Skrivanek Baltic SIA - Serviss
Smagas problēmas ar komunikāciju
kad palūdzu dokumentu noskanēt un atsūtīt divās daļās, tad sāka uz mani riet.
Izklausījās, ka nemaz negrib iedziļināties ko īsti no viņas gribu un vēlas tikai vienu - ātrāk pabeigt sarunu. Varbūt piektdienas vakars...? ... Tāpēc. Varbūt citas problēmas? Nezinu.
Sarunas beigās pat neatvadījās... Vienkārši nometa klausuli.
Pretīgi!
Komentāri (3)
Izklausās ka 90tajos - pa faksu atsūtīt
Klientu apkalpošanai jābūt profesionālai un cieņpilnai, īpaši uzņēmumos, kas sniedz pakalpojumus, kuri prasa precizitāti un uzticēšanos. Ja darbinieks rupji reaģē uz klienta lūgumu un nenodrošina pienācīgu komunikāciju, tas norāda uz nopietnām attieksmes problēmām un iespējamu klientu tiesību ignorēšanu. Šādā situācijā ieteicams iesniegt oficiālu sūdzību uzņēmuma vadībai, pieprasot skaidrojumu un paskaidrojumu par darbinieka rīcību. Ja uzņēmums nesniedz atbildi vai situācija atkārtojas, var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar ziņojumu par iespējami nekvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu. Ieteicams saglabāt saraksti vai citus pierādījumus, ja uzņēmums vēlāk noliedz notikušo.
Sāka riet? Vau, vau, vau