Skandi motors - Motors gāja bojā
Skandi Auto iegādājos jaunu automašīnu Pajero Sport un regulāri apmeklēju viņu tehniskās apkopes. Rezultāts - nedēļu pēc kārtējās tehniskās apkopes, kuras ietvaros serviss uzskatīja par vajadzīgu nomainīt motora kloķvārpstas zobsiksnu, uz līdzenas šosejas kloķvārpsta pārlūza un motors būtībā gāja bojā. Pēc Skandi "speciālistu" domām (skat. dokumentu
www.ltn.lv/~guntis/skandi) šī ir tīrā nejaušība un garantija uz to neattiecas... Neiešu jau dzelža dēļ tiesāties, ja jau paši savu kaunu apēduši. Auto pārpalikums nu jau pārdots par metāllūžņu cenu.
Komentāri (9)
Ar sho gaajienu autors atzinis savu vainu.
Nu ko man pateikt, esmu ari neapmierinats ar skandi darbu. Bij tads gadijums: manam mitsubishi galant biskit vibreja motors pie atruma 100-120 km/h. Aizbraucu uz diagnostiku, pateicu lai pateiks vainu tiesi tam defektam, un ja nepieciesams lai uztaisa test drive lai vieglak butu saprast kas par vainu. Rezultata uztaisija diagnostiku visai masinai, bet kas attiecas tiesi uz to defektu tie neka nevareja pateikt, teica ka jabalance riepas! Es saku: tad jau es justu ka sit pa sturi! Tie atpakal: ko tu te zini? Mes esam labakie baltija! Musie darbinieki ir professionali! Un vel pateica ka es uz viniem blauju...
Tiesi saja diena aizbraucu uz servisu pie rumbulas, kur remonte tikai mazdu un mitsubishi. Izstastiju visu vainu. Mehanikis pateica ka 99% vainas ir ieksejas pusasis kas iet no reduktora. Pec nedelas nomainiju pie viniem tas pusasis! Un ko domajat?!! Viss oki! Nekas nevibre!
Godigi esmu soka par skandi auto attieksmi pret klientiem, vinu darbibu un profesionalizmu, ja vien to ta var nosaukt.
Negribu aizstavet Skandi, bet ceru ka redzeji ka maina pusasis, jo vaina vareja but ari nebalansetas riepas. Varbut vini nobalanseja tikai riepas, izskrapeja disku ieksmalas no dubliem un panema naudu par pusasu mainu. :(
Mitsubishi Galant ir laba mashina!
palasot visus shitaas suudziiba par ''krutajiem'' servisiem, es secinu, ka tur vieni idioti vien straadaa, orangutaani taa teikt, es shito nekad neesu sapratis, nu ja tev nepatiik savs darbs, nu ej citur
nu ko lai saka, man ar skandi arii nav taa labaakaa pieredze, piemeeram, man ir taada miilja mashiiniite kaa mitsubishi lancer, kuram gandriiz uzreiz peec apkopes 45000km nosvila klokjenes bliivsleegs, skandi "speciaalistiem" taapat kaa tavaa gadiijumaa bija arii kaarteejaa atruna - detaljas nolietojums, par to ka kraasa lobaas nost no diskiem vainiigs Latvijas saals, pie mazajiem ruusas punktinjiem(2 gadus vecai mashiinai) vainiigi mikro akmentinji kurus augshaa celjot priekshaa braucoshaas mashiinas un uz to visu garantija neattiecas... nezinu varbuut esmu konkreets lohs, bet vai tad vinji nezin kur mashiina tiek paardota, un ka tur ziemaas ir saals, un interesanti vai tad citaas valstiis mashiinas necelj augshaa tos mikro akmentinjus????? vai arii vnk muus tagad chakaree kaa taadus lohus...
P.S. vieniigi ko varu pateikt Guntim, vajadzeeja nomainiit klokjeni, iespeejams arii bloku(nu visu kas jaamaina) un vnk uzsist gaisaa, vai braukt pasham, motors Lietuvaa nemaz TIK daargi nemaksaa, un nomainja arii nee, pielauju ka ar kaadiem 1, 5 vai 2 tuukstoshi tiktu cauri... bet nju ko tur vairs...
Varu jums pastāstīt savu pieredzi Skandi auto: mmumsuzņēmumā bija 3gab Pojero Vogon 2007 gada izlaidums, pirmās servisa apkopes veicām, bet sākot ar 60tks.km nē jo par prastu eļļas nomāņu un citām nesaprotamām manipulācijām rēķins ~350 ls. Sāksim ar to, ka pats par sevi pēdējais Pojero modelis ir nesaprotams izstrādājums, kurš nav slikts bezčeļu pārvarētājs, bet liekās ka ir ieprogrammēts maksimāli atri "nobirt". Gadā reizes četras jāmaina bremžu kluči joregulāri ķilā suporti(gadā nobraucu ~30tkst.km), uzjautājumu Skandi speciālistam kāpēc tā? Atbilde:nevajag braukt pa grunts ceļiem (tas par bezceļnieku!), teikšu atklāti diezgan bieži braucu pa grunts ceļim, bet kolēģis reti, režultāti vienādi. Pats interesātākais gadījums :apmērm gadu atpakaļ iedegās kvēpu filtra reģenerācijas lampiņa, uz zvanu Skandi atbildēja: nekas traks neesot, varot braukt, vajagot ar nelielu(~40km/h) un nemainīgu ātrumu nobraukt apmēram pus stundu. Precīzi veicu vajadzīgās darbības - lampiņe deg, devos uz skani, sāka zust jauda.
Skandi noņēma filtru izpūtāju katalizātoru un konstatēja ka kvēpu filtrs beigts, katalizātors sakusis, remonts uz 1500ls jo garantija nav sakarā ar to ka apkopes nav veiktas regulāri(var strīdēties bet OK). Sazvanoties ar neitrālu specilistu, nolēmu veikt neitrālu diagnostiku. Braucu ārā no skandi un biju pārsteigts ka auto iet normli, tomēr veicu neitrālu diagnostiku.
Konstatējām, ka katalizators nav sakusis, kvēpufiltrāir kvēpi. Meistar veica minēto iekārt mazgāšanu ar kautkādu šķīdumu par 90 ls, braucu veselu gadu (degvielas patērīņs arī OK). Vienīgāproblēma panelī palika degtindikātors, jo servisam nebija programmatūras lai to noņemtu. Nedēļu atpakaļ nolēmu auto pārdot un devos uz Skandi lai noņem idikatoru. Es meistaram saku:lūdzu nevajag neko remontēt, lai tikai noņem indikāciju. Izstāstiju epopeju par "šakusušu" katalizātoru tad sākās, kakautkas jau nav kārtība ar katalizātoru, esot temperatūra par zemu!? Es tomēr uzstāju lai tikai noņem indikāciju, ko negribīgi maistars izdzrīja arpiebildi ka ~pēc 600km atkal iedegšoties. Nu jau nobraukti 1000kmnekas nedeg un tiuko arī auto veiksmīgi pārdots. Kolēģim Skandi konstatēja, ka nestrādā kondicionieris, ko apgāza specializēta kondencioniru apkopes firma u.t.t.
P.S. Varu teikt, ka pēdējais Pojero modelis veic bezceļu auto funkcijas tikai ir neadekvāts ekspluatācijā, nevaru saprast kāpēc auto, kurš pēcbūtibas būvēts kā bezceļu auto turklāt ar iespaidīgām tradīcijām, braucut pa normāliem Latvijas ceļiem (70% asfalts;35%gruns ceļi(ne jau meža!!)) var trīs gadu laikā sākt rūsēt (rezerves riteņa rāmis, bāka(pilnīgi sarūsējis), durvju stiklu sadures ), bremžu kluči jāmaina 4reizes gadā ķīlējošu suportu dēļ, neveiksmīgs vējstikla leņķis gadāreizi akmens stiklā ar atzīmēmu.t.t.
Centos sniegt objektivu info gan par Skandigan Pojero, Spriediet paši!!!
Sveiki visiem! Gribu aizstāvēt Skandi Motors servisu! Tajā diezgan daudz ir pamainījies, sākot jau ar pašu servisa vadību! Arī cenas ir kļuvušas konkurētspējīgas un pārsteigumus nerada! Augsta līmeņa apkalpošana un pretimnākoši servisa pieņēmēji, īpaši gribētu izcelt Jāni Šķēli un Artūru Roni! Izvēlējos pie Skandi iegādāties Nissan Qashqai automašīnu un nevienā brīdī neesmu vīlusies! Protams, saprotu, ka katrs var kļūdīties, bet ticiet man, Skandi Motors šobrīd viss ir līmenī!
Cервис никакой, специалистов нет, постоянно обманывают. Если есть возможность обслуживайтесь в проверенных местах.