Salon Line - Slikts serviss
Ļoti nepatīkama komunikācija ar puisi/vīrieti, kurš strādā par administratoru. Kādu laiku atpakaļ, mana kolēģe stāstīja, ka aizejot uz salon Line, pie administratora gribēja uzzināt, kā var iegūt atlaižu karti, kā persona, kura mācās skaistumkopšanas jomā, taču attieksme esot bijusi ļoti augstprātīga, iedomīga, un izturēšanās, kā pret kaut kādu noziedznieci, krāpnieci, kura tikai grib dabūt atlaides, sīkāk neizplūdīšu detaļās, bet garastāvoklis tika sabojāts uz visu dienu. Nu ok, gadās, puisim varbūt slikts garastāvoklis, problēmas ģimenē, sāp vēders... Bet... , arī pati uz savas ādas pārliecinājos par to, ka šim cilvēkam vienkārši katastrofāli trūkst komunikācijas prasmes un uzskatu, ka šādiem cilvēkiem nav jāstrādā tiešā kontaktā ar klientiem. Pati daudzus gadus strādāju apkalpojošā sfērā un zinu ko nozīmē labs serviss un kā jāsarunājas ar klientiem. Tāpēc jau tu tur esi - lai savam klientam visu izskaidrotu un atbildētu uz viņam neskaidriem jautājumiem, nevis uzvestos kā dievs vai izturētos pret klientu kā idiotu, kurš neko nesaprot. Neesmu no tiem cilvēkiem, kuriem patīk sūdzēties, bet no otras puses, kāpēc man jāpacieš, ka pret mani tā izturās, ja es runāju laipni un pieklājīgi un tikai gribu noskaidrot sev interesējošu informāciju. Varbūt jāpadomā vai šis ir īstais darbs vai arī jāapmeklē kādi klientu servisa kursi.
Komentāri (1)
Man sodien bija tiesi sada veida situacija… tikai zvaniju pa talruni. Loti nelaipns un bezkaunigs pardevejs veikala. FUI!