšana.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes