SIA "Veiksme un K" - Garantijas remonts
Tātad iegadājos portativo datoru DELL veikala Tehnoland Graudu iela 45, vakar dodos uz veikalu,lai nodotu datoru pa garantiju uz remontu, nonakot Graudu iela 45, Liepāja secinu,kad veikals ir slēgts.Šodien zvaniju uz noradīto telefonu numuru 67579579, kas ir interneta veikala numurs, man ļoti nelaimni apkalpoja interneta menederis Igors, kurš nebija ieintersets man palīdzēt tik galā ar manu problēmu, tikai pateica, akd man esot jādodas uz tuvāko Tehnoland veikalu, kurš atrodotos tikai Jelgava. Cik saprotu,tad viņi ir pāŗkāpušī manas Paterētāja tiesības, jo reāli, nevaru sabojāto mantu nodot remonta, jo nav planots ne braukt uz Rīgu, ne uz Jelgavu. Vaicājot varu datoru nodot remontā caur pastu, saņemu kategorisku atteikumu.
Vajadzētu kādu padomu,kā rīkoties tālāk.
Komentāri (1)
Nevienā likumā nav pateikts, ka tev personīgi jāierodas lai pieteiktu garantijas gadījumu! Sapako korekti, lai nerastos bojājumi, stiep uz pastu vai ja iespējams - caur DPD un sūti uz Rīgu savam pārdevējam, pievienojot problēmas aprakstu.
Bet vispār jau tu pats vien esi vainīgs, ka pērc ražotāju, kam nav neatkarīgs serviss Latvijā. Visu laiku būsi atkarīgs no pārdevēja. Ja pārdevējs bankrotēs - paliksi vispār gribot!