Skandi motors - Mazlietotas A/M ar ātrumkārbas defektiem pie Skandi Motors
Vēlos brīdināt citus potenciālos pircējus, ka arī oficiālajam A/M dīlerim nevar uzticēties, viņi ne ar ko neatšķiras no Maskavas ielas uzpircējiem.
Bijām nolēmuši ģimenē 2022. oktobrī mainīt savu veco Volvo XC90 2004. gada pret ko jaunāku, ekonomiskāku un vizuāli iekrita acīs Nissan X-trail 2014. gada, A/M pārdeva kā mazlietotu Skandi Motors ar 131tk. km nobraukumu, viss pārbaudīts, diagnostikas veiktas, kapēc neticēt, taču oficiālais pārstāvis Nissan Latvijā.
Jau pirmajā momentā likās dīvaini, ka A/M bija uzliktas mazākas riepas, nekā paredz standarts šim modelim, to pamanīju tikai tad, kad ātrums spidometrā nesakrita ar ātrumu navigācijā, vai apkārt esošiem. Nomainot riepas ātrums bija korekts.
Jau no paša sākuma šķita ātrumkārbas darbība jocīga, minimāli staigā apgriezieni, bet tika norakstīts uz to ka CVT variātors, brauc taču savādāk nekā parastie automāti. Pēc neilga laika, defekts kļuva daudz izteiktāks apgriezieni staigāja apkārt vairāk, īpaši pamanāms braucot vienādā ātruma, vai pat uz kruiza kontroles. Vēl pēc laika, ik pa laikam bija pat sitieni braucot vienmērīgā ātrumā. Tika veikta A/M ātrumkārbas diagnostika SIA RECRO kur apstiprināja ir defekts, kas visticamāk ir tapēc, ka nav mainīta eļļa, ko noskaidrojot dīleris nekad nav veicis. (Nissan rokas grāmatā ir 90tk km kad jāveic maiņa, ātrumkārbu speciālisti iesaka veikt jau pie 50-60tk km, mašīnai jau bija 131tk nobraukums)
Par visu šo dīlera pārstāvis tika informēts uz ko viņi tikai atbild, ka kārba eļļu nemaina ja nav vajadzības vai datordiagnostikā neuzrāda nekorekti. Beigās tika aizvesta A/M pie Skandi Motors uz pārbaudi, kur viņi tikai apstiprināja, ka defekts ir, bet neko nav iespējams darīt. Viņu diagnostikas dokumentos, ko viņi veikuši pirmspārdošanā šāds defekts neesot bijis. (Tas saprotams, kapēc lai būtu šāda atzīme, tad nevarētu kādam iesmērēt šādu A/M)
Vēl atceroties dīlera pārstāvi iegādes dienā viņš ļoti uzstājīgi teica, labāk pērciet šo Nissan X-Trail. (blakus bija cits Nissan qashqai vecāks 2011 gada., bet tā kā X-trail tomēr ir fiziski nedaudz lielāka mašīna piekritām)
Diemžēl tagad šī A/M ir mūsu sāpe un vilšanās, priekš mūsu ģimenes ļoti svarīgs ir uzticams transportlīdzeklis, jo ir 4 bērni, bet ar šo mašīnu kāda viņa tagad ir, personīgi šķiet pat bīstami braukt, it sevisķi kad noraustas ir sitiens kārbā. Arī sajūta, ka katrs nākamais km var būt pēdējais nav tas ko sagaidām no 2014. gada 131tk km mašīnas, kas iegādāta no "uzticama" dīlera.
Mūsu zaudējumi - remonta potenciālās izmaksas sākot no 600-1000eur kaktu servisos (muftas remonts) vai 2500+ eur pilnā ātrumkārbas restaurācija. Papildus visam uzreiz tika uzlikta Krown apstŗade, jaunas ziemas riepas, virsbūves pulēšana ko pašsaprotami gribējām izdarīt, kā to daram visām savām ģimenes mašīnām.
Tā kā dīleris uzskata, ka viņi ir bez vainas, tikai atvainojiet ka tā un šādu A/M tirgot ir korekti un ētiski lielai ģimenei vērsīsimies ar oficiālu pretenziju ar PTAC, mediju uc. starpniecību.
Paldies!
P.S. lai cik smieklīgi nebūtu, bet mūsu vecais 2004. gada XC90 brauca daudz labāk un drošāk par šo jaunāko moderno lielisko A/M. Par 4300 eur iespēja nopirkt atpakaļ. :D
Komentāri (1)
Morāle.
Nu būs mācība. Ja mašīna tehniski ir OK, bet varbūt morāli un izskata ziņā ir zaudējusi savu pievilcību tas nav iemesl , lai to mainītu it sevišķi 4 bērnu ģimenei.