SmartTel Plus - Attieksme pret klientiem
Es esmu “SmartTel Plus” klients no 2015. gada, vienmēr ir licies, ka tas ir optimāls piedāvājums cenas un kvalitātes ziņā. Tas ir uzņēmums, kas piedāvā ip telefoniju, pilsētas numurus un šādas-tādas lietas. Bet te ienācu pie viņiem mājaslapā, lai paskatīties dažādu valstu tarifus un...viņi jau cenas samazinājuši, bet veciem klientiem no tā nekā. Es kad pieslēdzos, tad maksāju 7.8 eiro par šo pakalpojumu, bet jaunajiem tas maksā tikai 0.99 centi. It kā sīkums, bet nav patīkami. Es nodrošinu uzņēmumam pastāvīgu ienākumu, kāpēc man būtu jāmaksā vairāk? Vairāk nekā tie, kas tikko atnāca?
Komentāri (5)
А жалоба только на новые тарифы?
Jā, tāpēc, ka jaunajiem klientiem nosacījumi kļuvuši labāki nekā vecajām.
Странно, что вас это волнует, если в остальном все устраивает. Эта практика многих компаний и ничего тут не сделать. Многие поэтому гляют от оператора к оператору.
Nu lūk, tā es uzskatu. Mani neapmierina tāda attieksme.
Atteiksme ir laba, nevaru neko sliktu pateikt vai uzrakstit. Labai nosacijumi un atteiksme pret klientiem