AtrisinātaStarflix - Krāpj klientus un darbiniekus
Totāls krāpnieku kantoris! Kaut kādi pilnīgi neizglītoti jaunieši zvana un saka, ka esot studenti no UK, kuriem ir uzdevums uztaisīt praksē web lapu, tāpēc piedāvā pa velti to izveidot, bet esot lapa jāuztur uz viņu hostinga. Tēvs par web lietām neko daudz nesaprot, tāpēc uzķērās! Tika samaksāta nauda, bet nekāda lapa nav uztaisīta. Pēc laika jau atkal zvana pēc tā paša scenārija, tikai jau kaut kāda meitene! Skaidrs, ka shēma! No pazīstamajiem uzzināju, ka tie ir kaut kādi pilnīgi pērtiķi, kuri, iespējams, pat tālāk par 6. klasi Sliktu pagastā nav tikuši! Jau sūdzība uz PTAC tiek gatavota!
Sveicināti, ļoti cien. Latvijas uzņēmēji un visi mūsu potenciālie klienti!
Mūsu kompānija piedzīvoja strauju augšupeju līdz ar ieeju Latvijas tirgū. Sakarā ar negaidītu popularitāti un pieprasījumu, kas protams izraisīja lielu darba apjomu, mēs saskārāmies ar lietām, kas radīja dažas neērtības atsevišķiem mūsu klientiem. Mēs esam starptautiska kompānija ar pieredzi, tomēr mums vajadzēja nedaudz laiku, lai mūsu organizācija Latvijas tirgū nostabilizētos un sakārtotu vairākus svarīgus jautājumus līdz pat niansēm. Šodien esam stipri un 100% pārliecināti par savu piedāvājumu un izpildījumu. Paldies par atbalstu tiem, kuri ir priecīgi saņemt mūsu servisu. Paldies tiem klientiem, kuri bija ar mums jau no pašām pirmajām dienām un paldies tiem lieliskajiem, ar kuriem mums ir izveidojusies lieliska sadarbība! Jūs vienmēr būsiet mūsu VIP klienti un mēs to neaizmirsīsim!
Paldies arī dažiem, mums zināmiem, lieliem konkurentiem (vārdā nesauksim, mūsu interesēs ir celt labklājību, sniedzot panākumus biznesā citiem, nevis to darot uz citu nelaimes rēķina), jūs ar savu neapmierinātību un darbībām tikai apstiprinājāt rezultātus un vairojat mūsu pārliecību.
Jā! Tieši tā! Mums ir daudz apmierināti un priecīgi klienti ar skaistām, modernām mājas lapām, kuras sniedz lieliskus rezultātus jaunu klientu piesaistē un priecē esošos. Diemžēl, kā jau tas cilvēkiem ir raksturīgi - tie, kuri ir ar kaut ko bijuši, kaut nedaudz neapmierināti, vienmēr atcerēsies pasūdzēties, bet tie pārējie, laika trūkuma dēļ aizmirst publiski pateikties. Šobrīd mēs strādāsim uz to, lai varētu publiski arī pierādīt mūsu veiksmes stāstus, kuri patiesībā ir desmitiem reizes vairāk nekā šie nomelnojošie un pat VILTUS ieraksti (kurus, visticamāk ir veikuši konkurenti, kuri domā par citiem, nevis par to, kā attīstīt savu kvalitāti! Citu loģisku izskaidrojumu diemžēl šeit nav.)
Pēdējo pāris nedēļu laikā mēs esam ļoti smagi un daudz strādājuši. Esam atkārtoti sazinājušies ar gandrīz visiem mūsu klientiem un sakārtojuši visas mazās niansītes, kā arī palīdzējuši mūsu klientiem vel vairāk, nekā solīts - nācām pretī un piedalījāmies darbu uzdevumu sagatavošanā un motivējam klientus, lai izdarītu visus iesāktos darbus. Rezultātā, varam publiski, godīgi un atklāti pateikt, ka mums ir apmēram 5% klientu, kuriem ir kādas pretenzijas pret mums, kas radušās diskomunikācijas, pārpratumu vai citu iemeslu dēļ. (Potenciālais klient, ja būsiet jauki un pretimnākoši, izrunāsiet ar mums visus jautājumus, jūs nekad nenokļūsiet neapmierinātu klientu lokā.) Šī ir laba statistika, bet mēs strādāsim, lai šo procentu samazinātu līdz pašam minimumam. Jo mums ir vislielākā motivācija to darīt!
Starptautiskā līmenī, Starflix klajā ir laidis pavisam jaunu projektu, kurš neapšaubāmi ir spēcīgākais piedāvājums Baltijas tirgū.
Pārdomāts piedāvājums, bet tas, kas slēpjas lācītim vēderā ir neapšaubāmi labākais hostings un lieliskas papildus iespējas un pārējie pakalpojumi ar individuālu klientu menedžeri priekšgalā, iespēju iegūt bez maksas mājas lapu sadarbībā ar mūsu Web akadēmiju vai izmantot profesionāļu pakalpojumus par visiem pieejamu cenu. Esam droši, ka mēs pierādīsim savu spēku, jau pavisam drīz un kamēr konkurenti tērēs laiku domājot, kā mūs apturēt, mēs tikai iesim uz priekšu! Sīkāka informācija mājas lapā.
Uzņēmuma STARFLIX pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (8)
Man ir tieši tāda pati pieredze uzņēmumā Starflix. Zvanīja jauns puisis, it kā students, dēvēja sevi par Miķeli, kurš bija gatavs uztaisīt mājas lapu par velti, jo viņš lūk esot praksē. Bija ļoti neatlaidīgs. Vajadzēja pirkt hostingu pie Starflix. To arī izdarīju. Tiklīdz hostings bija samaksāts, tā studentiņš noplauka. Zvanīju uz kompānijas klientu apkalpošanas tālruni, kur pusis it kā mēģināja nogludināt situāciju. Rezultātā kaut ko sačibināja. Tas jau vēl nebūtu trakākais (tāpat sapratu, ka jēdzīga lapa nebūs), bet nu jau kādu laiku pa klientu telefonu atbild tikai automātiskais atbildētājs. Darbības shēma izskatās pēc krāpnieku kantora, bet nekautrējas sevi piedāvāt kā
vadošo hostinga pakalpojumu sniedzēju Baltijas valstīs, kurš izmanto jaunākās tehnoloģijas un atbildes uz jautājumiem sniedz gaismas ātrumā.
Cik es zinu tika ari apkrapti tie studenti kas tur stradaja. Netika izmaksatas algas utt
Mums zvanīja Sigita no Starflix Riga un piedāvājā piedalīties "unikālā" projektā, kur viņi kopā ar studentiem mums pa velti uztaisīšot web lapu, taču esot nosacījums ņemt pirms tam viņu hostingu vismaz uz vienu gadu, bet vēlams uz vairākiem gadiem, jo esot krietni izdevīgāk. Sākumā likās vilinošs piedāvājums un piekritām mūsu kafejnīcai uztaisīt to web lapu, jo bijām jau to iepriekš plānojuši. Kad nauda tika pārskaitīta par hostingu uz 3 gadiem, tad sākās visas problēmas! Uztaisīja pilnīgu parodiju nevis web lapu, kuru kauns rādīt. Uz mūsu iebildumiem, atbildēja, ka tā tak esot pa velti taisīta un neko labāku vairs taisīt netaisoties, neskatoties, ka sākumā solīja, ka tas esot unikāls piedāvājums un būs moderna web lapa! Apspriedos ar paziņu, kas saprot no IT lietām un izrunājot vēlreiz sapratām, ka viņiem tak nekādās motivācijas uztaisīt sakarīgu web lapu pēc tam, kad nauda ir pārskaitīta par viņu hostingu uz 3 gadiem! Viņi paņem kaut kādu gatavu web lapas sagatavi un pievieno jūsu logo un dažas bildes. Vispār pat nav iedziļinājušies vai tā lapa atbilst kafejnīcas tēlam un nepieciešamajam saturam. Neuzķeraties uz šiem krāpniekiem, jo naudu atpakaļ dabūt būs nereāli + būsiet no viņiem atkarīgi, ja gribēsiet uztaisīt tiešām jaunu un labu web lapu. Un nekādā gadījumā neļaujiet viņiem reģistrēt priekš jums domēna vārdus, jo tos arī nedabūsiet sev atpakaļ! Atceraties, ne viss ir zelts, kas sākumā spīd!
Vai Jums izdevās atgūt naudu par nesaņemto pakalpojumu?
Tagad īsumā, kas attiecas uz konkrētajiem ierakstiem šajā tēmā -
1) Lietotājs - Druvo, kurš ir raksta autors, ir izveidojis profilu speciāli lai veiktu šo ierakstu. Ieraksts ir publicēts reģistrācijas dienā un tas arī ir vienīgais.
1.1. Esam sazinājušies privātajā pastā ar šo klientu divas reizes, jau pāris mēnešus atpakaļ. Atbildes nekādas! Diemžēl nav arī pieejama nekāda cita kontaktinformācija. Sazinoties ar visiem mūsu esošajiem klientiem, šis te gadījums netika atpazīts. Tātad, mums ir pamatotas šaubas par ieraksta patiesumu, jo:
a) Šī persona ar mums nesazinās, lai risinātu jautājumu jau mēnešiem ilgi. Druvo, lūdzu zvani vai raksti! Mēs gaidam!
b) Par mums nekad nav bijusi neviena sūdzība PTAC, variet par to pārliecināties, sazinoties ar Patērētāju Tiesību Aizsardzības Centru!
1.2. Mēs izmantosim visas likumīgās tiesības, lai novērstu nomelnojošu un nepatiesu informāciju.
2. Lietotājas, Madze ieraksts - šis ir reāls klients, ir zināma arī klienta identitāte. Šis gadījums tiks risināts un mēs darīsim visu, lai šis klients tiktu apmierināts. Atzīstam savu vainu šajā gadījumā.
3. Lietotājas LigitasPr komentārs- Informēsim, kad, ja ir notikusi apzināta un publiska neslavas celšana, tad par to paredzēta ir kriminālatbildība".
157.pants. Tā pirmā daļa "par apzināti nepatiesu, otru personu apkaunojošu izdomājumu, tīšu izplatīšanu iespiestā vai citādā veidā pavairotā sacerējumā, kā arī mutvārdos, ja tā izdarīta publiski, paredz piespiedu darbu vai naudas sodu. Minētā panta otrā daļa "par neslavas celšanu masu saziņas līdzeklī" nosaka īslaicīgu (uz laiku no 15 dienām līdz trim mēnešiem) brīvības atņemšanu, piespiedu darbu, vai naudas sodu.
Šis komentārs absolūti atbilst minētajai situācijai. Un šis fakts ir pierādāms pat ļoti vienkārši, tāpēc noteikti izmantosim savas likumīgās tiesības, ja šis komentārs netiks dzēsts nedēļas laikā pēc šī brīdinājuma.
3.1. Šis ir uzbrukums ne tikai kompānijai ne tikai vietējā, gan arī globālā līmenī, bet arī jaunajai un ambiciozajai meitenei, kura nupat ir uzsākusi savu karjeru digitālā mārketinga jomā. Mēs lepojamies ar Sigitu, viņa strādā ar lielu entuziasmu, pilnu atdevi un pēc vislabākās sirdsapziņas. Sigita ļoti ātri mācās, perfekti uztver informāciju un izrāda nopietnu attieksmi pret darbu un klientiem, ar atbildības sajūtu un prieku strādājot katru dienu. Komentāra autor, vai jums tiešām nav nekādas morāles un cilvēcības tik negodīgi rīkojoties pret cilvēku, kurš vēlas strādāt un pierādīt sevi? Mums ir ļoti skumji par šo gadījumu.
a) Dienā, kad tika publicēts šis ieraksts Sigita bija nostrādājusi ar mūsu Web Academy projektu tikai 3 dienas un vel nebija pat atradusi nevienu reālu sadarbības partneri, kurš iesaistās projektā un veido bez maksas projektu sadarbībā ar studentu kompāniju.
b) Šāds darījums nav noticis, nemaz nerunājot par to, ka tur varētu jau parādīties jebkāds reāls projekts un rezultāts.
c) Tie ir absolūti meli, lai arī ir jūtams, ka autors patiešām ir dzirdējis Sigitas piedāvājumu, un varētu būt no konkurējošas puses, jo informācija ir sagrozīta diezgan prasmīgi. Labs mēģinājums, esat rakstījis ar iedvesmu, mēs to novērtējam un neatstāsim bez sekām.
3.2. Kas attiecas uz domēna vārdiem, jau kādu laiku darbojas sistēma, kas pieņemot domēna vārda reģistrāciju caur mūsu sistēmu pieprasa lietotāja informāciju, kuru automātiski nodot NIC.LV un veic domēna reģistrāciju uz konkrēto privātpersonu vai uzņēmumu, iestatot mūs kā tehnisko kontaktpersonu. Paši vecākie klienti, kuri veica reģistrāciju vēl caur veco sistēmu, esiet laipni lūgti pieprasīt domēna vārda pārreģistrāciju un mēs to nodosim jūsu rīcībā, tā nav problēma.
3.3. Kas attiecas uz pārējiem nomelnojošiem izteikumiem, neredzam šeit pat vajadzību tos analizēt, ja kādam ir jautājumi mēs būsim priecīgi atbildēt.
Tātad ar jebkādiem iebildumiem, pretenzijām - Sazinies ar mums
Sasniedz mūs jebkurā laikā un mēs ar prieku atbildēsim uz jūsu jautājumiem - dodieties uz mājas lapas sadaļu - Kontakti
https://starflix.lv/kontakti/
Neuzskatu, ka būtu atrisināta šī sūdzība, jo nebiju saņēmis nevienu e-pastu! Jā, biju piereģistrējies pirmo reizi, lai iesniegtu sūdzību un tagad nācās izveidot atkal jaunu kontu, jo vecais e-pasts vairs nestrādā. Neesmu nekāds konkurents, bet gan bijušais klients, kas nu jau labu laiku ir prom no jūsu "unikālā" pakalpojuma! Prieks, ka paši sev esat vismaz uztaisījuši jaunu mājas lapu, kas izskatās daudz labāka, kā taisat saviem klientiem. Iespējams, kaut kas ir mainījies, bet nu ir jābūt milzīgām drosmes rezervēm, lai kāptu uz apšaubāmi šķība grābekļa. Cik zinu starptautiski un prestiži uzņēmumi liek web lapā savu komandu, ko ietiektu arī jums izdarīt, lai tauta zin savus varoņus, kā arī varbūt ielieciet iepriekš izstrādātos un tos apmierinātos klientus, lai citi var pirms tam novērtēt, jo tā kvalitātes izpratne jau mēdz būt dažāda. Bet šis teksts pie kontaktiem visvairāk spridzina, jo īpaši pēc pieredzes uz savas ādas: "Mēs esam sajūsmā par mūsu pakalpojumiem, tāpat kā mūsu klienti. Tas norāda uz pakalpojumu līmeni, kādu mēs sniedzam." :D Veiksmes un uz nesatikšanos!
Arī ar mani (konts: Aleksis) nav sazinājies un centies atrisināt situāciju. Piedevām kāpēc jārisina to, kad problēma izskanējusi publiski?
Neuztveriet personiski, bet jūs cenšaties 'spodrināt fasādi'. Labāk savediet kārtībā darba procesu, tad nevajadzēs taisnoties..