SIA "M. Bērziņa zobārstniecības privātprakse" - Klīnikas vadītāja Māra Bērziņa attieksme pret bērniem
Nepatīkamā pieredze Māra Bērziņa Zobārstniecības klīnikā, Āgenskalna ielā 29.
Bijām pierakstījuši pie zobārsta savu 3,5 gadus veco meitiņu Māra Bērziņa Zobārstniecības klīnikā. Izvēlējāmies šo klīniku, jo jau iepriekš šeit bijām veduši savas meitiņas uz zobu pārbaudēm. Zobiņus pārbaudīja patīkama zobārste, kura ļoti labi māk atrast kontaktu ar bērniem.
Gaidījām kādas 2 - 3 nedēļas līdz pienāca ilgi gaidītā vizīte. Bijām ieradušies nedaudz ātrāk, tāpēc bija kādas ~ 15 minūtes jāuzgaida. Ienākot klīnikā, mazā sāka raudāt, jo bija nobijusies, ka būs jārāda zobiņi daktere un jālabo caurumiņi. Pēc kādām ~ 5 minūtēm no kabineta iznāca klīnikas vadītājs Māris Bērziņš , nesasveicinoties, uzsāka sarunu: " Tā, ir divi varianti, vai nu jūs ejat ārā no klīnikas, vai uzvedaties solīdi!"
Mēs izvēlējāmies doties projām, jo 3,5 gadus vecam bērnam ir grūti iestāstīt, ka nevajag raudāt, ka nesāpēs, ka tante tikai paskatīsies zobiņus, ka onkulis nevar izturēt bērna raudāšanu.
Godīgi sakot bijām diezgan šokēti par šādu attieksmi, nesapratni un neiecietību pret maza bērna bailēm no zobārsta.
Jāmin, ka uzņēmuma mājas lapā ir minēts, ka uzņēmums piedāvā bērnu zobārstniecību, taču realitātē klīnikas vadītājs ir neiecietīgs un izturas necienīgi pret saviem klientiem.
Mūsu garastāvoklis pēc šīs vizītes bija pilnībā sabojāts, kā arī bērnam palika nelaboti zobiņi!
Komentāri (18)
Ok, no sākuma ūs stāstat cik labi Jus labojat tos zobiņus iepriekš šaja klīnikā, beigās jau apgalvojat, ka ārsts vispar neprot iztureties ar klientiem. Jus izdomajat ka nu tur ir.
Ārsta uzvedībai es piekrītu pilniba, viņam kabinetā ir mazīņš berns, kurš turas un neraud, un tad no viesu telpas sākas šis koncerts. Jusu berniņam pat neko nesāka darīt. Lai pabeigtu darbu ar pirmo bērniņu, protams kaut kas ir jādara.
Man Jūs protams žēl, bet sūdzība nepamatota.
Ļoti muļķīgi ir stāstīt bērnam, ka nesāpēs!!!Kāpēc būtu jāsāp??? Šo vārdu vispār nav jālieto!
Pēc pieredzes zinu, ka pirms ārsta apmeklējuma pamatā raud tie bērni kuriem vecāki nepārtīra zobiņus., jo uzskata, ka bērns ir spējīgs tos notīrīt pats, vai to nedara vispār.
VarenaaTejkana, lūzu, lasiet uzmanīgāk tekstu. Dakterīte, kura iepriekš laboja zobiņus, un klīnikas vadītājs ir divi atšķirīgi cilvēki. Kā arī kabinētā nebija neviena cita bērniņa.
Romija, diemžēl Jūsu pieredze Jūs ir pievīlusi, jo ļoti rūpīgi bērniem pārtīram zobiņus.
Ja jūs bērnam tīrītu zobus tad tie būtu intakti.
Māris Bērziņš ir viens no labākajiem, profesionālākajiem zobārstiem Latvijā. Varbūt tajā dienā ārstam bijusi grūta diena, problēmas, tālab bijis tāds tonis. Mēs jau to nevaram zināt, bet nevajag jau uzreiz rakstīt sūdzību. Visi tak esam cilvēki. M.
It īpaši Mārim Bērziņam tāda uzvedība nav atļaujama, jo viņš ir vadītājs tas nozīme savas klīnikas "sēja".
Tomēr, ja tu piedāvā maksas pakalpojumus, tad lūdzu uzvedies attiecīgi, jo klienti ir ne tikai tie, kas sēž kabinetā, bet arī koridorā, pie visa pie tā, tomēr jādomā par vārdiem runājot ar 3.5 g.v. apmeklētāju.
Jūs nevēlaties saprast, ka jūsu bērns nav vienīgais klīnikas apmeklētājs un piecu minūšu laikā(kamēr bērns raudāja) varējāt izdomāt, ka vajag iziet ārā- pastaigāties, nomierināties, aprunāties ar bērnu. Nevar pieņemt 3.5 gadus jaunu, raudošu bērnu zobu labošanai, ārsts nespēs neko izdarīt. Tas, kā bērns uzvedās zobārsta krēslā, ir vecāku problēma. Ja nav iespējams nodrošināt adekvātu uzvedību, tad ir citas iespējas salabot zobus-piem. narkozē.
Domāju, ka Dr. Bērziņš to jums arī centās pateikt.
Hmm...2th Jums nav taisnība ;) esam atraduši brīnišķīgu dakterīti, kura spēja panākt, ka bērns neraud un vairs nebaidās iet pie zobārsta!
Iespējams, ka Jums nav bērnu, tāpēc arī īsti neizprotat situāciju, spriežot pēc komentāra :)
Izskatās, ka bērni ir tikai jums. Situāciju izprotu daudz labāk kā jums varētu likties. Jūtu līdz brīnišķīgajai dakterītei, jo lietas būtība nav bērnā, bet jūsos. Lai veicas!
2th, labi, lai tā būtu, lai arī Jums veicas!
Tāpēc jau šāda lapa ir, lai katrs varētu izstāstīt savu pieredzi. Protams, sliktas dienas un negarastāvoklis var būt katram, bet, izlasot šādu komentāru, es izvēlētos citu klīniku. Mazs bērns ir nesavaldīgs un raud, zobārsts tāpat ir nesavaldīgs un skarbi norāda viņam ar pirkstu uz durvīm. Kaut kā pagrūti šādā situācijā nostāties ārsta pusē. Pieaugušajiem vienas prasības, bēbjiem citas:)
Un vēl bakstīt mammu, ka viņa savu bēdu izstāstīja? Apzinīga sieviete, bērns savā vecumā pie zobārsta bijis jau vairākas reizes, tātad rūp viņai tie zobiņi. Par to būtu pelnījusi vismaz taktisku attieksmi. Un mūžīgais arguments- ja jums zobi nav kārtībā, jūs tos slikti tīrat:) Tādā gadījumā vismaz pašiem zobārstiem plombju nebūtu.
Kā var teikt bērnam ejot pie zobārsta, ka neko nedarīs, tikai apskatīsies?
Es tad tā arī darītu, tikai apskatītos un sūtītu prom uz institūtu:)
Jā, zobārstiem ir gan plombes, gan protēzes, iedomājieties, arī zobārsti reiz bija bērni un izbaudīja padomju laika zobārstniecību, kad nekādas tehnoloģijas nebija attīstītas.
Bet zobārsts seko līdz gan saviem, gan savu bērnu zobiem un manai meitai 11 gadu vecumā nav nevienas plombes!
Tomēr interesanti, kāpēc plombes un protēzes ir arī tiem zobārstiem, kuri padomju laika zobārstniecību neizjuta, jo dzīvoja progresīvākās valstīs? Un vai tiešām VISIEM zobārstu bērniem pietiek ar rūpīgiem vecākiem, lai iztiktu bez kariesa?
Labdien! Veca sarakste bet tomēr. Lasu tikai sliktas ziņas , tapēc domāju pievienot savu pieredzi. Man bija apaukstēts 6.zobs un sapampis vaigs - sajūta slikta. Meklēju kādu speciālistu - tiku pie zobārsta Māra Bērziņa. Varu teikt tikai to labāko - pozitīvs, nemānījās teica kā ir - jārauj, izskaidroja kapēc. Pirmajā reizē nepaklausīju,dzēru antibiotikas. Bet pēc divām dienām palika sliktāk. Zvanīju vēlreiz. Mani paņēma kā akūto starp pacientiem tajā pašā dienā. Zobu izrāva, ātri bez sāpēm neskatoties uz manu milzīgi piepampušo vaigu.Par cik meklēju pati par viņu atsauksmes un lasīju tikai to negatīvo. Tad nolēmu ka jāraksta arī labās lietas. Paldies dr.M.Bērziņam!
Bērziņa ārsta daudz man labo un ielika implantus. Pilnīgi bez problēmām. Viņš ir profesionāls.
Man par Māri Bērziņu ir tikai labas atsauksmes, tik sirsnīgu un atsaucīgu un zinošu zobārstu novēlu visiem.Mans bērns ari kādreiz baidījās no zobārsta, jo iespaids tika sabojāts citā zobārstniecības iestādē, bet ar Māri toreiz mans 4. gadus jaunais jaunietis atrada kopēju valodu,un no tās reizes tika paziņots ,ka viņš tikai iešot pie Māra.
Pievienojos pozitīvajam. Nevaru pateikt neko sliktu par šo zobārstniecības praksi. No pieredzes varu pateikt, ka Dr.Bērziņš ir ļoti iecietīgs pret bērniem un pilnīgi saprotu viņa rīcības iemeslus. Iespējams, ka ne mazs bērns, bet pacients gan jau, ka dakterim bija kabinetā, kā arī visiem pārējiem dakteriem, kas tajā dienā tur strādāja. Protams, ir normāli, ka bērns raud, bet no ārstu viedokļa, tas nav pieļaujams, ka pa visu klīniku bļauj viens mazais. Ārstam ir jāveic kvalitatīvs darbs un klientu tomēr arī ietekmē apkārtējā vide. Grūti veikt darbu ar raudošiem bērniņiem apkārt..
Man 83. Labākais zobārsts manā mūžā ir Māris Bērziņš. Pie viņa jūtos kā pie saprotoša, iejūtīga, sirsnīga radinieka. Bailēm nav kad rasties. Līdzīgas atsauksmes dzirdu arī no draugiem, kuriem viņu ieteicu ; viņi saka paldies man!