Samsung.lv e-veikals - Pasūtījums netiek izsūtīts, slikts klientu serviss
Vēlos saņemt paskaidrojumu no Samsung Latvija un Sia Premiumstore par to, kādēļ netiek ievēroti noteikumi par pirkumiem e-tirdzniecības forumā (pieejams https://www.samsung.com/lv/shop-faq/terms-of-purchase-made-in-e-shop/) , esmu veikusi 6. Šo noteikumu punktā ietverto ātrumu, proti, esmu ar jums sazinājusies gan rakstiski e-pastā, gan telefoniski ar klienta atbalsta centru. Vēlos jo īpaši uzsvērt šo noteikumu 9. Punktu preces tiek piegādātas termiņā, kas norādīts pirkuma pasūtījumā, kad tiek izvēlēta piegādes metode un piegādes adrese. Piegādes termiņš sākas pēc apstiprinājuma nosūtīšanas. Pasūtījuma apstiprinājumu saņēmu 27.03. 2021. Vakar, 31.03. Klientu atbalsta centra darbiniece laipni norādīja uz šo noteikumu 10. Punktu pasūtījumiem, kas iesniegti līdz plkst.13: 00, piegādes laiks ir līdz 3 darba dienām, citādi – 5 darba dienas. Šis punkts ir šķietami apzināti šādi formulēts, lai dotu pārstāvim vairāk laika preces piegādei. Tomēr šobrīd ir pagājušas jau 4 darba dienas kopš pasūtījuma apstiprināšanas, bet prece pat nav izsūtīta, tādēļ ir ļoti mazas izredzes to saņemt 5 darba dienu laikā. Nekur pasūtījuma veikšanas laikā netika norādīts, ka prece ir iepriekš piegādājamo preču kategorijā, bet pat tad šo noteikumu 11. Punkts nosaka, ka pircējam iepriekš tiks paziņota jebkura iepriekš-piegādājamo preču piegādes aizkavēšanās. Pat par standarta preces kavēšanos nekas netiek paziņots un zvanu centra darbinieces attieksme nebija klientam pretimnākoša.
Vēlos saņemt pasūtīto preci un paskaidrojumu par procesa kavēšanos. Fakts, ka tuvojas svētku dienas neietekmē situāciju, jo pasūtījums tika veikts ievērojami pirms valstī noteiktajām svētku dienām.
Pievienot komentāru