Salon Line - Slikts serviss
Pirms 8 mēnešiem iegādājos hidraulisko pedikīra krēslu, kura cena bija 400€. Esmu viņu lietojusi ļoti maz, tādēļ termins "nolietojums" šeit būs nevietā. Katrā ziņā krēsls sāka izdvest tādas tikšķošas skaņas. Sākumā nesapratu, kas ir pie vainas, līdz sapratu, ka skaņas paliek arvien biežākas un skaļākas. Beigās ievēroju, ka procedūras laikā krēsls pats ir nolaidies stingri zemāk, nekā viņš bija pacelts, respektīvi, krēsla augstums procedūras laikā bija pazeminājies. Kā arī tā skaņa bija neizturama gan man, gan maniem pacientiem.
Zvanīju veikalam, un atbildēja man vīrietis, kurš bija laipns, bet sapratis situāciju atbildēja, ka man vairs neesot garantija, ka garantijas termiņš ir pusgads. Kaut vai katras preces garantijas termiņš ir divi gadi. Labi, negribēju strīdēties, un viņš piedāvāja, ka varu aizvest krēsla hidraulisko daļu uz veikalu, un, ka dienas lakā viņi apskatīsies un sataisīs, ja vaina būs eļļas trūkumā. Un varot braukt, kad gribu un viss tiks izdarīts. Labi, pēc 3 dienām vakarā bija izdevība viņu aizvest (atrodos 100km no rīgas) un sapratu, ka viņu meistari nākamā dienā no rīta savākšot un noteikti uzreiz zvanīšot. Piebildīšu, ka ienākot veikalā, reģistratūrā sēdošās sievietes attieksme bija pilnīgi pretīga. Protams, kad viņa saprata, ka esmu piekritusi par pakalpojumu maksāt 15€, attieksme krasi mainījās. Biju sarunājusi, ka citi, man pazīstami, cilvēki viņu nākamajā dienā savāks, lai nav speciāli jābrauc pašai. Nākamā dienā pēc 11: 00 zvanu viņiem, lai brīdinātu, ka man viņu noteikti vajadzēs līdz tās dienas pēcpusdienai, saņēmu atbildi, ka krēslu tikko tikai ir aizveduši pie meistariem. Un es ar to pašu puisi sarunāju, ka viņš man atzvanīs, kad būs kaut kāda skaidrība, vai problēma ir tā pati domātā, un japielej ir tikai eļļa, vai ir dziļāka problēma. Pēc plkst. 13: 00 viņš man atzvana un saka, ka meistars esot apskatījies, pielējis eļļu, bet krēslu es šodien nedabūšu, jo esot pēctam jāpārbauda vai problēma ir novērsta un to varot izdarīt paturot krēslu zem spiediena, cik viņš var izturēt un vai atkal nelaižas uz leju. Uz ko, protams, es atbildēju, ka nevaru gaidīt, jo esmu paņēmusi dēļ šitā brīvdienu un man jau rīt no rīta vajag pacientus uz tā paša krēsla sēdināt! Un ja kas, varu pati pašā vakarā atbraukt pakaļ, lai iegūtu vairāk laika. Viņš man atbildēja, ka centīsies paskubināt meistarus un atzvanīs. Pienāca plkst. 14: 30, protams, nesaņemot ziņu, zvanīju pati, jo man sarunātie cilvēki drīz brauks pie viņiem pēc krēsla, bet nesaprot, vai dabūs, vai nē. Uz zvanu atbildēja man citi darbinieki un teica, ka puisis izgājis pudienu pārtraukumā. Labi, līdz 16: 00 puisis vēl nebija atpakaļ. Man sarunātie cilvēki aizbrauca uz viņu veikalu, prasīt, kas notiek ar krēslu? ! Pēc tam sagaidījuši, kad puisis ir atgriezies darbā, sazvanot meistarus saņemam atbildi, ka krēslam, protams, nekas nav salabots! Bet gaidīt līdz nākamajai dienai nevaru, (nu nevar jau zināt, cik ilgi šitais remonts būtu ievilcies) , tā kā brauca pakaļ uz viņu servisu un atpakaļ saņēmu tieši tādu pašu krēslu, kādu atvedu, vispār nekas nebija paveikts! Tā tad visi mani pūliņi bija galīgi lieki. Mani 15€ arī tikšot atsūtīti atpakaļ un kontu. Protams, par to jau būtu aizmirsuši, ja netiktu pavaicāts, par naudu, kuru samaksāju par neko atdošanu. Bet nav jau teikts, ka tiešām arī dabūšu viņu atpakaļ. Katrā ziņā esmu ļoti dusmīga gan par meliem, ka "krēsls jau gandrīz gatavs", gan par solījumiem - "atvedīsiet no rīta un vakarā jau varēsiet saņemt". Beigās vēl ataisnošanās par nepietiekamu meistaru daudzumu. Ja piedāvājat tādu pakalpojumu, tad nodrošiniet darbiniekus! Ja man krēsls nebūtu vajadzīgs katru dienu, tad noteikti nosūtītu uz ekspertīzi, jo tas augstuma zudums nav vienīgā vaina, uz kuru jāpiever acis. Slikts serviss! Slikta kvalitāte! Attieksme nekāda!
Pievienot komentāru