Salvo MD IQOS SIA - Slikts serviss
2022.gada 13.jūlijā saņēmu IQOS 14 dienu izmēģinājuma iekārtu. Iekārtu saņēmu attālināti ar kurjerpasta starpniecību. Atverot iepakojumu secināju, ka iekārtas sanitārais stāvoklis neatbilst IQOS telefonkonsultanta minētajam apgalvojumam, ka saņemtā iekārta, kura paredzēta koplietošanai būs tīra un dezinficēta.Iekārta bija klāta ar lipīgu vielu, netīrs bija arī iekārtas iepakojums, un pievienotie palīglīdzekļi. Kad veicu iekārtas aptīrīšanu ar dezinfikcijas šķidrumu, vates tampons kļuva netīrs-brūns. Veicot karsējamās iekārtas tīrīšanu ar tam paredzēto klāt pievienoto kociņu, secinu, ka netīra ir arī pati ierīce, klāta ar brūnu ķepīgu vielu,iespējams, tabaku. Ņemot vērā ierīces antisanitāro stāvokli, to lietot nevēlējos, uzreiz pēc fakta konstatēšanas (saņemšanas dienā) sazinājos ar IQOS telekonsultantu, un izklāstīju situāciju. Konsultante minēja, ka nodos informāciju atbildīgajam dienestam, un ar mani sazināsies, lai informētu par tālāku rīcību. Tā kā neviens ar mani nesazinājās, zvanīju klientu centram vēl 2x. Atkal sekoja tāpati atbilde- nodos atbildīgajam dienestam, un ar mani sazināsies, lai gaidu. Protams, neviens nesazinājās. 2x situàciju izklāsīju facebook IQOS klientu čatā, nosūtot fotogrāfijas. Uz ziņojumiem neviens neatbild, izņemot automātisko atbildētāju.
Šodien nedēļu pēc vienpusējas saziņas no manas puses man piezvana- neviss (!) IQOS pārstāvis, bet kurjerkompānija, apgalvo, ka atrodas pie manas mājas, un atvedusi man sūtījumu. Sūtījums ir cita IQOS ierīce. Bez jebkādiem paskaidrojumiem, ko darīt ar iepriekšējo.., atdot kurjerim? Sūtīt caur pakomātu? Nest uz veikalu? Komunikācija 0! Kurjers nesaprašanā paņem atpakaļ atgriešanai netīro iekārtu. Atkal man ir jātērē savs laiks jāzvana IQOS telekonsultantam, jāstāsta viss no jauna, jāprasa kā rīkoties, kad atgriest šo? Kur atgriest(nekāda atgriešanas kurjera lapa nav pievienota). Esmu vīlusies šajā pakalpojumā, un man nav saprotams, kā šajā vīrusu laikā iespējams klientam notot fiziski netīru, antisanitāru iekārtu?! Nav saprotams klientu apkalpošanas serviss, komunikācija, un vēlme risināt situāciju 0 ! Kā uzņēmuma vadītāja varu apgalvot, ka manā uzņēmumā, ja klientam radusies problēma, tad tā tiek atrisināta, par radušos situāciju tiek sniegta atvainošanās, un pārliecināšanās vai problēmas risinājuma klients ir apmierināts. Un tieši tādēļ teju 20 darbības gadu laikā, man nav nevienas publiski risinātas vai savstarpeji neatrisinātas sūdzības! Iesaku uzņēmuma pārstāvjiem vairāk rūpēties par saviem klientiem, lai būtu mazāk nepatīkami pārsteigumi.
Par šo situāciju informēšu televīziju, PTAC un veselības dienestu, tīri, lai pasargātu potenciālos iekārtas izmēģinātājus, un aicinātu pašiem saņemto iekārtu rūpīgi notīrīt dezinficēt pirms lietošanas. Kā arī atceraties, ja radīsies kādas problēmas- atsaucība no uzņēmuma būs 0! Tā kā padomājat vēlreiz vai tas ir jūsu laika vērts..
Komentāri (1)
Nekad no uzņēmuma pūses neviens nav saņēmis 0. Vienmēr viss uz līmeņa... Gālvenais uzreiz vērsties uz Iqos, nevis rakstīt šeit... Tur cilvēki strādā, ne roboti.