Gribētu izteikt lielu sūdzību un neapmierinātību par nekvalitatīvu darba veikšanu salona SANDRA blondajai frizierei! Kā arī vieglprātīgu un neprofesionālu attieksmi pret klientu!!!!!!!!!
1. Aiznesu izprintētu matu griezumu, viss skaidri redzams, piekodinot, NEGRIEZT aizmugurē matus vispār.
Rezultātā mati aizmugurē tika griezti, nemanot tie gandrīz vispār tika izdzīti, kur vajadzēja atstāt kā bija 6-7cm, tagad ir 1cm.
2. Aizmugurē grieza matus nebrīdinot klientu
3. Griešanas beigās ieziež matos želeju, īsti nepārliecinoties vai to vajag, vienlaicīgi runājot pa telefonu.
4. Parasti pēc matu griešanas klientam parāda jauno griezumu no visām pusēm t.i. divos spoguļos. Nekas tāds netika darīts.
5. Protams, arī čeks netika iedots.
10 min. vēlāk kad tika konstatēts fakts (jo pats savu pakausi nevaru redzēt), nācu atpakaļ prasīt, kāpēc tā, jo taču sākumā parādīju foto kādu griezumu vēlos, uz ko man atbildēja:
Mati tika tikai pielīdzināti. Jums pašam mājās tie tika griezti (tā patiešām bija, BET TIKAI SĀNOS). Beigās pasakot, ka nemākot tā nogriezt, ko nu vairs, jāgaida ka ataugs, griežat mājās tad matus.
Biju vīlies, itkā solīds salons, nesen atvēries, bet attieksme kā prastā kaktu kantorī (vismaz no konkrētās frizieres).
1. Nekādas atvainošanās
2. Pašattaisnojoša attieksmes
3. Necieņa pret klientu un viņa vēlmēm
4. kaitējums netika kompensēts, jo nav jau čeka.
Būtībā, naudu atpakaļ nevajag, runa šajā gadījumā ir par attieksmi. Sevi cienošs frizieris nekad tā neizturas. Ja reiz nemāki tā nogriezt, tad tā arī pasaki pašā sākumā, nevis kad matu jau nav. Vainot klientu par neveiksmīgo rezultātu var tikai neizglītots un rupjš frizieris. Es negāju atpakaļ apmelot frizieri, bet noskaidrot kāpēc tā sanāca.
Strādājot pie citu cilvēku ārienes ir rūpīgi jāpārliecinās (vai jātur priekšā izprintētais foto) ko klients vēlas, pirms ķerties pie šķērēm. Citādi tiek sabojāta klienta āriene un noskaņojums, kā arī salona reputācija un atsauksmes.
Ja nepatīk savs darbs, tas nav jādara. Cirpšanai ir domātas aitu vilnas nevis cilvēku mati.
P.S. Humors iz salona "Sandra" . Sākumā uz vietas nebija frizieres. Kāda no salona darbiniecēm kura tobrīd taisīja manikīru klientei zvana (pēc visa spriežot frizierei) un saka : Jānogriež vīrietis (es sapratu, ka tas vīrietis esmu es, gaidīju frizieri) :)). Nu tā arī mani nogrieza.
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (2)
?????????????????? UN ko tad viņa tik briesmīgu sastrādājusi??????????????????? !!!
Īsāk sakot, brutāli nogriezusi matus.
1. Aiznesu izprintētu matu griezumu, viss skaidri redzams, piekodinot, NEGRIEZT aizmugurē matus vispār.
Rezultātā mati aizmugurē tika griezti, nemanot tie gandrīz vispār tika izdzīti, kur vajadzēja atstāt kā bija 6-7cm, tagad ir 1cm.
2. Aizmugurē grieza matus nebrīdinot klientu
3. Griešanas beigās ieziež matos želeju, īsti nepārliecinoties vai to vajag, vienlaicīgi runājot pa telefonu.
4. Parasti pēc matu griešanas klientam parāda jauno griezumu no visām pusēm t.i. divos spoguļos. Nekas tāds netika darīts.
5. Protams, arī čeks netika iedots.
10 min. vēlāk kad tika konstatēts fakts (jo pats savu pakausi nevaru redzēt), nācu atpakaļ prasīt, kāpēc tā, jo taču sākumā parādīju foto kādu griezumu vēlos, uz ko man atbildēja:
Mati tika tikai pielīdzināti. Jums pašam mājās tie tika griezti (tā patiešām bija, BET TIKAI SĀNOS). Beigās pasakot, ka nemākot tā nogriezt, ko nu vairs, jāgaida ka ataugs, griežat mājās tad matus.
Biju vīlies, itkā solīds salons, nesen atvēries, bet attieksme kā prastā kaktu kantorī (vismaz no konkrētās frizieres).
1. Nekādas atvainošanās
2. Pašattaisnojoša attieksmes
3. Necieņa pret klientu un viņa vēlmēm
4. kaitējums netika kompensēts, jo nav jau čeka.
Būtībā, naudu atpakaļ nevajag, runa šajā gadījumā ir par attieksmi. Sevi cienošs frizieris nekad tā neizturas. Ja reiz nemāki tā nogriezt, tad tā arī pasaki pašā sākumā, nevis kad matu jau nav. Vainot klientu par neveiksmīgo rezultātu var tikai neizglītots un rupjš frizieris. Es negāju atpakaļ apmelot frizieri, bet noskaidrot kāpēc tā sanāca.
Strādājot pie citu cilvēku ārienes ir rūpīgi jāpārliecinās (vai jātur priekšā izprintētais foto) ko klients vēlas, pirms ķerties pie šķērēm. Citādi tiek sabojāta klienta āriene un noskaņojums, kā arī salona reputācija un atsauksmes.
Ja nepatīk savs darbs, tas nav jādara. Cirpšanai ir domātas aitu vilnas nevis cilvēku mati.
P.S. Humors iz salona "Sandra" . Sākumā uz vietas nebija frizieres. Kāda no salona darbiniecēm kura tobrīd taisīja manikīru klientei zvana (pēc visa spriežot frizierei) un saka : Jānogriež vīrietis (es sapratu, ka tas vīrietis esmu es, gaidīju frizieri) :)). Nu tā arī mani nogrieza.