SIA BT Market - Slikts serviss
2022. Gada 05. Maijā ap plkst. 15: 10 pēc ilgām meklēšanām un salīdzinājumiem atradu un nolēmu nopirkt, kā man šķita, optimālākās pēc Cenas un kvalitātes metāla durvis vietējā veikalā Sia Bt Market (Kuldīgas iela 30, Ventspils, lv-3601) . Ne lētas, ne dārgas, bet tomēr veikala ekspozīcijā tās bija dārgākās durvis par 550 euro. Montāžu par 80 euro arī izvēlējos uzticēt šim uzņēmumam.
Jau gatavojoties svinīgi atvadīties no 630 euro, notika tas, ko no “mūsdienīga” uzņēmuma gan negaidīju. Zemāk saīsināts dialogs, tā kā es viņu atceros.
Klients: vai jums ir līgums, kurš man būs jāparaksta?
Pārdevēja: jā, ir.
Klients: kā es varu iepazīties ar šī līguma projektu?
Pārdevēja: (negatīvi) nekā! Ko jūs vēlieties no tā līguma? Ko jūs vēlieties tur lasīt? Nekas tur līgumā nav!
Klients: (mierīgi) pirms iegādes es vienkārši vēlos iepazīties ar līguma saturu.
Pārdevēja: (noraidoši) iepazīsieties pirms parakstīšanas, kāpēc man ir jāprintē līgums katram, kurš nāks no ielas un prasīs man līgumu? Līgumu es jums gan neprintēšu! Jūs esat pirmais, kurš tā prasa līgumu!
Klients: (mierīgi) es atnācu iegādāties pie jums durvis un pirms iegādes vēlos iepazīties ar saistošo līguma saturu. Es nevaru parakstīt to, ar ko neesmu iepazinies. Atsevišķi printēt nav nepieciešams, variet iedot vismaz līguma paraugu.
Pārdevēja: (negatīvi) ņemiet, lasiet no datora (pagriež datoru) .
Klients: (sākot lasīt, mierīgi) esmu samulsināts un nevaru saprast kāpēc tā notiek, kāpēc klientam līguma projekts nav brīvi pieejams un kāpēc ir tāda attieksme? Ja ir grūtības var izprintēt tikai vienu līguma projekta paraugu, lai katrs ieinteresēts klients viegli un bez šķēršļiem ar to varētu uz vietas iepazīties.
Pārdevēja: (pagriežot datoru uz savu pusi, agresīvi) ziniet, vispār man nav uz jums laika. Man šī saruna ir nepatīkama!
Klients: (mierīgi) atvainojos, ka jūs patraucēju (neatgriezeniski aiziet ar naudu pie cita pakalpojumu sniedzēja) .
Tātad summējot – klientam bija jālūdz piedošana šim uzņēmumam par to, ka ir atnācis nopirkt durvis un saņemt pakalpojumus 630 euro vērtībā, un ir palūdzis iepazīties ar saistošo līgumu!?
Vai tas nav padomju laika absurds!?
Paldies dievam, mūsu pilsētā ir vairāki brīnišķīgi uzņēmumi, kuriem ir gan adekvāta attieksme pret klientiem, gan pakalpojumu līgums ir “caurspīdīgs” un brīvi pieejams pēc pirmā klienta lūguma, neesot paslēpts aiz visām taisnībām un netaisnībām.
Subjektīvi mans viedoklis, bet vai nu pārdevējai toreiz bija krietni “neveiksmīga” diena un ar tādu uzvedību viņa mēģināja “pašapliecināties”, vai nu, iespējams, pārējiem potenciāliem klientiem sadarbībā ar šo uzņēmumu jābūt īpaši piesardzīgiem – vai šobrīd var droši apgalvot, ka ar uzņēmumu, kuram uz klientu “nav laika” un kuram klienta iepazīšana ar pakalpojumu līgumu ir “nepatīkama saruna”, noteikti viss ir kārtībā?
Padalījos ar savu negatīvu pieredzi ar sia bt market pārdevēju, cerot, ka turpmāk tāda attieksme pret klientiem viņiem nebūs pastāvīga.
Pievienot komentāru