Soulstones By Agnese Zeltiņa - Slikts serviss

Mammai pasūtīju aproci no veikala pirmdien. Apstiprinājums ar Omniva izsekošanas numuru atnāca nākamajā pēcpusdienā. Pēc trīs dienām spriežot pēc Omniva rīcībā esošās informācijas, sūtījums netika pārvietots.
Sākumā, mēģināju sazināties ar veikalu caur e-pastu, bet e-pasti tiek automātiski sūtīti no [slēpt]@demo. Carshop.lv, un šī adrese nav pareiza, tur nevar atbildēt. Otra opcija ir uzrakstīt caur saziņas logu pašā mājaslapā, bet arī tur neatbildēja. Buj sadaļā interneta mājaslapā ir latīņu teksts, kas tikai aizpilda vietu (sajūta, ka mājaslapu ir veidojis students, kas savu darbu nav pabeidzis) .
Pēc vairākiem mēģinājumiem, es beidzot sazvanīju veikalu, un man pateica, ka vispār manu pasūtījumu nevar izpildīt (kaut arī pasūtījums bija apmaksāts un apstiprinājums jau bija man nosūtīts) , jo nav tās aproces krāsas, ir tikai citā krāsā (kāpēc es to uzzinu pati uzzvanot, nevis mani informē laicīgi un piedāvā aizvietošanu) . Aizvietotās aproces krāsu es arī nevarēju apskatīt mājaslapā, jo tās bilde nebija izvietota.
Rezultātā, es piekritu aizvietošanai, bet manu aproci nosūtīja tikai 2 darba dienas vēlāk, jo redz kurjers brauc tikai noteiktajā laikā. Saņēmu aproci pusotru nedēļu vēlāk, bet pati aproce ir ok. Manuprāt, tāda attieksme pret klientu nav pieņemama, īpaši tādam pazīstama vietējam zīmolam.
Man sanāk regulāri pasūtīt dažādas preces internetā, ja kaut kas trūkst/nav pieejams, par to pats veikals informē pirms izveido izsekošanas numuru pakai.
Noteikti gan šo pakalpojumu neizmantošu, gan arī šīm rotām atradīšu alternatīvu.

D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes