Siguldas poliklinika - Nelaipnā reģistartūras attieksme
Sveiki,vēlētos dalīties arī savā pieredzē...
Esmu nesen sākusi īrēt dzīvokli Siguldā-pilsēta skaista,taču,kad jāmeklē medicīniskā palīdzība,kas pavasarī ir diezgan bieži,ir vēlme labāk slimot,nevis zvanīt un lūgt palīdzību.
Pazvanot uz poliklīnikas numuru,pirmdienas rītā,telefonu paceļ nelaipna sieviete (jau trešo reizi zvanu,nezinu vai viņas visas tādas,vai es uz vienas un tās pašas trāpos) un rupjā balsī auro:''HALLO?!''...ne Labrīt,te slimnīca,nekā!
Lūdzot kaut kādu palīdzību vai jautājot par ārstiem,ir tāda neapmierināta balss-it kā...ko jūs te zvanāt,kā var kaut ko nesaprast,bet nu,nevar saprast...jo ne īsti mājaslapā ir paskaidrot kurš ārsts ir poliklīnikā,kurš ir IB klīnikā...atkal nekā!
Klausule tiek nomesta,bez Uzredzēšanos vai Visu Labu!Beigās jūtos kā muļķe,ne man ir palīdzēts,pluss vēl jūtos vainīga,ka zvanīju.
Es zvanu un esmu laipna,summas arī,kā neSiguldietei ir diezgan normālas,kuras maksāju par veselību bez vaimanāšanas...viss ko vēlos ir tik pat laipna attieksme pretī...uzticos ārstiem un arī apkalpojošam personālam,bet vēlētos mazliet jaukāku attieksmi,lai vismaz pirmdienas rīts nav izbojāts.Paldies!
Komentāri (2)
Nesapratu neko, vai drīkst pie manbis izvēlētā ārsta, kur viņu meklēt vai jāpieraksta numuriņš...
Nesmīkņā, labāk centies saprast, ko es tur rakstīju, runa vairāk bij par nelaipno attieksmi :)
Nav nekādas vainas ne reģistratūrai, ne poliklīnikai.Nevajag pašai degunu celt debesīs, tad arī būs viss kārtībā.pati regulāri zvanu uz reģistratūru, lai pierakstītos pie sava ārsta, jo nav iespējas aiziet(dzīvoju Rīgā) un nekad nav bijusi nelaipna attieksme.