Sala - Slikts serviss
Esmu bijusi stabils šis kafejnīcas klients. Katru dienu esmu nopirkuši garāmejot pa bulciņa, makarunam vai tamlīdzīgi... Vienu dienu ziemas laikā bija ļoti a0uksti un gaidot transportu iegāju uz mirkli pasildīties... Pārdevēja mani izdzina ārā, jo neko nepērku... Tas nekas, ka šajā kafejnīca iegriezos katru dienu... Absolūti nepārdomāti pret klientu, kurš ienāk teju katru dienu. Protams, ja ir tik nejauka darbiniece, vēlmes tur iegriezties vairs nav
Komentāri (8)
Kurš klients gribēs apmeklēt vietu no kuras viņu izdzen?
Pareizi darīja. Tu tanī brīdi nebiji klients un kafejnīca nav tev nekāda uzgaidāmā telpa.
Tas ir attieksmes jautājums. Ja laipni izturas pret cilvēku, kurš ienācis kafejnīca, viņš novērtēs šo attieksmi, nāks vēl, un turpinās uz šo kafejnīcu nākt ar draugiem... Citādi, protams, zaudē nevis vienu klientu, bet vairakus
Pa vienai bulciņai un makarunam tas ir viduvējs klients, pārdevējas tevi pat neatcerās.
Viduvēja klientam ir arī draugi, ar kuriem kopā arī uz šo kafejnīcu nedosies.
Nu tad tiešām, kafejnīca bankrotēs, paliekot ar liekām 3 bulciņām un 3 makaroniem
Kas būs , ja visi Rīgas bezpajumtnieki izdomas pēkšņi pasildīties kafejnīcas telpās?
Interesanta loģika. Es katru dienu braucu ar autobusu, pat vairākas reizes dienā, maksājot daudz vairāk nekā atsaldētā Emmaxxxxxx. Tas nozīmē, ka aukstā laikā varu līst autobusos sildīties bez maksas?