www.sudzibas.lv SIA MIKYWOOD Nepilda solījumus, atved bojātu preci, izvairās no garantijas saistību izpildes

SIA MIKYWOOD - Nepilda solījumus, atved bojātu preci, izvairās no garantijas saistību izpildes

Nolēmu sev iegādāties jaunu gultu. Izmeklējies dažādos interneta portālos, uzdūros mājas lapai www.kokagultas.lv. Tajā iekļautais mēbeļu piedāvājums mani ieinteresēja un nolēmu apskatīt tās klātienē ekspozīcijas veikalā Rīgā, Brīvības ielā 283. Šajā veikalā no personāla manīju divas personas - viens vecāks vīrietis, kuru sauca Pēteris un otrs jauns puisis, kura vārdu nezinu. Apkalpoja mani ļoti laipni, paskaidroja visu par mani interesējošām mēbelēm, par matračiem, līzinga iespējām utt. Izvēlējos vienu no gultām un devos uz kredītiestādi saņemt aizdevumu. To saņēmis, ar visiem attiecīgajiem dokumentiem devos pie mēbeļu tirgotāja. To iesniedzot (nedēļas sākumā), man tika pateikts, ka gultu saņemšu nākamās nedēļas piektdienā, ka tuvākajā piektdienā tas nebūs iespējams. Kad prece būs gatava, man zvanīšot. Sagaidījis solīto piektdienu, nolēmu piezvanīt un precizēt, kad prece varētu būt gaidāma. Klausules galā man atbildēja mans pārdevējs Pēteris, kurš pateica, ka preci tajā dienā piegādāt nevarēs, paskaidrojot, ka tā vēl neesot līdz galam gatava. Apsolīja piezvanīt pirmdien. Pienākot pirmdienas pēcpusdienai, atkal piezvanīju minētajam pārdevējam. Atkal tika minēts kāds nepārvarams šķērslis tam, lai atgādātu manis pasūtīto preci. Pateica, ka piezvanīs piektdien, laiku, kad to izdarīs, izvairoties nosaukt. Trešdien pārdevējs man beidzot piezvanīja pats un pateica ka prece būšot piektdien, tad zvanīšot. Piektdien vakarā man piezvanīja un pateica ka prece ir atvesta pie manas mājas, lai nāku tai pakaļ. Prece bija iesaiņota vairākos iepakojumos ar ar plēvi, bet tā, ka nevarēja saredzēt tai cauri. Dzīvoju daudzdzīvokļu mājas vienā no augšējiem stāviem. Gultas daļas piegādātāji nest augšā atteicās (to vēl varētu saprast, tas varētu būt pakalpojums par papildus maksu), bet matraci, kas ir smags, uznest palīdzēja. Pēc tam kad gultas atsevišķās sastāvdaļas mājās sāku izfasēt, pamanīju, ka vienai no tām ir mehānisks bojājums - tā ir nolauzta. Sazvanoties ar piegādātājiem (tie paši cilvēki, kas veikalā-ekspozīcijā Brīvības ielā 283), man tika dots norādījums bojāto preci nofotografēt un foto ar aprakstu atsūtīt uz firmas e-pastu. To arī izdarīju un tuvākajā pirmdienā saņēmu atvainošanos un solījumu piektdienā (atkal) trūkumu novērst. E-pastā tika atzīts, ka bojājums varēja notikt preces transportēšanas laikā. Tuvākajā piektdienā nekas nenotika un dažas dienas nogaidot sazvanoties ar šī kantora pārstāvi, tiku mierināts lai ''nekreņķējoties'', ka viss tiks izdarīts. Dažas nedēļas bez rezultātiem nogaidījis, uzrakstīju uzņēmumam adresētu iesniegumu un nogādāju to veikala adresē, kur tas tika pieņemts. Uz šo iesniegumu ir jāatbild 10 dienu laikā kopš tā iesniegšanas. Šis termiņš netika ievērots, to pārkāpjot par dažām dienām. Pēc tam saņēmu zvanu, ka jaunā detaļa ir gatava un paņemot līdzi bojāto, varu doties jaunajai pakaļ. Ierodoties veikalā, man stādīja tādu pašu jaunu detaļu, taču citā krāsā. Veikalā atradās viens no abiem tā pārstāvjiem - jauns puisis. Gaisotne nebija īpaši patīkama, kā arī tika apšaubīts ka detaļa varēja tikt bojāta transportēšanas laikā. Ņemot vērā to, ka jaunās detaļas krāsa krasi neatšķīrās no bojātās detaļas krāsas, to, ka detaļa atrodas tādā gultas konstrukcijas vietā, kur tā nekrīt acīs, un, galu galā ka man pagalam noriebās ar minētā uzņēmuma pārstāvjiem kontaktēties, pieņēmu veselo detaļu un aizgāju prom.

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes