Salon Line - Krāpšana,Slikts serviss
Veicot pasūtījumu šajā uzņemumā esiet ļoti uzmanīgi.Biju pasūtījusi preci no viņiem uz pamatīgo naudas summu,atsūtīja nepareizo preci...un mainīt kategoriski atteicās..kaut rakstīju pat iesniegumu...atbilde nē un viss.Uzņemums tā droši vien grib ātrāk atbrīvoties no nevajadzigām precēm...bet mēs kā pircēji cietam no tā.Pirmo reizi esmu saskārusies ar firmu kura nemaina preces...
Tur arī visu laiku mainās operatores kuri dažreiz pat nesaprot par ko iet runa
Komentāri (1)
Labdien, Ināra!
Uzņēmums saņēma Jūsu iesniegumu, kā arī nosūtīja Jums atbildi - pamatojoties uz to, ka, diemžēl, netika nosaukti produktu kodi, kas arī liedz iespēju noskaidrot, vai preces tiešām ir nosūtītas nepareizi (kaut preču katalogs Jums bija pieejams), bet mūsu klientu apkalpošanas speciālists piemeklēja preci pēc Jūsu vēlmēm (krāsas, izmēra, apraksta), raksturoja to, pēc pasūtījuma apkopšanas (galasummas) tas tika apstiprināts no klienta puses un tika nosūtīts.
No uzņēmuma puses (kas darbojas kā vairumtirdzniecības pārdevējs un Jūs, reģistrēts klients kā profesionālās darbības veicējs), kā jau minējām atbildes iesniegumā, piedāvājam Jums papildus atlaidi nākamajam pasūtījumam, pamatojoties uz pasūtījuma kataloga noteikumiem par Preču atgriešanu un PTAL 1. nod. 1.panta 3. punktu.
Protams, atvainojamies par radušos situāciju arī no mūsu puses!