Sia Bravo/LB veikali - Darba devējs
Gribu brīdināt,kas vēlās uzsākt darba gaitas Sia Bravo.Pārdomājiet labi,vai minimālā alga ir tā vērts,lai ietu turp strādāt.
Piemaksas nesaņesi,lai kā censtos.
Jaunā personāla aita(Irita Vimba(salaka)) jums sasolīs debesumannu,NETICIET.
Viņu "augstie"apkalpošanas standarti tagad atgādina Drogu murgus.Pircēji,saka,ka turpmāk nenāks jo nevēlās dzirdēt šos standartus.
Komentāri (24)
Uldis P.arī nekam neder, kā boss(parodija), kaut gan lielisks tandēms ar aitu(Salaku)...
Nu tad beidzot kāds ir saņēmis drosmi kaut ko ierakstīt par šo kantori.
Nupat šis kantoris sāk atgādināt, sprāgušu kaķi, kurš smird no visiem galiem.
Salaka(labi pateikts)tik tālu ir samaitājusi gaisotni, ka vairāk nav kur.Murgs murga galā.Sestdienās, svētdienās vazājās pa veikaliem, kamēr ģimene sēž mašīnā, tur ir jābūt "daudz prātam""
Labākos vadītājus atlaiž, citi labi uzraksta atlūgumus, idiotisms.
Drīz kantoris pats stāvēs aiz letes, jo pieredzējušie pārdevēji paši palēnām aizies.
SALAKA gan ir pa dumju lai veiktu pārdevējas darbu, tam darba vajag arī smadzenes.
Kamer es domaju-kads mani apsteidza.Tuvakaja laika man nau laika.Driz SIA Bravo dabus trukties.
Urrā!!!Beidzot kāds ir sadūšojies!!!Vai tiešām Priekuļa kungs neredz kādu kaitējumu nodara biedrene sALAKA šai firmai!!!
Visi, kas izpauduši savas domas ir malači.Tā tik turpināt!!!
Salakai vajadzētu, nevis personāla daļā sēdēt, bet gan savā sektā(folkloras kopā Grodi), visu mūžu ar zirga astriem, pa vērša zarnām vilk(čīgāt vijoli).
Slepenie pircēji ir kaut kas unikāls, tik viszinošas personas, kas staigā pa veikaliem, ar hronomertiem kabatā.
Un cenas, mēs jau esam pārspejuši SKY veikalus.Mārketings vienkārši "super".
Tik tiešām, sāk līdzināties Drogām jau, kad ieeju veikalā, gribas kko paskatīties, ne bet pārdevēja nāk un prasa vai nevajag palīdzību, es saku nē, bet tai pašā laikā saprotu ka tas ir viņas darbs, ja tiešām na vajadzētu kkādu palīdzību es pienāktu un pajautātu, kaitina ka nāk un piekasās, atrāk gribas iziet no veikala, un tā arī neko nenopērkot
То что происходит сейчас в SIA BRAVO это просто катастрофа... Все действия направлены не на повышение товарооборота... Коллектив разрушен, а тот что остался находится под постоянным психологическим давлением... Чего стоит Kristine - как профессиональный торговый работник - это просто пипец!!!
А как вам новое оформление внутренних помещений магазинов - УЛЬТРА СОВРЕМЕННОЕ картонное украшение на верхней части стендов - нет слов !!! Откройте учебнике по экономике и торговле, но не американской, а советской, почитайте Карла Маркса - может найдете информацию для увеличения товарооборота и прибыли...
Pilnīgas ārprāts, kas tagad risinās Bravo, absolūti piekrītu, par jauno veikala noformējumu, kartons pielīmēts, ta nu gan " šiks un bļesks".Viss glaunākie protams ir "jaunie"ekrāni, lai alkāni redz cik maksā viņu Agdams, bet tie kas stāv ārā, lai redz cik kurš maksā un kādus atlikumus saņem, kuram jāseko lai iedotu pa galvu un atņemtu šos atlikumu.
Protams, slepenie pircēji, vispār ir super personas, cik labi viņi pārzin, gan kāda forma kuram mugurā(ikdienā lietota vai lietišķa) un ideāli pārzin cilvēku acu skatienus(vienaldzīgs, atturīgs, laipni atturīgs, pozitīvs, neitrāls).Viņi ir gan stilisti, gan seju mīmiku speci, gribētos gan zināt kurš viņus ir pieņēmis darbā, vai atkal Salaka??
Secinājums, jālasās ātrāk no turienas projām, kamēr vēl šis iestādījums nav nogājis uz grunti, ar savu "brīnišķīgo mārketingu".
Kā jau cilvēki ir šeit izteikušies, bravo tiešām ir zaudējis savu spožumu, žēl tikai tas, ka ofiss to vēl nesaprot un visu vainu noveļ uz veikalu darbiniekiem, savu vainu nekur nesaskatot.
Izvietojot veikalos jaunos hlamus(monitorus un plakātu izgaismotājus logos)nekas labāks nekļūs.
Un tā saucamis apkalpošanas standarti, pircējus tik tiešām ir sākuši jau atbaidīt.Sāk likties, ka tie ir izdomāti lai apmierinātu vienas neapmierinātas mātītes(salakas)un viena kompleksu mocīta vīreļa(ulda p)murgainās iedomas par savu varu.Tas ir apm.no sērijas kuram mazāks krāniņš.
Tā, visi atlaisti nahuj! :)
Salaka, tev kā augstāk stāvošo nahuj atlaiž pirmo.
A man pohuj, man spravka!
Esmu strādājis tur kādus 5 gadus atpakaļ viss bija OK. Bija gan mīnusi ziemā bija baigi auksti jo tur tā telpa nebija apkurināta un internets izmatoja Dial-UP kuru jau uzskatīju par izmirušo tehnoloģiju, bet ar to var sadzīvot.
Sviests. Atnāk jauns cilvēks uz firmu un liek jums atvērt muti un normāli aprunāties ar pircējiem kā jums uzreiz spuras gaisā. Nu jā nevarēsiet vairs to vien darīt ka pļurkstēt pa telefonu un lasīt grāmatas darba laikā. Tagad tak būs pa īstam jāstrādā, lai saņemtu iepriekš haļavno algu. Zinat ja negribat šādu darbu- tak ejat uz citu, neesat jau piesietas. Neko jau jums neuzspiež. Ja pašas nesaprotat klientus un nejūtat kad un kuram kā jāpalīdz, tad varbūt pajautājat sev vai strādājāt īstajā profesijā.
Optimistei
Slikts kantoris, ja jau līdz šim esat maksājuši haļavnuju algu!Ja godīgi, tad par tādu algu tikai pārģērbties, nu vēl kādu pircēju apkalpot! Normāli aprunāties, saprast un just pircējus nav tas pats kas deklamēt (baidoties no superīgajiem psihologiem-slepenajiem pircējiem)apkalpošanas standartus, kuri der Statoilā bet nekādi alkohola pārdotuvē.Pietiek jau ar citiem iestādījumiem, kur tev klūp virsū ar saviem:kā jums palīdzēt:, līdz brošai.Šeit jābūt CITAI PIEEJAI! Ļaujiet cilvēkam pašam izvēlēties (ja neprasa) no kā viņš viņš paliks dumjš, svēta lieta!! Par spurām runājot! Ja, Optimiste, nezin-tad zivs pūst no galvas, arī Āfrikā!
Uz Sūnu ciemu kādreiz veda lāci, bet šim kantorim laikam būs vajadzīgs viss Jeloustounas lāču rezervāts!Varbūt ārzemnieki padalīsies ar mums lietas labā, citādi sāksim čurāt stāvus.Būs jauns standarts!
Из 16 высказываний 15 негативных оценок работы фирмы - что из этого следует?????? И нам не новый человек приказал открыть рот - в торговле всегда с клиентом разговаривают! Просто не надо разбазаривать хороших работников и набирать тех, которым все равно где работать... Коллектив создают и удерживают, ценят и поощряют( если есть за что) и такие работники в SIA Bravo есть !!! А каких уже нет!!! По поводу халявной зарплаты - это вообще оскорбление...Нам нравится наша работа, нам не нравится подход к проблемам и их решения.. А заученные фразы у кассы - только раздражают покупателя, ну есть же целая наука ПСИХОЛОГИЯ ТОРГОВЛИ - бляха муха - для кого она написана????????
Par ko Jus te visi blaustaties.Runa jau ir par to ka kantoris izturas pret darbiniekiem.Par kadu halavnuju algu iet runa.Tas kapeikas ko katru menesi nomet pardevejiem.JA, JA nomet.Apsmiekls.SIA Bravo ir unikala firma, viena no tam retajam, kura neciena savus kolegus[pardevejus].Pardevejas ir tas, kas strada, strada un nes firmai ienakumus un dzivibu.Katra menesa 10-tajos datumos ieiet SIA Bravo veikalos ir bailes.Preti stav nikni, satriekti darbinieki.Vini ir sanemusi[halavnaju] algu.Soks ir vinu sejas.Par to pirmkart vajag domat SALAKAI.Vinas izdomato darba apmaksas tabulu, varetu izmantot pati sev.Nevajag list pakala neredzamajam, mes, esam blakus.Pirmkart vajag domat par tuvakajiem, mums pardevejiem. Es esmu prom no si cusku midzena.Iestajos darba kur darbinieki ir prioritate.Esmu laimiga.Jutu meitenes Jums lidzi, turaties.Atbalstisu cik varesu.
Njā tikko aplūkoju, ka šī firma meklē darbiniekus - izlasot veco darbinieku atsauksmes jau esmu pārdomājusi! Paldies par atsauksmēm!
Katru mēnesi, kad ir algas diena saskaramies ar murgu, saņemam arvien mazāk. Pēc inventurām jāmaksa milzigas summas, it kā par iztrukumiem. Mēs esam vainīgas pie tā, ka atbrauc nemākulīga grāmatvede, kura neprot skaitīt un pēc tam liek mums maksat. Kur meklēt taisnību??? ?
Esmu strādājusi LB veikalā un teikšu jums tas bija murgs!sasola baigo algu un beigās nesaņēmu pat minimālo!!!par ikdienas pārbaudēm no ofisa un stulbo kļūdu meklēšanu par ko noņem algu es jau klusēju!Un vai nezinu strādā tur vai nē tāda Kristīne!pretīga un nekaunīga dāmīte!kā arīvisi no LB Jomas ielā personāla!Cilvēki ja jums nav žēl savas veselības tad ejiet tur strādāt!!!Krāpšana pilnā apmērā!!!