Rīgas Satiksme - Šoferu attieksme zem katras kritikas
FK 225Kārtējo vilšanos mikroautobusu pārvadājumos piedzīvoju šorīt, ap plkst. 9. 224. maršruta mikroautobusā.Biju palikusi viena no pēdējiem pasažieriem, un šoferis nemaz nerespektējot manu vai otra pasažiera klātbūtni atklāti sāka smēķēt braukšanas laikā, piedūmojot salonu un radot ārkārtīgi nepatīkamas sajūtas. (Turklāt šī jau ir kāda 5. Reize kad manā klātbūtnē kāds no šoferiem smēķē brauciena laikā.) Šokē tas, ka pat brīdī kad piegāju pie viņa un lūdzu apturēt pieturā, šis vēl uzpūš savu pretīgo izelpu un nourkšķ, ka jāziņo laicīgi, kur un kā jāstājas. Tā kā katru rītu izmantoju tieši šis firmas mikroautobusu pakalpojums, esmu ievērojusi DMK šoferu zemo apkalpošanas kvalitāti, bieži vien biļete jālūdz vismaz pāris minūtes, un tikai tad šoferītis ar neapmierinātu sejas izteiksmi un kaut ko nourkšķot zem deguna, iegrūž to saujā. Tracina, ka man, kā patērētājam, kurš teorētiski nodrošina to, lai viņiem vispār būtu darbs, jājūtas kā pēdējai niecībai. Lai gan arī šajā firmā ir daži pozitīvi indivīdi, kopumā apkalpošanas kvalitāte ir zema un dumji ir tas, ka nekas netiek uzlabots un apkalpošanas kvalitāti balsta uz šiem dažiem šoferiem, kuri atšķirībā no citiem savu darbu izdara pienācīgi. Ceru, ka šī firma RS konkursu neizturēs un drīzumā šo maršrutu pārņems kāds labāks pakalpojumu sniedzējs.
Komentāri (2)
biļeti jau tapēc arī nedod, ka pats grib iebāzt sev kko kabatā...man ir paziņa kurš kāreiz strādā šinī maršrutā un viņam ir tā, ja nav dienā kabatā iebāzis 35 ls, tad tā jau viņam skaitās slikta diena...tā lūk...un vispār viņiem mikriņos vajadzētu uzstādīt blakus uzrakstam ''aizveriet durvis lēnām'' uzrakstu no vienas Tarantino filmas, kur kādā meksikāņu bārā bij uzraksts ''client is always wrong'' :D
Es vispaar uzskatu, ka shitie Riigaa nav vajadziigi kaa ikdienas paarvietoshanaas transporta liidzeklis...