Skroderkrogs - Apkalpošana
Dienu iepriekš pierezerveju galdiņu: 4 pieaugušie un 2 bērni.
Viesmīle pajautāja manu vārdu un telefona numuru.
Rezervācija bija veikta uz 17: 00 nākamajā dienā.
Labi.
Tajā dienā, kad bija jābrauc, palika skaidrs, ka nāksies sizkaveties par 15-30 minūtēm, par ko gribēju pabrīdināt restorānu sākot no 15: 00, bet telefonu necēla 3 reizes. Labi, pulksten 17an arī nezvanīt neviens, neprasīja, vai tomēr būsim vai ne. Atbraucam 17: 30:
viesmīle tieši yad runāja ar citiem visiem, un teica, ka viena rezervācija nenāk, un... Un mēs tieši tajā momentā teicām, ka esam klāt
viņa ar bargo balss: cik ir pulkstenis? Es pārjautāju, ka lūdzu? Cik ir pulkstenis, pārjautāja viņa. Atbildēju, ka 17: 30. Viņa teica mēs gandrīz atdevām jūsu galdu!
1. Varējāt atdot, bet tev, ka viesmīle, ir jābūt pieklājības, nevis mēģināt te kādu audzināt.
2. Jūs necelat telefonu
3. Jums bija mans numurs - priekš kam, ja nezvanīt un nejautajay par kavēšanos.
4. Galdiņš nebija sagatavots mums, bija 4 krēsli, 5to mēs paņemam no bankas gladina, un mazulim bērna mresla nebija vispār - jo, ma viņa ar smaidu teica: visi ir aizņemti - ja rezervācija dienā viesmīle neprasa par bērnu vecumu, tad jūs tikai paši esat neizglītoti, ko jābūt gatavam, ka bērni var būt no 1 mēneša līdz...
5. Viņa gribēja atriebties un atnesa rezervetam galdiņam ēdienkarti pēc 20 minūtēm:) es uzreiz zināju, ka aptuveni tā būs. . Un vēlāk taču pieņemt pasūtījumu pēc 30 minūtēm - apkārt visi jau sen bija apkalpoti
6. Žēl, ka tā bija pieredzējušais viesmīle tur, kur agrāk bija laipna, adekvāta un saprotoša. Bet tagad, diemžēl sabojāta pilnīgi attieksme pret to restorānu un noteikti apmeklējot Ventspilī meklēsim citas ēdināšanas vietas, tas nav daudz, taisnība, bet neko darīt
7. Tai viesmīlei - laikam vecums nenāk viens:)
Komentāri (1)
Mēs tur bijām bez jebkādām rezervàcijām pirms 2 nedēļām. Apsēdāmies pie brīvā galdiņa, ēdienkarti neviens neatnesa. Pati paņēmu, gaidījām, kad pieņems pasūtījumu 20 minutes, bet tā arī neviens nepienāca. Aizgājām prom