Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Tā, ka man ir apnicis, ka par mani (tai skaitā manu ģimeni) ņirgājās sistemātiski rs (rīgas satiksme) vēlos vērst cilvēku uzmanību uz to kāda ir šī uzņēmuma attieksme pret saviem klientiem.
1. Reisi kavējās sistēmātiski (konkrētāk 1,14,21,40 autobuss) (1 tramvajs) (15 trolejbuss,18 autobuss)
2. Kontrole 7 tramvaja maršutā parādās reizi 2-3 mēnešos līdz ar to tajā maršutā (7tramvaja) braukā bomži, dzērāji, alkoholiķi, kas apdraud netiešā veidā manus tuviniekus. Jo kurš man samaksās ja braucot piemēram 7 tramvaja maršutā es vai mana ģimene kaut, ko saķers,? !
3. Brīvdienās 15. Trolejbuss virzienā no latvijas universitātes līdz ķengaragam ir pārpildīts sakot no 12: 00 - 21: 00 un atpakaļ gribētu zināt, ka rs (rīgas satiksme) plāno grafikus (cik norīkot attiecīgajā maršutā transportu? !) jo cilvēkam ar bērnu ratiņiem ir praktiski nereāli izmantot 15 trolejbusu tajā laikā dodoties no ķengaraga uz centru kaut vai. Un zinot, ka tramvajs, kas varētu būt, ka alternatīva trolejbusam kursē tikai vecie, bet 18 autobuss kursē reti, tad šī ir problēma.
...
Un viss beidzot pēc visa šī vēlētos uzzināt kādēļ man pirkt biļeti ja rs (rīgas satiksme) acīmredzot nespēj nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu.? !
Komentāri (3)
Tāpēc jau to sauc par sabiedrisko transportu, jā vēlaties braukt ar komfortu iegādājieties auto.
1,14,21,40 autobuss, 1 tramvajs, 3,15 trolejbuss,18 autobuss nu gan plaša amplitūda, Jums vajadzētu iegādāties auto, citādi močījot no Juglas uz Ķengaragu puse dzīves paiet ar Rīgas Satiksmē!
"7 tramvaja maršutā es vai mana ģimene kaut, ko saķers" ko tad tur var saķert, nav jau bezpajumtniekam klēpī jāsēž!
Attiecībā uz 3. punktu: RS maršrutu plānošanu veic pēc reģistrēto(!) pasažieru skaita. Kas attiecas uz biļetes pirkšanu, tas ir tikai uz tavas sirdsapziņas...