www.sudzibas.lv SIA MESA siltuma maksas sadalītāji

SIA MESA - siltuma maksas sadalītāji

Vēlos izteikt sūdzību par SIA MESA darbu. Firma uzstādīja visai mājai siltuma maksas sadalītājus. Es dzīvoju mājas gala dzīvoklī pēdējā mājas stāvā, līdz šim temperatūra dzīvoklī nav pārsniegusi 18 grādus pēc Celsija. Uz manu jautājumu, vai ar siltuma maksas sadalītāju varēšu noregulēt augstāku siltumu dzīvoklī, saņēmu atbildi - nē. Tādēļ no siltuma maksas sadalītājiem atteicos, jo uzskatu, ka man nav jāmaksā par sadalītājiem un to apkopi, ja šādam sadalītājam manā dzīvoklī nav jēgas. Saņēmu rēķinu, kurā SIA MESA bija aprēķinājusi manam dzīvoklim maksu par siltumu par 30% vairāk nekā vidējā maksa visā mājā. Uz telefona zvanu uzņēmuma vadītājs Pēteris Ūsiņš atbildēja, ka ja tikšot uzlikti sadalītāji, tad maksa vairs nebūs paaugstināta. manam dzīvoklim esot pierēķins pie siltuma, kas ir 30% vairāk nekā vidējā maksa par siltumu. Uzliku sadalītājus mēneša 20. datumos, bet rēķinā vienalga maksa ar 30% pierēķinu.
Uzskatu, ka vadītājs ir ļoti nekompetents, jo uz jautājumiem par aprēķinu nevar sniegt loģiskas, saprotamas, atbildes. Licences šim uzņēmumam nav, paši darbojas pēc saviem ieskatiem, šo maksājuma aprēķina koeficientu izvēles principus paskaidrot nevar. Uz jautājumu, kā aprēķināts koeficients, ka dzīvoklim bez skaitītāja maksu vienkārši paaugstina par 30%, Pēteris Ūsiņš atbildēja: "Koeficients ir noteikts tā, lai Jūs būtu spiesta pirkt no mums šo pakalpojumu un mūsu sistēma vienkārši neizgāztos, ka kāds bez sadalītājiem maksā tādu pašu summu (kaut arī nedzīvo lielākā siltumā), cik kāds cits ar sadalītāju. " Tātad pēc šīs atbildes izriet, ka uzņēmums praktiski "uzspiež" pirkt savu pakalpojumu, kaut arī tas nav nepieciešams, jo kā jau minēju temperatūras dzīvoklī nav, lai varētu to regulēt uz zemāku.
Konsultējos ar sabiedrisko pakalpojumu regulatoru, kur saņēmu ieteikumu, rakstīt sūdzību par šo uzņēmumu un lūgt pārskatīt viņu aprēķina metodiku, ko arī darīšu. Lūdzu, visus, kuri vēlas iesaistīties ar šo uzņēmumu darījumos, vispirms rūpīgi pārdomāt, vai būs iespējas algot šo firmu par pakalpojumu, ja varbūt šis pakalpojums Jums nemaz nav vajadzīgs. Turklāt vēl būs jātērē laiks, lai rakstītu par šīs firmas darbu sūdzību un lai apturētu tās darbību.
SIA Mesa mājas lapā ir minēts, ka maksas sadalītājus un siltuma regulatorus uzstāda pēc apkures sistēmas būvdarbiem. Mūsu mājā 1. darbs ko veica, bija uzstādīt šos sadalītājus un pilnīgi nekādi apkures sistēmas būvdarbi netika veikti. Pēteris Ūsiņš uz šo jautājumu atbildi sniedza šādi: "Tā jau ir modernizācija, ka mēs uzliekam uz radiatora sadalītāju!" Tātad firmai interesē tikai uzlikt sadalītājus, lai iekasētu ātrāk naudu un gūtu peļņu. Tā kā viss, kas ir minēts mājas lapā ir tikai mājas lapā, bet dzīvē nekas netiek izpildīts! Uzņēmumā domā vienīgi par savu peļņu!

Komentāri (4)

profils 08.02.2013

Par "skaitītāju biznesu" šajā pašreizējā "tiesiskajā valstī".

Pirmais "skaitītāju biznesa" etaps = jebkādiem līdzekļiem piedabūt iedzīvotājus uzstādīt aukstā / karstā ūdens patēriņa, siltuma patēriņa u.c. skaitītājus, kas "vispārzināmajā praksē" izpaužas kā tiešs vai netiešs "spiediens" uz tiem, kuri nevēlas uzstādīt skaitītājus savos atsevišķajos dzīvokļu īpašumos - ieskaitot "pakalpojumu sniedzēju" pieņemtus juridiski nepamatotus lēmumus un "izdotus rīkojumus" par OBLIGĀTU skaitītāju uzstādīšanu, nepamatoti "izkalkulētu" vairākkārtīgi palielinātu "patēriņa normu" voluntāru noteikšanu, ja nav izpildītas nepamatotās prasības uzstādīt skaitītājus, dažādas "sabiedrisko aktivitāšu" manipulācijas, administratīvā un juridiskā šantāža u.t.t., un taml.

Otrais "skaitītāju biznesa" etaps = dažādas "ienesīgas" (gan "pakalpojumu sniedzējiem", gan arī skaitītāju tirdzniecības / uzstādīšanas / modernizācijas / sertifikācijas / verifikācijas kantoriem, kuri nereti izrādās "cieši saistīti" ar "pakalpojumu sniedzējiem") aktivitātes, izmantojot tehniski finansiālas manipulācijas uz pirmajā etapā panāktās "OBLIGĀTĀTĀS skaitītāju uzstādīšanas" bāzes. Vienlaikus arī - turpinot lētticīgo ļautiņu, kuri pakļāvās "spiedienam" par skaitītāju OBLIGĀTU uzstādīšanu, neierobežotu psiholoģisku čakarēšanu un elementāru aplaupīšanu, t.sk. ar komunālo pakalpojumu rēķinos iekļautiem "pārtēriņa papildaprēķiniem", "skaitītāju rādījumu korekcijām" un tamlīdzīgiem "finanšu instrumentiem".

Savukārt - saistībā ar iepriekš minēto, absolūti netiek ņemts vērā tāds "sīkums", ka - šajā "tiesiskajā valstī" spēkā esošajā likumdošanā VISPĀR NAV definēta kā obligāts pienākums un, līdz ar to, no šāda aspekta nekādā veidā NETIEK reglamentēta komunālo pakalpojumu patēriņa uzskaites mērinstrumentu (skaitītāju) uzstādīšana atsevišķajos privātīpašumos (dzīvokļos).

Muļķu Zemē "skaitītāju bizness" joprojām rullē, kā pa cūku taukiem! ;)))

Ja runājam nopietni, tad - tā vietā, lai pa dārgo pirktu un regulāri pa dārgo "sertificētu", "verificētu" un taml. "apsaimniekotu" n-tos ūdens skaitītājus KATRAM atsevišķam dzīvoklim - nesalīdzināmi lietderīgāk būtu iztērēt daudz mazāku naudiņu, lai dzīvokļu īpašnieki kopīgi iegādātos VIENU kontrolskaitītāju uz visu dzīvojamo māju: uzstādīšanai uz maģistrālā ūdensvada, līdzās ūdens piegādes kantora uzstādītajam / noplombētajam un šim kantorim piederošajam skaitītājam. Tur, kur šādi papildus kontrolskaitītāji jau ir uzstādīti, skaitītāju rādījumu starpība mēdz būt vismaz 30-50% un pat līdz 80% - "par labu" ūdens piegādes "biznesmeņu" nekad nepiepildāmajiem bezizmēra maciņiem, dabiski.

Vēl jo vairāk tas būtu lietderīgu tāpēc, ka (vēlreiz uzsverot būtiskāko) - šajā "tiesiskajā valstī" spēkā esošā likumdošana ne tikai nereglamentē, bet VISPĀR NEPAREDZ ūdens skaitītāju uzstādīšanu atsevišķos dzīvokļos, kur nu vēl - kā dzīvokļu īpašnieku "obligātu pienākumu", kā to apzināti pretlikumīgi mēdz pieprasīt pašvaldību / valsts / privātstruktūru "komunālbiznesa" kantori.

Ir sacīts: "DOMĀ līdzi!!!" ;)

-----

Iespējamajiem interesentiem, kuri izvēlas pienācīgi un pilnvērtīgi zināt un realizēt savas Likumīgās Tiesības:

Manastiesibas.lv » Forums

http://www.manastiesibas.lv/pun/index.php

Manastiesibas.lv » Forums » Dzīvokļa tiesības

http://www.manastiesibas.lv/pun/viewforum.php?id=20

Interneta portāls MANASTIESIBAS.LV - tā ir arī Tava iespēja zināt savas LIKUMĪGĀS TIESĪBAS.

Viens Likums - viena Taisnība VISIEM!

I ingaliepa 08.02.2013

Ja "skaitītāju biznesa" uzņēmuma vadītājs vēl atklāti pasaka: Mēs jums paaugstināsim cenu par šo pakalpojumu, ja Jūs neņemsiet mūsu skaitītājus, tad tā jau ir atklāta ņirgāšanās!

S SAV 23.04.2013

Cik man zināms, lēmumu par "skaitītāju sistēmas" ieviešanu pieņem dzīvokļu īpašnieku kopsapulcē ar balsu vairākumu. Tas pats attiecās uz metodikas izvēli. Tāpēc nedaudz savādi lasīt tādus pilnīgi vai daļēji "tukšus" pārmetumus.

E erty 20.01.2014

Man arī ar šo firmu ir sanācis "interesanti". Pats Pēteris Ūsiņš ir parakstījis dokumentu, kurā ir minēts, ka tiks atmaksāta starpība par novēlotu siltuma skaitītāju uzstādīšanu. Dokuments ir izrakstīts uz 1. decembri 2013. gadā. Ir jau pagājuši gandrīz divi mēneši un kompensāciju vēl neesmu saņēmis. Cik esmu zvanījis Pēterim Ūsiņam, tik arī esmu saņēmis atbildi par to, ka vēl nav veikts aprēķins. Vienu reizi viņš solīja, ka nedēļas laikā visu izdarīs un tā arī palika tukši solījumi.
P.S. Par zemo temperatūru dzīvoklī arī pilnībā piekrītu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes