AtrisinātaSkandi Motors - Slikts serviss

Iegādājos jaunu Nissan Qasqai pie dīlera Skandi Motors. Pieņēmu auto ar domu, ka tam viss ir kārtībā. Pēc pāris dienām pamanīju, ka no blakus sēdētāja sēdekļa apšuvuma nāk ārā diegi no vienas šuves un izskatās, ka diegs ir pārplēsts, neviens tajā beņķī nebija sēdējis un auto manā īpašumā bija tikai divas dienas. Vērsos pie Skandi Motors ar garantijas remonta lūgumu, bet saņēmu atteikumu ar tekstu, lai uzrakstu uz Nissan, tik pasaku, ka biju par šo defektu teicis pārdevējam. Tā arī darīju, bet atkal saņēmu atteikumu ar tekstu, ka pats esmu saplēsis beņķi un ka Skandi Motors esot man to nodevis ideālā kārtībā, kā arī apskatot auto ir secinājis, ka es to pats esmu saplēsis. Šobrīd man ir jauns auto ar saplēstu beņķi. Nepērciet Nissan un nekādā gadījumā nedariet to pie Skandi Motors.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Arnis84 27.07.2016

Skandi Motors uzņēmās beigās paši visu atrisināt ar ražotāju un par savām izmaksām salabot saplēsto beņķi.

A

Komentāri (1)

Kundziš 25.07.2016

es mēdzu iet uz autosaloniem un piepirst vadītāju sēdekļus. Varbūt sajaucu un iekāpu pasažiera pusē. Piedod..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes