Schadler servisa centrs - Slikts serviss
Schadler servisa centrs.
Nekad nevienam neiesaku pie viņiem griezties.
14.04.21. Ievēroju ka manam side by side ledusskapim nesaldē saldētava. Bija jau vēls, atstāju uz nākamo dienu.
15.04.21. Sazvanīju Schadler servisa centru, izstāstīju problēmu saņēmu atbildi ka sazināsies ar meistaru un man atzvanīs.
16.04.21. Zvanu uzzināt vai meistars apzināts. Saņemu atbildi ka nevarēšot palīdzēt. Pag, kā, Jūs nemaz neesat apskatījuši un atsakat? Vēlāk vakarā saņemu zvanu ka ledusskapis jāatslēdz uz vismaz 25h un tad jāieslēdz. Ok, izdaru, nestrādā.
19.04.21. Zvanu un saku ka nekas nestrādā, atbild ka sūtīs meistaru. Tai pat dienā ar mani sazinās meistars un norunājam ka nākamajā dienā būs, diagnostika 40€.
20.04.21. Ierodas meistars, laipns, darbojas, nosaka ka bojāts kompresors, jāmaina. Uz vietas nav, jāpasūta. Nodošot informāciju atbildīgajai personai un informēs mani.
20., 21., 22. Zvanīju uzzināt, vai varēs pasūtīt detaļu, tā arī kārtīgu atbildi nesaņēmu, gaidot epastu no ražotāja ar atbildi.
23.04.21. Saņēmu sms ziņu no servisa centra, ka kompresors izsūtīts, būs Latvijā 10-12 dienu laikā. Tad ar mani sazināšoties meistars, lai vienotis par ierašanos.
28.04.21. Uzzvanīju painteresēties vai ir kas zināms par kompresoru. Gaidam, ražotājs neko neatbildot.
Te jau sāka zust mana pacietība. Gaidam.
05.05.21. Pazvanīju servisa centram uzzināt kāda virzība, cerība. Atbilde man izsita pamatu zem kājām. Kompresors nav izsūtīts, tagad meklēs kur Eiropā atrodas šāds kompresors un tikai 10.05.uzzināsim no kurienes varēs sūtīt. Nopietni? To nevarēja uzreiz, pusotru mēnesi atpakaļ?
Uzreiz sazvanīju random meistaru, nosūtīju kompresora foto un tā datus un nākamajā dienā man tika uzstādīts analogs kompresors ar garantiju.
Servis centrā tikai ņirgājās par cilvēkiem. Nekad, nevienam neiesaku griezties Schadler servisa centrā. Ļoti slikta attieksme, bezatbildība.
Pievienot komentāru