Cup"cino Jūrmalas Sky - Nievājoša un neprofesionāla apkalpošana
14.09. 2013 , Sky lielveikala Jūrmalas šos. Cup&cino.
Sestdienas rīta doma par brokastīm Cup&Cino mūsu ģimenei ar 1 gadīgu atvasi patika līdz brīdim, kad uz jautājumu -vai Jums ir bērnu krēsliņš? Izskanēja atbilde-Tur! Norādot ar pirkstu virzienu, pēc lūguma to atnest, apkalpojošās viesmīles seja pārvērtās skābā grimasē...atnesusi ēdienkartes,zibenīgi aizsteidzās pie bāra pasūdzēties bārmenim par sūro lūgumu;), tālāk pēc vairākkārtējiem mēģinājumiem noslēpties no acu kontakta, vīrs beidzot apjautājās par bērnu ēdienkarti, atbildes vietā saņemot pārmetumu, ka bērnu ēdienkarte nav domāta tik mazam bērnam( atvainojos, ne jau viņai spriest), tālāk seko piebildes par to, ka būs jāpiemaksā par ēdienu kombināciju... Mana pacietība sarosās, kad jautāju vai pieaugušajiem domātā ēdienkarte būtu piemērotāka bērnam? Atbildes skan kā no "pārgudrības" un nekaunības raga...ar piebildi, ka varu bērnu pabarot no sava šķīvja. Nu gan pietiek! Aizrādu visai draudzīgā gaisotnē par nekorektu izrurēšanos. Viesmīle aiziet nodot pasūtījumu un stāvot pie jau minētā bārmeņa, sāk balsī pārstāstīt tikko notikušo sarunu ar sarkasma devu,tas nu pār mēru. Apsaucu viesmīli un dodamies prom! Lauku bāra cienīga darbone! Lieki būtu piebilst, ka tur netikai neatgriezīsimies, bet arī draugiem ieteiksim iet ar līkumu.
Komentāri (13)
Atvainojiet, bet kaut kā dīvainas jums prasības.
1. Bērnu krēsliņš - super, ka viņiem tāds vispār ir un jūs tak kopā esat ar vīru atnākusi, tad kāpēc viņam kā jūsu vīram neaiziet un neatnest to krēsliņu priekš sava bebuka? Vai tad oficiantei, kuras pienākums ir pieņemt pasūtījumus un tos nogādāt pie galda, tagad ir arī bērnu krēslu nesātājas pienākums?!? Tas neietilpst viņas pienākumos! Par bērnu rūpēm viņi jau ir parūpējušies ar bērna krēsla esamību, pārējās lietas ir uz jums vecākiem. Un ja bebuks pakakās, tad pamperi nākamreiz ar prasīsiet nomainīt oficiantei, vai vīrs lūgs pārlikt mašīnu citā vietā utt. līdz citām galējībām??
2. Bērnu ēdienkarte - vai tad tā ir pēkšņi kļuvusi par obligātu visās ēstuvēs?!? Nu lieliski, ja tāda ir, bet, piedodiet, gadu vecs bebuks, attiecīgi oficiantei ir zināms, ka viņu bērnu ēdienkartē iespējams ir visādi free kartupeļi, burgeri un citi draņķi, ko mīl bērni, bet nu tādiem jau tikai palielākiem bērniem vecāki ko tādu ļauj ēst. Tāpēc ar pēc sevis noprata, ka nebūtu normāli ko tādu piedāvāt jūsu bebukam. Un ja viņa smaidot pateiktu - o, jā, mums ir liela izvēle bērna ēdienkartē, tulīt atnesīšu. Un atnesot jūs ieraudzītu, ka tur ir tikai lielākiem bērniem ēdamas lietas, kas 1 gada vecam bērnam būtu pa sliktu, tad būtu sūdzība, ka par maziem bērniem nav ēdienkartē padomāts...
3. Par runāšanu pie bāra letes ar bārmeni arī īpaši nav ko pukoties, jo iespējams tas ir viņas pienākums, lai bārmenis varētu savilkt visu info čekam un inf9 nodošanai virtuvei. Bet nelaipnais tonis, iespējams, jums būs licies pārspīlēti, jo jau ieejot ēstuvē sakreņķējāties par krēslu un uz visu raugaties ar negatīvo.
Tādas baigās tekalēšanas pakaļ klienta vēlmēm var iegūt tikai kādās luksus iestādēs, kuras ir greznum greznas, ar īpašiem klientiem un īpašiem klientu maciņiem. Šī iestāde noteikti tāda nav, tāpēc būtu dīvaini no tās prasīt sazin kādu kungu apkalpošanu.
Paldies par domu, bet neuzķērāt domu par ko iet runa. Cup&cino ir līdz šim atšķīries ar augstu apkalpošanas kultūru, un Jūsu spriedelējumi balstīti uz virspusēju pieeju izlasītajam.
Krēsls, kuru pienest nav oficiantes pienākums, tam ir vīrs un viņa muskuļi.
Bērnu ēdienkarte, kurai ne vienmēr būtu jābūt un pie tam vēl 1 gada vecam mazulim.
Stress, kuru noķērāt dēļ krēsla, ko vīrs nezkāpēc nespēja pats atnest.
-- Tādi lūk spriedelējuma punkti man. Neredzu te neko sliktu, jo es sūdzībā saskatu dīvainības un izsaku savu viedokli.
Un stress ir jums pat šobrīd - komenta atbilde runā pati par sevi. Tātad attiecīgi tā arī uztverat visu apkārtējo un vēlaties, lai jūs apčunčina visi un visur.
vo vo, vīrs vareja piecelt pakaļu un pats aiziet pakaļ, nevis borzīt uz oficianti, un labi ka vel nepaprasijat berna pudeliti ar uzsildit putru vai pienu, pilnigi stulba sūdziba,
vajadzēja paprasīt lai vēl pabaro mazo!!! Un tad vēl naivā balsī prasīt- kā Jums ir krēsls priekš mazajiem, bet nav kas pabaro? Nu pilnīgi stulbi- priecājieties, ka vispār bija bērna krēsliņš, kur daudz kur vispār nav un ja ir tad ir viens un tas pats aizņemts!
sanak viesmilim darbs ir sist klachu, nepildit viesu velmes, tik gaidit lielas tejas naudas un algas!! Atbaidot viesus, varetu vel pieprasit algas pielikumu.
Viesmīle nodod pasūtījumu, bet klientu acīs tas izskatās pēc klačām. Un te jau tā brēka sākusies dēļ bērnu krēsliņa, kuru redz kliente iedomājusies, ka jāatnes tieši viesmīlei, kas neietilpst viņas pienākumos kā oficiantei/viesmīlei!
Ir tomēr atšķirība ne?!?
es restoranos stradaju 12 gadus, un parasti viesmilis piedava vai vajag atnest bernam kreslu, jo tie viesi ir tava alga. Viesmilem patik trities pie bara un klachu trit.
Nu tad jau esi forš darbinieks, kas tikai lai nopelnītu dzeramnaudu esi gatavs aptekalēt visus klientus un darīt viņus laimīgus. Malacis, vairāk tādus vajadzēt, tad cilvēki būtu laimīgāki.
BET, šeit lietas būtība ir tajā, ka tas NEIETILPST TIEŠAJOS DARBA PIENĀKUMOS, tāpēc nav mums te daudziem pieņemama tāda sūdzība, jo tik tiešām drīz sūdzēsies, ka nesilda bērnu pudelītes utt.
Tu strādā 12 gadus, ok, es strādāju aptuveni 6 gan vienkāršā vietā, gan saistītā ar banketiem, gan ļoti šikā un glaunā vietā ar tādiem pat klientiem un zini šitā bērnu krēslu būšana ir tikai pēdējo gadu bums, lai tikai izpatiktu klientiem un piesaistītu tos vairāk, gluži tāpat kā ar bērn7 ēdienkartēm, tāpēc kā prasība krēslu nēsāšanā tas nav iekļauts. Profesionāli man to nekad nebija mācījuši un tā ir tīri katra viesmīļa lieta piedāvāt to atnest vai.
Es kā sieviete nesaprotu tos vīriešus, ja maz tos vēl tā var saukt - sievai bērnu pagādāja uz restorānu atveda, bet dibenu pacelt nespēj, lai savu bērnu tajā iesēdinātu. Nē!!! Sēž kā piepe un sievišķis kasās kā nelabā, ka redz skuķim esot bij8s tas krēsls jāatnes, a vot pretī sēž tēvainis un viss.
Man būtu kauns no mana vīra, ja saņemot informāciju kur atrodas krēsliņš viņš nekustētu no vietas. Un ja meitene pat būtu piedāvājusi es atteiktu, jo man tak ir vīrs. Fuuuj. Es jūs nesaprotu mīkstie un it kā super veči, kas reālā situācijā pat nespēj noreaģēt tā, lai nervozā sieva nesāktu cepties jau no paša rīta. Būtu pats aizgājis smaidīdams pēc krēsliņa, sabučojis sievu lai necepās ar vārdiem ' nu bet es tak vīrietis, ko tur meitēns staipīsies ' un viss - sieva lepna par vīru, pašai nervi kārtībā un oficiantei nesabojāta visa diena.
Es piekrītu ka tas nav adekvāti tā izturēties pret pāri ar mazu bērnu, restorāns taču piedāvā servisu?
Ja es tur būtu es notekti atnestu krēsliņu bērnam pat ja es tu nestrādāju. Droši vien tur oficiantēm arī nekoou daudz nemaksā un var saprast attieksmi.
Man arī diemžēl nebija laba pieredze Cup&cino. Es ķēdes restorānos parasti nēju bet brālis gribēja paēst tur.
Manā gadijumā oficiante bija jauka meitene un līdz peējam centās man paīdzēt. Atstāju viņai labu dzeram naudu beigās. Esmu glutēn un lactose free Chronu slimibas sakarā. Virtuve absaluti nenāca pretī lai paskaidrotu kuri ēdieni ir gluten/lacose free. nu tad domāju labāk dzeršu tikai tēju jo man tā problēma ir nopietna, negribu vēder sāpes.
Kartejo reizi parliecinājos ka nevaig iet uz ķēdes restorāniem kur vis iet kā konveijerī, nav servisa, darbinieki slikti apmaksāti, un cilvēki nemīl savu darbu.
Ir taču daudzas citas vietas kur iet paēst.
love & pace
Priekš cupcino tā ir normāla attieksme. Barista Azarava Nastja nāk ubagot naudu. Tas ir viņas darbs
Līdz ar to arî par servisu nav ne runas
Tas ir servisa līmenis, kuru māca attīstības vadītāja un Andris Lontons.
Darbinieki nenāk uz darbu un saņēma naudu. Pavāri, tādi kā jūlija pecerska, kas par 15 gadiem, tā arī neiemācījās ne cept ne gatavot.
Bārmene nastja azarova tikai nāk ubagot dzeram naudu.
Par kādu ēdienu un dzērienu kvalitāti var iet runa