SIA “MAXIMA Latvija”, Saharova ielā - Slikts serviss, Klientu apņirgāšana
Lūgums atgādināt galvenajai kasierei Tatjanai, ka viņa ir darbā, un kā attiekties pret klientiem.
Šī rupjā kundzīte, jau otro nedēļu, kad dodos iepikt cigaretes pirms nedēļas nogales, ar neadekvātiem komentāriem apsmēj klientu.
Vēlos redzēt, kur darba aprakstā ir punkts, par to, ka kasieres pienākumos ir izteikt komentārus par cilvēku pirkumiem. Kā arī, ja jau, kā konflikta iniciatore, vienīgais ko viņa var pateikt pretī, ir "Man ir labs garastāvoklis, ja jau jūs tur sēžat savos telefonos, kāpēc es nevaru pasmieties", piedodiet, atvainojiet, ne es turēju telefonu rokās abās apmeklējuma reizēs,un ne viens arī pirms manis rindā to neaizturēja ar šadu uzvedību.
Nezinu, kas tas par vecuma marazmu, bet ja cilvēks neapzinās kur atrodos, un kādu amatu ieņem, tad nevajag izgāst savas negācijas par citu klientu uzvedību, uz tiem klientiem, kas pat neveic šīs darbības, kuras viņa minēja, un ietekmē viņas "garastāvokli". Droši paskatamies kamerās, vai es skatījos telefonā.
Saprotu, ka kaitīgs ieradums, bet ja Jūs man savā darba laikā atļaujas šādi runāt ar klientiem, tad singri iesaku disciplinēt šo darbiniecīti, vai atlaist.
Vēl viņa pat centās, izsaukt apsardzes darbinieku. Redziet, tiem 3 cilvēkiem, ko veikalā ielaida bez maskām, un 5 kas nevīžo to pārklāt pāri savam degunam, neko nevajaga aizrādīt. Es biju ar pilnu sejas aizsegu, pāri degunam ar. Pirms viņa izsita čeku, viņa aizgāja pie apsarga, kautko viņam pateica, un atnāca atpakaļ, bez apsarga, jo vismaz viņam bija acis pierē un redzēja masku. Palika kur stāvējis, savā apsarga telpā.
Ja Jūs būtu spējīgi uzskatāmi aizliegt cilvēkiem lietot auduma maskas, kuras citi klienti un darbinieki ar lieto, tad nodrošiniet pie ieejas bezmaksas vienreizlietojamās maskas.
Tā kā nobeigšu ar to, ka Galvenās kasieres darbiniecei, nevajag klientus apņirgāt ar komentāriem: "Tā taču ir šallīte" (droši atvedīšu, pierādīšu uzskatāmi ka tā nav šalle" un "Puisītim vajag cigarētītes?",un ja jau ar šīem tekstiem uzrunā klientu, neviss "Labrīt" vai "Sveicināti".
Komentāri (2)
Jēzin... Izklausās, ka daudz asaru esi lējis šīs tantes dēl. Varbūt uzpīpē arī pirms veikala apmeklējuma? Tādā veidā maskā vēl ilgi sajutīsi pagājušo mirkli, un konfliktu būs mazāk!
Puisītim vajag uz Tvaika ielu, nevis cigarētītes.