Skandi Motors - Slikts serviss

Nodevu Nissan uz ikreizējo apkopi. Paņēma no manis visus kontaktus, ko vien vajag un var. Atstāju auto, jo bija jau iepriekš sarunāts laiks un t. T. Atprasījos no darba uz pusi dienas, lai visu gods godam izdarītu. Paiet norunātās trīs stundas, dodos pēc auto. Domāju, nu ok, ja nav zvanījuši, tad vel iet apkope, pasēdēšu, pagaidīšu. Nākot pie servisa, skatos auto laukā stāv. O, nopriecājos, tad jau pabeiguši, tikai loderi neuzzvana, ka auto jau gatavs. Iējot iekšā mani apsēdina ar super vēsti, - jūsu auto nemaz nēsam ķērušies klāt! Nu forši, tātad pačakarētā puse dienas, nemaz nerunāsim par to, ka vismaz būtu pa informējuši telefoniski, par to, ka nevar laicīgi uzsākt apkopi u. T. T. Pilnīgi pie vienas vietas. Nu ko, paprasīju atpakaļ atslēgas un devos prom. Pačakarēta peļņa par dienu, pačakarēts laiks un papildus pretīga garša rīklē, ka tu kā klients esi pie vienas vietas. Nākamie klienti, esiet vērīgi pirms noticēt, ka darbi tur tiks izdarīti laikā, kā norunāts un ka jūs par visu tiksiet informēts.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes