SIA Prodo - Slikts serviss, krāpšana, objekta sabojāšana
Ja nepaveicas, un uzņēmums uzstāda neatbilstošas durvis, kā arī sabojā sienas, tad uzskata, ka pats pasūtītājs ir vainīgs. Nekādus čekus neizsniedz. Apmaksa tikai skaidrā naudā. Viss būtu ok, ja atzītu savu vainu un izlabotu nepareizo durvju montāžu (prodo mērnieks nepareizi pieņēma lēmumu par to, kāda durvju kaste der konkrētajam objektam, līdz ar to tika nekvalitatīvi uzstādītas durvis un sabojātas sienas) mutiski savu vainu atzīst, bet labot pieļautās kļūdas nemaz netaisās. Vai arī maksā par to papildus. Labi, ja jums paveicas, un jums ir ideāls projekts, un prodo mērnieks pareizi noteica durvju kasti. Taču, ja nē, uzņēmums neparko nelabos savas pieļautās kļūdas. Iesniegums Ptac ir. Pa labam negribēja risināt, tad risināšu likumā noteiktajā kārtībā. Meļi un krāpnieki.
Komentāri (1)
Žēl dzirdēt kad palikāt neapmierināta. Toties mēs vienmēr izlabojam savas kļūdas un nevienu nekrāpjam. Par ko liecina vairāki simti pozitīvu atsauksmju google un facebook. Par ko liecina simtiem patstāvīgu klientu, kas atgriežas un rekomendē mūsu durvis un pakalpojumus saviem radiem, draugiem un kolēģiem.
Konkrēti jūsu variantā, es zinu par kuru objektu iet runa un esmu 100% pārliecināts kad mēs paveicām labu darbu un durvis 100% atbilst jūsu ailei. Mērnieks sarunāja ar jūsu vīru visas nianses, saskaņoja to mēŗījumu lapā, kas tika abpusēji parakstīta. Tas ka kāpņu telpā jums nereāli šķības sienas, tad tas nekādā gadījumā neattiecas uz mums.
Tas ka jūsu celtnieks nevēlas izlīdzināt jūsu sienas un tad jūs izdomājat, ka tas jādara durvju meistariem, tad es atvainojos, bet tas nav pareizi.
Jūs pie visa šai sakarā sūdzējāt mūs PTAC un pēc tam arī tika sasaukta PTAC STRĪDU RISINĀŠANAS KOMISIJA ar juristu, pārstāvi no durvju un logu aģentūras un citiem specialistiem, kuri izskatot lietu secināja ka lietai NAV pamata un jūsu prasības ir nepamatotas.